Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kaverit takertuu?

Vierailija
14.12.2014 |

Jos ollaan sovittu, että mennään vaikka kauneimpia joululauluja laulamaan, miksi se ei riitä? Miksi,  kun se on ohi, täytyy vielä päästä kahville?  Ja sitten vielä kävelemään vähän. Tai edes joulumarkkinoille?  Miksi,  jos ollaan just oltu esim perjantaina vaikka leffassa, niin viimeistään sunnuntaina pitäisi jo taas yhdessä keksiä jotain tekemistä?  Miksi jotkut ystävät takertuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:14"]

Tota...mitä? Onko tämä provo?

[/quote]

Siis miksi olisi provo? En ole ap, ihmettelen vaan.

Vierailija
2/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:14"]

[/quote]

Siis miksi olisi provo? En ole ap, ihmettelen vaan.

[/quote]

Ihan hyvä provo tavallaan. Ei aivan ilmiselvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen joka takertuu ja haluaa viettää koko ajan aikaa kaverin kanssa... Onko siis lapseton vai miksei häntä kaivata omassa kodissaan? Meillä ainakin alkais mies ihmetellä ja lapset kans jos roikkuisin kavereissani vapaa-ajat.

Vierailija
4/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun takertujakaveri haluaa taasen istua monta tuntia putkeen meidän sohvalla ja minun tottakai pitäisi jättää omat juttuni sikseen ja pitää hänelle seuraa sen koko ajan mitä on meillä kylässä.

Tuntuu ettei hän ymmärrä puhetta ollenkaan ainakaan silloin kun asiani koskee hänen kyläilyjään.

Mulle koti on paikka jossa pitäisi saada olla myös rauhassakin välillä. Ikinä ei tuon kaverin kanssa voi mennä minnekkään, koska jos hän suostuu lähtemään esim. kahvilaan niin sieltä on heti kiire pois. Ymmärrän kyllä että tätä kaveria saattaa ahdistaa olla ihmisten ilmoilla, mutta opettelisi nyt ainakin edes hieman sitä yksinoloa tai hommaisi muutaman kaverin lisää, niin ei tarvitsisi yhdessä roikkua.

Ja juu ihan ok tyyppi muuten, mutta kun hänestä ei meinaa päästä hetkeksikään eroon, vaikka asiasta sanoo kuinka suoraan tahansa.

Vierailija
5/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 17:15"]

Mun takertujakaveri haluaa taasen istua monta tuntia putkeen meidän sohvalla ja minun tottakai pitäisi jättää omat juttuni sikseen ja pitää hänelle seuraa sen koko ajan mitä on meillä kylässä.

Tuntuu ettei hän ymmärrä puhetta ollenkaan ainakaan silloin kun asiani koskee hänen kyläilyjään.

Mulle koti on paikka jossa pitäisi saada olla myös rauhassakin välillä. Ikinä ei tuon kaverin kanssa voi mennä minnekkään, koska jos hän suostuu lähtemään esim. kahvilaan niin sieltä on heti kiire pois. Ymmärrän kyllä että tätä kaveria saattaa ahdistaa olla ihmisten ilmoilla, mutta opettelisi nyt ainakin edes hieman sitä yksinoloa tai hommaisi muutaman kaverin lisää, niin ei tarvitsisi yhdessä roikkua.

Ja juu ihan ok tyyppi muuten, mutta kun hänestä ei meinaa päästä hetkeksikään eroon, vaikka asiasta sanoo kuinka suoraan tahansa.

[/quote]

Voisko tätä kaveria ottaa mukaan kotitöihin. Jos oot esim siivoamassa niin annat hänellekin luutun käteen ja siinä juttelette. Jos ei tykkää niin varmaan lähtee, jos taas tykkää niin saatte nopeasti puhdasta aikaan.

Vierailija
6/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa olla kokonaan yksin, jos ystävien seura noin ahdistaa.

Vierailija
7/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi

Vierailija
8/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan sellaisia tosi rasittavia tyyppejä. Sellaisia, että aina pitäisi olla kaveri kylässä tai pitäisi päästä hippaloimaan kaupungille jonkun kanssa. En ymmärrä. Eivät vaan osaa olla yksin.

Vierailija
9/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo moista ongelmaa. Oliskin

Vierailija
10/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kiva kuulla takertujan mielipide... Yleensä nämä takertujat itse ehdottaa tekemisiä, mihin menee ihan määrätön aika. Esi. ensi-iltaleffalippujen jonottamista yön yli jossain notkuen. Mikä olisi ollut ihan jees teininä, muttei enää lähes nelikymppisenä jaksa kiehtoa. 

Vierailija
11/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vastaavaan. Minulle riittäisi yleensä eism. kahvilassa käynti, mutta kaverin mielestä täytyy suunnilleen bilettää aamuyöhön ennenkuin voidaan taas "erota".