Fitnessbloggaajan (mielestäni) karmea muutos
http://snapwidget.com/v/868578826467640438#.VIIGd3gazCQ
Ensimmäisessä kuvassa mielestäni ihan sopusuhtainen hoikka nainen. Ihan hyvä, mutta muutama lisäkilo ei haittaisi.
Sitten tuo toinen kuva.. Mies kumitisseillä. Hormonihirviö ja kumipallot. Järkyttävä. Karsea.
Mitäs mieltä olette, kumpi on parempi?
Kommentit (63)
En panisi. Ei riittäisi edes kun laittaisi pussin päähän. Pitäisi saada koko vartalo pussiin.
Minulla on luonnostaan tuota isommat tissit, enkä pidä niitä liian isoina. Mitä varten pitää perustella silareiden järkyttävyyttä terveyssyillä, koska vaihtoihan A. Joliekin naturellit kumiin, koska silloin on vähemmän aluetta, johon rintasyöpä voi iskeä. Think about that!
Olette oikeasti naurettavia kun päivittelette tuota jälkimmäistä kuvaa. Miten ihmiset voi olla noin puusilmiä, ettei osaa hahmottaa valaistuksen ja asennon vaikutusta kuvaan! Ei kaikki ole sitä miltä näyttää.
En ole itse fitnesharrastaja, vaan ihan vaan "läski" 80 kiloinen, tiimalasivartaloinen ihminen. Ja tyytyväinen. 105-84-115. Pituus 166.
En näe fitneksessä muuta paskaa, kuin tuon typerän nesteiden tiristämisen ja tekorusketushömpän.
Huvittaa kun monet näillä palstoilla kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken ja osaavansa täydellisesti arvioida ihmisen painon grammalleen ja tietävänsä ehdottomasti missä skaalassa (kilomääräisesti tai bmin pohjalta)on laiha, normaali tai läski. Onhan heillä tiedossa omat mittansa ja kaverin siskon tytön, joten kokemuspohjaa löytyy rutkasti.
Eka todellakin. Hirviö tuossa tokassa kuvassa. Naisella saa joo olla lihaksia mutta tuo ei mielestäni ole enää kovin naisellista..
Ensimmäinen. Hyvä timmi vartalo josta näkee että on treenattu mutta silti naisellinen ja siro. Toinen on kuin mies silikoneilla.
Eka on parempi. Toisessa taitaa olla mies mekko päällä....
LOL,
sairaushan tämä on kuten anoreksia. Peilistä näkyy jotain muuta kuin mitä muut ihmiset näkevät.
Huhhuh. Aika jäätävä tuossa tokassa kuvassa.
Ihan kuin Kissi Vähähiilari, tai siis Antti Holma!
Arvasin kenestä on kyse ennen kuin avasin edes kuvaa.. vähän on överi nykyään juu.. ja isompia lihaksia tavoittelee edelleen.
Mun yks tuttu on vähän tuon näköinen. On hurahtanut tähän fitnesstouhuun. Ei ole mikään siro, vaan todella harteikas ja reisilihakset on jäätävät. On aika koominen näky kun kulkee minihameessa ja topissa.
Kovaa työtä ja itsekuria sille nostan hattua. Mutta kai niitä lihaksia voisi vähän maltillisemminkin kasvattaa.
Pääasia että hän on itse tyytyväinen vartaloonsa:) saatteko jotain iloa kun arvostelette ja kauhistelette?
Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa
Tainnut sanoa jossain blogissaan ettei edes halua luonnollista lookkia, siis tarkoitti niitä överisilareita. No, jokaisen oma asia mutta en ymmärrä miksi joku haluaa väen vängällä näyttää keinotekoiselta. Varmaan aika nuori tyttö vielä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:20"]
Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa
[/quote]
kateuskortti yllättäen taas vedetty esiin;) Jos nyt noita Fitness-tyttöjä ajatellaan niin on niissä kyllä paljon parempikroppaisia ja luonnollisempiakin, esim.Sara Back ja Oona Tolppanen. En minä ainakaan tuossa aloituksen linkissä olevasta kropasta löydä mitään kadehdittavaa, sori vaan :D Lihakset nyt on lihakset mutta jalkapallon kokoiset ja näköiset tissit...no joo.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:48"]
Bodyfitnesskisaajilla ei edes ole kovinkaan isoja lihaksia. Säälittää naiset jotka haluavat olla heikkoja rimpuloita. Jos on vahva ja lihaksikas ei ole avuton, vaan voi esimerkiksi puolustaa itseään jos joku ählämi hyökkää kimppuun yöllä kadulla kulkiessa.
[/quote]
:DD ei isot lihakset tarkoita sitä, että osaisi automaattisesti puolustaa itseään. Tai että joku pienilihaksinen ei muka osaisi. Taistelu- ja itsepuolustuslajeissa on kyse lähinnä oikeasta tekniikasta.
Halutaan miesmäinen kroppa, mutta kuitenkin jättitissit? Vähän on koomisen näköinen! Olen aika tyytyväinen omaan kroppaan kun tuota katsoo :D