Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koen olevani paha ihminen?

Vierailija
02.10.2022 |

En ole koskaan tehnyt enkä edes suunnitellut tekeväni mitään rikoksia tai pahuutta kellekään. Silti minulla on hyvin syyllinen olo, kuin olisin todella paha ihminen. Koen, että muutkin ihmiset näkevät minut pahana ihmisenä ja vihaavat minua sen vuoksi. Kuin minusta oikein hehkuisi pahuus ympärilleni. Olen ihan ahdistunut tästä. Mitä tämä on???...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala herättelee sinua? Synnintunto? Hakeudu paikalliselle rauhanyhdistykselle, esim. seuraavana sunnuntaina. Uskon, että sieltä voit löytää levon ja rauhan sielullesi.

Vierailija
2/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ratkaisevat. Syyllisyys kaikesta vie vain voimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tuntuu rai koet noin kertoo, että et ole. Ilkeät tai pahat ihmiset eivät ajattele noin. Kyse ehkä liiasta kiltteydestä.

Vierailija
4/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus tai masennus aiheuttaa tuollaisia ajatuksia.

Vierailija
5/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niinkuin piispa Irja Askola puhui: Sinun ei tarvitse olla hyvä ihminen, riittää kun olet ihminen.

Vierailija
6/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sättikö sun vanhemmat usein sua kun olit lapsi?

Vierailija
7/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo masentuneena ja ahdistuneena koin että ihmiset ottavat oikein hampaisiinsa "tuo on paha"  vaikken kys aikaan tehnyt muuta suunnilleen kuin Jumalaa etsinyt

Vierailija
8/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkoholistiperheen lapsi? Olivatko vanhempasi etäisiä, etkö saanut rakkautta tai edes huomiota? Oma taustani on tuollainen. Tunnen itseni koko maailman vihaamaksi. Saan tuskin sanaa suustani, koska pelkään, että ihmiset pitävät minua pahana. Moraalini on silti kunnossa. Kyse on  tuosta lapsuudesta ja kaikesta, mitä jäin paitsi. Ei sillä, että asian tajuaminen saisi tätä ongelmaa ratkeamaan :(

Vierailija
9/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trauma.

Vierailija
10/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kysypäs itseltäsi tämä kysymys: kuka löi jouluna?

Vierailija
11/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahuutta tai hyvyyttä ole olemassa. Ne ovat vain mielen tuottama harha. Syyllisyys katoaa, kun päästää irti hyvyyden ja pahuuden harhasta.

Vierailija
12/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

- AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan