Mies ilmoitti, ettei osta minulle joululahjaa
Ollaan seurusteltu puoli vuotta. Mies ilmoitti, ettei aio ostaa lahjaa, kun ei osaa eikä pidä joulusta. Ok muuten, mutta olisin halunnut ostaa hänelle lahjan ja nyt tuntuisi nolaamiselta sitten kuitenkin se antaa. Ja vielä pahempaa, kun ystävät kuitenkin kysyy, mitä miesystäväsi antoi joululahjaksi. Valehtelen jotain, koska mun ystävättäret saa miehiltään niin hienoja lahjoja etten halua sanoa, etten saanut mitään.
Lahjoista varmaan ollutkin puhetta täällä, mutta miten te tuollaiseen reagoisitte? Olisiko minun kannattanut sanoa, että oletin kyllä että annamme lahjat toisillemme - vai miten pitäisi suhtautua? Pettynyt olen, mutten näyttänyt sitä.
Kommentit (164)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:22"]PUOLI VUOTTA!!!!!! BUHAHHHAAAA ja lahjaa pitäisi ostaa. Älä nyt naurata! [/quote] Milloinkas ajattelit että olis hyvä aika lahjojen ostoon, kultahääpäivä? Senkin pihipetteri. [/quote] Sitten kun ollaan naimisissa. Jos sittenkään. Lahjojen ostamisessa ei ole mitään järkeä [/quote] Tuolla menolla ei ole pelkoa että naimisiin päädyt uuno. Piheys ja junttius ei enää ole niin kovaa valuuttaa parisuhteessa.
[/quote]
Olen jo naimisissa ja ollut jo vuosia. Pihiydellä ei ole asian kanssa tekemistä vaan sillä että aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse.
Kyllä täällä näyttää olevan paljon keskenkasvuisia ihmisiä jolle joku lahja on niin tärkeä että ilman sitä ei voi elää. Viimeksi tuollaista valitusta olen kuullut tarhaikäisiltä lapsilta
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:50"]
Teille, ketkä sanotte ap:ta itsekkääksi ja materialistiksi kysyisin mielipidettänne seuraavasta tapauksesta, joka tapahtui tuttavaperheessäni:
Perheessä oli 3 lasta ja vanhemmat. Äiti oli laittanut joulua pitkään. Siivonnut, laittanut ruokaa, vastannut kaikista joululahjahankinnoista (miehelleen ja lapsille), lähettänyt joulukortit sukulaisille... Kummatkin vanhemmat kävivät töissä, mutta mies ei jouluvalmisteluihin osallistunut. Tuli sitten joulu ja illalla joulupukki. Joulupukki jakoi lahjat, miehelle ja lapsille. Lopuksi tuli kaikille (ennenkaikkea lapsille) kiusaantunut olo kun kaikki tajusivat, että äidille ei ole yhtään pakettia. Lapsista nuorin alkoi itkeä. Hän uskoi joulupukkiin lapsen tavoin ja tivasi pukilta vastausta siihen, miksi äidille ei ole yhtään lahjaa, vaikka hän on ollut kovin kiltti. Lapsi antoi sitten yhden omista pakeistaan (legoja) äidille. Isä tuijotteli seinää ja äiti selitti kiusaantuneena, että "enhän minä mitään tarvitse"...
Oliko äiti mielestänne itsekäs, kun syvällä sisimmässään toivoi, että mies olisi huolehtinut, että pukin säkissä olisi hänelle ollut edes pieni muistaminen?
Ap:n tapaus on tietysti siinä mielessä erilainen, että lapsia ei ole, mutta jos ei edes alkuhuumassa lahjaa vaivaudu antamaan, niin miten sitten myöhemmin pikkulapsiperheen arjessa?
[/quote]
Mulle paras lahja vuoden aikana on se, että lapset hoitavat hyvin koulutyönsä. Kerron sen myös heille. Otan mieluummin kiitoksen vastaan joulun järjestelyistä kuin materiaa, josta en välitä.
En ymmärrä ylipäätään aikuisten lahjoja. Tykkään siitä, että mies aloitusviestissä selkärankaisesti teki saman selväksi.
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Paras lahja on se että saa olla toisen seurassa ja toinen auttaa jos on tarvis. Lasten kohdalla esim. se että ne käyvät koulunsa kunnialla ja ovat muutenkin ihmisiksi on ainoa lahja mitä tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:50"] Teille, ketkä sanotte ap:ta itsekkääksi ja materialistiksi kysyisin mielipidettänne seuraavasta tapauksesta, joka tapahtui tuttavaperheessäni: Perheessä oli 3 lasta ja vanhemmat. Äiti oli laittanut joulua pitkään. Siivonnut, laittanut ruokaa, vastannut kaikista joululahjahankinnoista (miehelleen ja lapsille), lähettänyt joulukortit sukulaisille... Kummatkin vanhemmat kävivät töissä, mutta mies ei jouluvalmisteluihin osallistunut. Tuli sitten joulu ja illalla joulupukki. Joulupukki jakoi lahjat, miehelle ja lapsille. Lopuksi tuli kaikille (ennenkaikkea lapsille) kiusaantunut olo kun kaikki tajusivat, että äidille ei ole yhtään pakettia. Lapsista nuorin alkoi itkeä. Hän uskoi joulupukkiin lapsen tavoin ja tivasi pukilta vastausta siihen, miksi äidille ei ole yhtään lahjaa, vaikka hän on ollut kovin kiltti. Lapsi antoi sitten yhden omista pakeistaan (legoja) äidille. Isä tuijotteli seinää ja äiti selitti kiusaantuneena, että "enhän minä mitään tarvitse"... Oliko äiti mielestänne itsekäs, kun syvällä sisimmässään toivoi, että mies olisi huolehtinut, että pukin säkissä olisi hänelle ollut edes pieni muistaminen? Ap:n tapaus on tietysti siinä mielessä erilainen, että lapsia ei ole, mutta jos ei edes alkuhuumassa lahjaa vaivaudu antamaan, niin miten sitten myöhemmin pikkulapsiperheen arjessa? [/quote] Mulle paras lahja vuoden aikana on se, että lapset hoitavat hyvin koulutyönsä. Kerron sen myös heille. Otan mieluummin kiitoksen vastaan joulun järjestelyistä kuin materiaa, josta en välitä. En ymmärrä ylipäätään aikuisten lahjoja. Tykkään siitä, että mies aloitusviestissä selkärankaisesti teki saman selväksi. [/quote] Et tykkää lahjoista? Onko jotain traumaa taustalla vai muuten vaan tunnevammaa? Vieston perusteella olet kylläkin aivan tavanomainen marttyyri.
[/quote]
Iso osa ihmisistä ei pidä lahjoista. Minä en esim. tarvitse turhia asioita. En halua yhtään turhaa tavaraa kotiini.
Martyyriyden kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. Sama asia on esim. sukulaisten kanssa. Minua ei kiinnosta saada jotain lahjoja ihmisiltä joita näen vaan muutaman kerran vuodessa. Paras lahja ihmiselle on se joka päiväinen elämä. Se että on toisen kanssa tekemisissä ja välittää toisesta. Ei se mitä paketteja toiselle tuo
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 02:10"]
Teille, ketkä sanotte ap:ta itsekkääksi ja materialistiksi kysyisin mielipidettänne seuraavasta tapauksesta, joka tapahtui tuttavaperheessäni:
Perheessä oli 3 lasta ja vanhemmat. Äiti oli laittanut joulua pitkään. Siivonnut, laittanut ruokaa, vastannut kaikista joululahjahankinnoista (miehelleen ja lapsille), lähettänyt joulukortit sukulaisille... Kummatkin vanhemmat kävivät töissä, mutta mies ei jouluvalmisteluihin osallistunut. Tuli sitten joulu ja illalla joulupukki. Joulupukki jakoi lahjat, miehelle ja lapsille. Lopuksi tuli kaikille (ennenkaikkea lapsille) kiusaantunut olo kun kaikki tajusivat, että äidille ei ole yhtään pakettia. Lapsista nuorin alkoi itkeä. Hän uskoi joulupukkiin lapsen tavoin ja tivasi pukilta vastausta siihen, miksi äidille ei ole yhtään lahjaa, vaikka hän on ollut kovin kiltti. Lapsi antoi sitten yhden omista pakeistaan (legoja) äidille. Isä tuijotteli seinää ja äiti selitti kiusaantuneena, että "enhän minä mitään tarvitse"...
Oliko äiti mielestänne itsekäs, kun syvällä sisimmässään toivoi, että mies olisi huolehtinut, että pukin säkissä olisi hänelle ollut edes pieni muistaminen?
Ap:n tapaus on tietysti siinä mielessä erilainen, että lapsia ei ole, mutta jos ei edes alkuhuumassa lahjaa vaivaudu antamaan, niin miten sitten myöhemmin pikkulapsiperheen arjessa?
[/quote]
Mulle paras lahja vuoden aikana on se, että lapset hoitavat hyvin koulutyönsä. Kerron sen myös heille. Otan mieluummin kiitoksen vastaan joulun järjestelyistä kuin materiaa, josta en välitä.
En ymmärrä ylipäätään aikuisten lahjoja. Tykkään siitä, että mies aloitusviestissä selkärankaisesti teki saman selväksi.
[/quote]
On täysin järjetöntä lähteä vertaamaan lasten koulunkäyntiä ja äidin joululahjaa toisiinsa. Niillä ei keskenään ole mitään tekemistä. Tottakai jokainen äiti valitsee lasten koulumenestyksen ennen omaa joululahjaansa, mutta miten se tähän liittyy. Yhtä absurdia kuin jos syyllistäisi jotain äitiä siitä, että hän ei saisi olla harmissaan lapsen atooppisesta ihosta, koska perhe on siinä mielessä onnekas, että lapsi ei ole kehitysvammainen.
Kuka sanoo, että lahjan pitäisi olla materiaa? Meidän perheessä ainakin suurin osa lahjoista on aineettomia. Esim. hyvä lahja on yhteinen kylpyläreissu koko perheelle.
Vai onko tarkoitus kiillottaa marttyyriäidin kruunua? Silloin jos perheessä on lapsia, on tuollaiset asiat myös tapakasvatusta lapsille. Miten läheisiä huomioidaan vai onko ihan ok jättää joku perheestä huomiotta.
[/quote]
Kylpyläreissu se vasta materiaa onkin. Jos toinen ihminen voi tehdä sinut onnelliseksi vain ostamalla lahjoja niin sinä et edes tiedä mitä rakastaminen on.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:12"]
Voi naiset! Minä ostan joka joulu miehelle jotain, sen lisäksi ostan itselleni omat lahjani ja paketoin ne kuusen alle. Mies on tyytyväinen ja vaimo on tyytyväinen ; ) luonnollisesti maksu tapahtuu miehen kortilla. Hyvää joulua meille kaikille ihanille naisille, jotka haluamme helpottaa läheistemme elämää ja tuoda siihen vähän iloa ; )
[/quote]
Eli elät miehesi rahoilla. Tiedätkö minkä se sinusta tekee?
[/quote]
Taitaa nyt nimenomaan tässä tapauksessa tehdä vain aika mauttoman ,tylsän ja huonon miespuolisen provoilijan joka yrittää olla muka ironisen vitsikäs, mutta paljastuu heti kommenttia tarkemmin katsomalla....
[/quote]
No jos ostelee kaikki lahjat toisen kortilla niin silloin elää sen rahoilla
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 10:51"]
Joka joulu suhteen alusta asti ollaan miehen kans sovittu ettei tuhlata rahaa toistemme lahjoihin. Rahaa palaa jouluna muutenkin lasten ja kummilasten lahjoihin. Ei meillä ainakaan rakastaminen ole siitä joululahjasta kiinni. Mies osaa muutenkin osoittaa minulle että olen hänelle tärkeä ja rakas.
[/quote]
Juuri näin
Jos aikuiset ei tarvitse lahjoja, niin miksi sitten lapset? Eikö kasvatukseen pitäisi kuulua, että turhaa tavaraa ei osteta jne. samat argumentit kuin aikuistenkin lahjoja vastaan?
Muistakaa nyt "en halua yhtään turhaa tavaraa kotiini" -ihmiset, että lahjat voivat olla myös aineettomia. Jokainen tykkää saada lahjoja. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei pitäisi muistamisesta. Jos joku muuta väittää, väitteeseen on syy, mutta se ei ole se, ettei oikeasti halua tulla huomioiduksi.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:15"]
[/quote]
Näitä tällaisia tapauksia on ainakin tämän palstan perusteella enemmänkin. Kertonee jotakin suomalaisten miesten pohjattomasta itsekkyydestä :(. Muualla en nimittäin ole tällaiseen törmännyt. Olen asunut vuosia ulkomailla eri kohteissa ja tutustunut ihmisiin. Missään muualla ei tällaista keskustelua saa aikaan kuin Suomessa. Muualla naisia arvostetaan ja se osoitetaan mm. eleillä ja pikku lahjoilla. Herrasmiesmäisyys on vielä sentään esim.Keski-Euroopassa voimissaan.
[/quote]
Eli miehen pitää ostella naiselle lahjoja mutta naisen ei miehelle? Keski-eurooppassa nainen on koirankin alapuolella. Katsos et voi saada niitä menneiden aikojen asioista vaan osaa vaan saat silloin kaikki. Jos taas haluat tasa-arvoisen suhteen niin siinä naista ei kohdella yhtään miestä kummemmin
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:08"]
Jos aikuiset ei tarvitse lahjoja, niin miksi sitten lapset? Eikö kasvatukseen pitäisi kuulua, että turhaa tavaraa ei osteta jne. samat argumentit kuin aikuistenkin lahjoja vastaan?
Muistakaa nyt "en halua yhtään turhaa tavaraa kotiini" -ihmiset, että lahjat voivat olla myös aineettomia. Jokainen tykkää saada lahjoja. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka ei pitäisi muistamisesta. Jos joku muuta väittää, väitteeseen on syy, mutta se ei ole se, ettei oikeasti halua tulla huomioiduksi.
[/quote]
Aikuiset ei tarvitsee myöskään että joku maksaa hänen elämänsä toisin kuin lapset. Aikuiset ei myöskään leiki toisin kuin lapset.
Muistamisella ja lahjalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:08"]
[/quote]
Aikuiset ei tarvitsee myöskään että joku maksaa hänen elämänsä toisin kuin lapset. Aikuiset ei myöskään leiki toisin kuin lapset.
Muistamisella ja lahjalla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
[/quote]
Lahjan antamisessa ei olekaan kysymys siitä, että toinen ehdottomasti tarvitsisi sitä asiaa, mikä annetaan lahjaksi. Lahjan idea on juuri siinä, että annetaan ihan omasta halusta, antamisen ilosta. Lahja on yksi tapa osoittaa toiselle, että hän on tärkeä ja erityinen ja häntä haluaa ilahduttaa.
Aikuiset kylläkin leikkii, esimerkiksi seksileikkejä. Jotkut miehet eivät ehkä tajuakaan, miten usein nainen antaa lahjan miehelle seksissä. Vain antamisen halusta, vaikka itse ei kyseisestä asiasta pitäisi, mutta haluaa ilahduttaa toista.
Mun mies osti ekana jouluna mulle kolme lahjaa. Oltiin tavattu vasta 3kk aiemmin. Tuosta on aikaa 16 vuotta <3
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:44"]
Hei ap: sano miehelle suoraan, että haluat, että annatte lahjat toisillenne. Kerro, miksi se on sinulle tärkeää. Jos hän on fiksu, hän kyllä ymmärtää.
[/quote]
Sehän onkin tosi sydämmestä tultua ja luonnollista kun toinen vaatii että mies ostaa hänelle lahjan? Kyllä tämä av mammojen logiikka alittaa kaikki oletuksen kerta toisensa jälkeen.
[/quote]
Ihan siltä varalta, jos mies ei tajua, että se on puolisolle tärkeää. Turhaa pilata kummankin joulua sillä, että toinen on pettynyt. Jos ap ei kerro asiaa, todennäköisesti sama toistuu joka joulu ja syntymäpäivä. Suhteen alku on hyvä aika keskustella näistä asioista. Ei se mielestäni ole vaatimista kertoa, mitä pitää tärkeänä. Miehille täytyy joskus vääntää asiat rautalangasta.
[/quote]
Miksi edes seurustella ihmisen kanssa jolla ei ole luonnostaan samanlaista ajatusmaailmaa ja elämäntapaa? Eihän siinä ole päätä eikä häntää. Ei ihmistä voi muuttaa ja ruveta vaatimaan miten toisen pitää käyttäytyä. Toisen rakastaminen on sitä että pitää toisesta juuri sellaisena kuin se on
[/quote]
Eiköhän kaikissa suhteissa tehdä kompromisseja, ja toivottavasti niin, että molemmat joskus joustaa. Muuten ei yhteiselo ole mahdollista - vaikka kuinka "rakastaisi toista sellaisena kuin hän on".
[/quote]
Jousto tapahtuu pienissä asioissa. Ei sellaisissa mitkä koskettaa koko arvomaailmaa. Kuinka moni nainen esim. joustaisi seksissä jos mies vaatisi anaalia mutta itse et sitä haluaisi? Se ei ole sen kummempaa kuin vaatia jotain lahjoja? Jos mies suostuisi aina ostamaan sinulle lahjat niin suostuisitko antamaan sille anaalia kerran viikossa?
[/quote]
Anaalia tulisi antaa joka tapauksessa, sai lahjoja tai ei. Lisäksi pitää imeä kun mies esittää toivomuksen.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:44"]
Hei ap: sano miehelle suoraan, että haluat, että annatte lahjat toisillenne. Kerro, miksi se on sinulle tärkeää. Jos hän on fiksu, hän kyllä ymmärtää.
[/quote]
Sehän onkin tosi sydämmestä tultua ja luonnollista kun toinen vaatii että mies ostaa hänelle lahjan? Kyllä tämä av mammojen logiikka alittaa kaikki oletuksen kerta toisensa jälkeen.
[/quote]
Ihan siltä varalta, jos mies ei tajua, että se on puolisolle tärkeää. Turhaa pilata kummankin joulua sillä, että toinen on pettynyt. Jos ap ei kerro asiaa, todennäköisesti sama toistuu joka joulu ja syntymäpäivä. Suhteen alku on hyvä aika keskustella näistä asioista. Ei se mielestäni ole vaatimista kertoa, mitä pitää tärkeänä. Miehille täytyy joskus vääntää asiat rautalangasta.
[/quote]
Miksi edes seurustella ihmisen kanssa jolla ei ole luonnostaan samanlaista ajatusmaailmaa ja elämäntapaa? Eihän siinä ole päätä eikä häntää. Ei ihmistä voi muuttaa ja ruveta vaatimaan miten toisen pitää käyttäytyä. Toisen rakastaminen on sitä että pitää toisesta juuri sellaisena kuin se on
[/quote]
Eiköhän kaikissa suhteissa tehdä kompromisseja, ja toivottavasti niin, että molemmat joskus joustaa. Muuten ei yhteiselo ole mahdollista - vaikka kuinka "rakastaisi toista sellaisena kuin hän on".
[/quote]
Jousto tapahtuu pienissä asioissa. Ei sellaisissa mitkä koskettaa koko arvomaailmaa. Kuinka moni nainen esim. joustaisi seksissä jos mies vaatisi anaalia mutta itse et sitä haluaisi? Se ei ole sen kummempaa kuin vaatia jotain lahjoja? Jos mies suostuisi aina ostamaan sinulle lahjat niin suostuisitko antamaan sille anaalia kerran viikossa?
[/quote]
Anaalia tulisi antaa joka tapauksessa, sai lahjoja tai ei. Lisäksi pitää imeä kun mies esittää toivomuksen.
[/quote]
Anaaliaukkoa ei kannata imeä mutt kalua.
Miksi pitäisi miehen ostella tavaroita lahjaksi jos ei saa tyydytystä?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:22"]PUOLI VUOTTA!!!!!! BUHAHHHAAAA ja lahjaa pitäisi ostaa. Älä nyt naurata! [/quote] Milloinkas ajattelit että olis hyvä aika lahjojen ostoon, kultahääpäivä? Senkin pihipetteri. [/quote] Sitten kun ollaan naimisissa. Jos sittenkään. Lahjojen ostamisessa ei ole mitään järkeä [/quote] Tuolla menolla ei ole pelkoa että naimisiin päädyt uuno. Piheys ja junttius ei enää ole niin kovaa valuuttaa parisuhteessa.
[/quote]
Olen jo naimisissa ja ollut jo vuosia. Pihiydellä ei ole asian kanssa tekemistä vaan sillä että aikuiset ihmiset ei lahjoja tarvitse.
Kyllä täällä näyttää olevan paljon keskenkasvuisia ihmisiä jolle joku lahja on niin tärkeä että ilman sitä ei voi elää. Viimeksi tuollaista valitusta olen kuullut tarhaikäisiltä lapsilta
[/quote]
Ei tarvitse enää kysyä, minkälaiset naiset kasvattaa näitä ihmisiä, joiden mielestä toista ei tarvitse mitenkään huomioida.
Ps. olen käyttänyt tänä vuonna aikuisille tarkoittetuihin lahjoihin melkein 2000 euroa. Lasten lahjat on sitten erikseen.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:15"]
[/quote]
Näitä tällaisia tapauksia on ainakin tämän palstan perusteella enemmänkin. Kertonee jotakin suomalaisten miesten pohjattomasta itsekkyydestä :(. Muualla en nimittäin ole tällaiseen törmännyt. Olen asunut vuosia ulkomailla eri kohteissa ja tutustunut ihmisiin. Missään muualla ei tällaista keskustelua saa aikaan kuin Suomessa. Muualla naisia arvostetaan ja se osoitetaan mm. eleillä ja pikku lahjoilla. Herrasmiesmäisyys on vielä sentään esim.Keski-Euroopassa voimissaan.
[/quote]
Eli miehen pitää ostella naiselle lahjoja mutta naisen ei miehelle? Keski-eurooppassa nainen on koirankin alapuolella. Katsos et voi saada niitä menneiden aikojen asioista vaan osaa vaan saat silloin kaikki. Jos taas haluat tasa-arvoisen suhteen niin siinä naista ei kohdella yhtään miestä kummemmin
[/quote]
Eikä ole, Keski-Euroopassa nainen on kuningatar, jota kohdellaan arvonsa mukaisesti. Ainoastaan suomijuntit ei sitä tajua. Onneksi ei tarvitse seurustella suomalaisen miehen kanssa, käy kyllä todella sääliksi muita naisia. :/
Mun mies sanoo joka vuosi, ettei osteta toisillemme mitään tai sit jos ostetaan, niin jotain tosi halpaa ja pientä. Kuitenkin joka kerta antanut aivan ihanan lahjan, korun, hajuvettä tms. Ehkä Ap:kin mies yllättää!
[/quote]
Naisille nyt voi ostaa melkein mitä vaan. Eikä sen tarvitse nappiin mennä, koska ajatus on tärkein.
[/quote]
hahahahahahhahhahaahhahahahbuuaahahahhahahha
http://www.vauva.fi/keskustelu/1727889/ketju/paskimmat_joululahjat_ketju
http://www.vauva.fi/keskustelu/1733206/ketju/huonoin_ikina_saamasi_joululahja
http://www.vauva.fi/keskustelu/3903705/ketju/huonoin_joululahja_ikina
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:40"]
Eikä ole, Keski-Euroopassa nainen on kuningatar, jota kohdellaan arvonsa mukaisesti. Ainoastaan suomijuntit ei sitä tajua. Onneksi ei tarvitse seurustella suomalaisen miehen kanssa, käy kyllä todella sääliksi muita naisia. :/
[/quote]
Niinpä. Minäkin seurustelen sivistysvaltiosta peräisin olevan miehen kanssa ja kohtelee tosiaan kuin kuningatarta. Huomioi ihan arjessa jatkuvasti pyytämättä, juhlapäivistä puhumattakaan. Sillä välin suomijuntit keksii tekosyitä, miksi ei pitäisi tehdä ikinä mitään muuta, kuin raapia muniaan sohvalla. Kun seurahan se on tärkeintä! Just. Ei oo vielä tullut suomalaismiehiä ikävä. Eikä tuu.
[/quote]
Miksi kummallekkaan aikuiselle pitää ostella lahjoja? Koko lahjojen jakaminen on vain lapsia varten