Nainen. Oletko joskus tunnustanut ihastuksesi ja saanut pakit?
Miten tilanne eteni ja millaiseen sävyyn pakit annettiin?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:13"]
Itse olen kahdelle neitokaiselle pakit antanu, toisesta tykkäsin, mut olin jo suhteessa.. Ja kumpiki työkavereita, kummastaki tuli vähän ongelmia.. Harmittaa, etten osannu paremmin asioita hoitaa. M29
[/quote]
Yleensä kun nainen tekee aloitteen hän on saanut mieheltä jo kiinnostusta takaisin päin. Todella törkeää rohkaista naista, jos ei ole valmis mihinkään. t. Harhautusta, todella pahaa sellaista, kokenut nainen
[/quote]
KAnssakäyminen oli hyvin paljolti työhön liittyvää ja kaiken lisäksi olen sosiaalisesti melkoisen kömpelö. Että voi anteeksi, jos joskus tulee antaneeksi omien ajatustensa mukasia signaaleja, vaikken ole sanoilla vihjannut mitään sen suuntaista. Ja sehän tietysti on miehen vika, jos nainen tulkitsee asiallisen ja ystävällisen kohtelun ihastumisena. Todella törkeätä.
[/quote]
Eli annoit ymmärtää, mutta et ymmärtänyt antaa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Kenties, mutten siksi että tuntisin itseni seksikkääksi, vaan koska olen.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:25"]
[/quote]
Kenties, mutten siksi että tuntisin itseni seksikkääksi, vaan koska olen.
[/quote]
Siis mitä? Luuletko, että pakkien antaminen saa tuntemaan naisen olon seksikkääksi?
Olen joutunut antamaan "pakit" varmaan kahdeksalle naiselle. Ehkä pitäisi lopettaa naisille puhuminen kokonaan. Terv. Homo komistus
Olen. En jaksa kertoa, miten tilanne eteni, sitä kesti aika kauan, siis kuukausia. Sävy oli se, että "ei vois vähempää kiinnostaa, luuseri".
Vaikka mä en siis edes ole mikään luuseri.
Kyllä vain. Hyvin ystävälliset ja kohteliaat rukkaset sain tutulta mieheltä. Kyllä harmitti :(
Olen. Olin syvästi ihastunut erääseen työkaveriini. En maininnut asiasta mitään ja tulimme hyvin toimeen ja vietimme vapaa ajalla jokun verran aikaa yhdessä. Sitten sopimukseni loppui ja tiesin etten tule enää tähän firmaan ainakaan tälle osastolle enää palaamaan ja enkä todennäköisesti joudu törmäämään tähän työkaveriinkaan muuten. Niin kerroin ihastuksestani. Kaveri meni hyvin hämmentyneeksi ja tilanne lipui vähän ohi. Myöhemmin illalla sain viestin tältä työkaverilta ettei hän tunne samoin. Että olen hyvä ystävä, mutta siinä se. Ei ole romanttisia tunteita.
Erittäin ystävällisesti pakit antoi. Mutta tuntui se silti pahalta. Ja hävetti. Mutta se on elämää se ja en ole ollut tekemisissä kyseisen henkilön kanssa enää sen jälkeen. Ehkä parempi niin. Se oli vain pelkkä kova ihastus ja nykyisin RAKASTAN miestäni, vaikka tämä suhde ei olekaan yhään liian helppo millään osa-alueella
Viehättävä nainen ei voi saada mieheltä pakkeja.
M28
4, vaikka se kirpaisee, tuo on kuitenkin niin paljon parempi, kuin että ajatus loppuun katsomattomasta mahdollisuudesta Elämäni Suhteeseen jäisi kaihertamaan.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:04"]
M28
[/quote]
No pakeilla itse sanon että en saanut parisuhdetta. Seksiä kyllä kerran harrastimme humalatilassa. t-4
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:04"]Viehättävä nainen ei voi saada mieheltä pakkeja.
M28
[/quote]
Kai nyt sentään varatulta voi saada? Muuten luultavasti todella harvoin, ellei mies ole järkyttävän komea, etc.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:05"]
4, vaikka se kirpaisee, tuo on kuitenkin niin paljon parempi, kuin että ajatus loppuun katsomattomasta mahdollisuudesta Elämäni Suhteeseen jäisi kaihertamaan.
[/quote]
Samaa mieltä olen kyllä itsekin. Tekisin tuon tunnustuksen luultavasti uudestaan, ettei tarvitsisi loppu elämää miettiä että mitenköhän siinä olisikaan käynyt. t-4
Olen useammankin kerran saanut pakit. Eipä siinä mitään. Ihan asiallisesti on sanottu.
4, kiitos tarinastasi. Saman tyyppinen kuvio oli minullakin. 3
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:04"]
M28
[/quote]
No pakeilla itse sanon että en saanut parisuhdetta. Seksiä kyllä kerran harrastimme humalatilassa. t-4
[/quote]
Et ollut tarpeeksi viehättävä. Kiinnostit miestä vain yhden sääliseksin verran.
Olen. Luulin, että hänkin olisi ollut kiinnostunut minusta mutta ei sitten ollutkaan. Sydän särkyi. Tarjosi seksiä lohdukkeeksi. Kiitoksia vaan. Ei kelvannut. Minä ihan oikeasti luulin, että hänellä oli jotain tunteita. Damn it. Miten saatoin erehtyä niin pahasti?
Olen. Kahdesti, ja hyvin tylysti. Jäi traumat. Enää en lähesty ketään.
Itse olen aina antanut pakit kauniisti ja toisen tunteita kunnioittaen.
Olen saanut kerran pakit. Minulla meni liioittelematta n. vuosi toipua niistä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:13"]
Itse olen kahdelle neitokaiselle pakit antanu, toisesta tykkäsin, mut olin jo suhteessa.. Ja kumpiki työkavereita, kummastaki tuli vähän ongelmia.. Harmittaa, etten osannu paremmin asioita hoitaa. M29
[/quote]
Yleensä kun nainen tekee aloitteen hän on saanut mieheltä jo kiinnostusta takaisin päin. Todella törkeää rohkaista naista, jos ei ole valmis mihinkään. t. Harhautusta, todella pahaa sellaista, kokenut nainen
[/quote]
KAnssakäyminen oli hyvin paljolti työhön liittyvää ja kaiken lisäksi olen sosiaalisesti melkoisen kömpelö. Että voi anteeksi, jos joskus tulee antaneeksi omien ajatustensa mukasia signaaleja, vaikken ole sanoilla vihjannut mitään sen suuntaista. Ja sehän tietysti on miehen vika, jos nainen tulkitsee asiallisen ja ystävällisen kohtelun ihastumisena. Todella törkeätä.