Nainen. Oletko joskus tunnustanut ihastuksesi ja saanut pakit?
Miten tilanne eteni ja millaiseen sävyyn pakit annettiin?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:39"]
Lukioikäisenä meitä oli kolme tyttöä, parhaat ystävykset, ja me olimme kaikki kolme pakkimagneetteja. Yhtä meistä nöyryytettiin ihan toden teolla, toinen sai todella ystävälliset pakit ja ystävystyi ex-ihastuksensa kanssa, ja minä... no, minun ihastukseni yksinkertaisesti teeskenteli, etten ollut edes tehnyt aloitetta. Kaipa se oli ihan ok, kun nyt ajattelee, vaikka kauan mietin että ymmärsiköhän se edes mistä oli kyse. Outoa (?) kyllä, nuo mukavimmat pakit antoi hyvin suosittu poika, ja julmimmat, nöyryyttävimmät pakit antoi nörttipoika, joka ei todellakaan ollut suosittu tyttöjen keskuudessa. Ilmeisesti ei halunnut hyväksyä, että minun ystäväni oli hänen "tasoisensa", ja raivostui vastaukseksi.
[/quote]
Tuo on muuten ihan totta! Hyvännäköiset miehet antaa kohteliaat pakit, rumat taas on todella ilkeitä. Kai se on sitä, kun jokainen mieshän on itse sitä mieltä, että pitäisi saada suunnilleen supermalli ja loukkaannutaan, kun joku itsensä kaltainen tavis yrittää. Ja sitten inistään, kun naiset ei tee aloitteita!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:45"]
Lukioikäisenä meitä oli kolme tyttöä, parhaat ystävykset, ja me olimme kaikki kolme pakkimagneetteja. Yhtä meistä nöyryytettiin ihan toden teolla, toinen sai todella ystävälliset pakit ja ystävystyi ex-ihastuksensa kanssa, ja minä... no, minun ihastukseni yksinkertaisesti teeskenteli, etten ollut edes tehnyt aloitetta. Kaipa se oli ihan ok, kun nyt ajattelee, vaikka kauan mietin että ymmärsiköhän se edes mistä oli kyse. Outoa (?) kyllä, nuo mukavimmat pakit antoi hyvin suosittu poika, ja julmimmat, nöyryyttävimmät pakit antoi nörttipoika, joka ei todellakaan ollut suosittu tyttöjen keskuudessa. Ilmeisesti ei halunnut hyväksyä, että minun ystäväni oli hänen "tasoisensa", ja raivostui vastaukseksi.
[/quote]
Tuo on muuten ihan totta! Hyvännäköiset miehet antaa kohteliaat pakit, rumat taas on todella ilkeitä. Kai se on sitä, kun jokainen mieshän on itse sitä mieltä, että pitäisi saada suunnilleen supermalli ja loukkaannutaan, kun joku itsensä kaltainen tavis yrittää. Ja sitten inistään, kun naiset ei tee aloitteita!
[/quote]
Toihon on nimenoman laasaslaisten vaiva :D Ongelma ei ole ettei olisi naisia vaan ettei saa niitä naisia joita haluaa. Ja nämä naiset ovat sitten aina niitä seurueen kauneimpia. Näil miehillä ei ole mitään halua kohdata naista yksilönä ja ihmisenä. Sen jo tuosta huomaa :D Siksi se tavallinen nainen ei kelpaa.
Kerran lähestyin ja sain kohteliaat pakit. Ei siinä mitään, mutta ystäväni sitten teki tästä kaverista yhdenillan juttunsa samana iltana. Ystäväni oli kiinnostunut ihastuksestani kun olin uskoutunut hänelle tyypin ihanuudesta jne. Ennen sitä ei ollut pitänyt miestä minään. Voin sanoa että ystäväni sattui HELKKARIN PALJON enemmän kuin saamani pakit, vaikka nekin kirvelivät jonkun verran.
Siis ystäväni teko sattui helkkarin paljon enemmän...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:45"]
[/quote]
[/quote]
Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia. Etenkin parikymppiset vaatimattoman näköiset miehet eivät vielä ihan tajunneet sitä omaa asemaansa, ja heiltä sai todella paljon pakkeja. Itse asiassa, seurustelin kerran itseäni huomattavasti paremman tasoisen miehen kanssa, mutta samantasoiselle ei kelvannut. No, kolmikymppisenä nämäkin delta-miehet järkiintyvät ja nyt on kunnollinen mies, oman tasoinen mies kotona.
Minulla oli nuorena ihan hirveän huono itsetunto, mutta olisin halunnut parisuhteen. Niinpä tein aloitteen rumimmalle miehelle, jonka tunsin, ajattelin, että edes hänelle voisin kelvata. Hän sanoi, että miten voin edes kuvitella, että olisin hänen tasoaan, että ei hänelle kuka tahansa kelpaa. No, ei kai sitten kelpaa, kun on edelleen poikuus tallella 10 vuotta myöhemmin. :D Hän on juuri näitä laasasen seuraajia, naama kuin auton alle jääneellä näädällä, kaljamaha, pelkkä amiskoulutus ja useimmiten työttömänä, mutta yrittää sellaisia 20-vuotiaita kaunottaria ja katkeroituu vuosi vuodelta enemmän, kun "naiset on niin nirsoja". Hän on pienen paikkakuntamme vitsi. Mutta täytyy sanoa, että näin jälkikäteen ajatellen, en ole ikinä ollut iloisempi pakeista!
63, oikeesti :D :D Voi että..säälittää vähän nämä miehet. Luin tutkimuksen, jossa sanottiin miesten kategorisesti arvioivan viehättävyytensä yläkanttiin. Siitä ehkä johtuu eräiden jatkuvat "hudit".
Tuosta tuli myös mieleen, että vaikka naisten sanotaan olevan pilattuja disneyllä niin niinpä taitavat olla myös miehet. Tai ainakin jollain fantasialla kun eivät jalat pysy maanpinnalla noissa jutuissa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:42"]
Olen lähestynyt miestä kolmesti ja saanut kolmesti pakit. Kahdet erittäisin häijyt, yhdet vaivautuneen asialliset. Otin opikseni ja olen pysynyt suosiolla yksin koko elämäni. Silti olen aina ollut itse kohtelias pakkeja antaessani.
[/quote]
Mä laskin rimaa kun sain pakkeja heiltä, jotka minua kiinnostivat eniten ja "alkaa päälle". Rupesin hyväksymään minusta kiinnostunetten kiinnostuksenosoituksia. Osin, koska tiedän, miten inhottavaa pakkeja on saada. Sain onneksi kannustusta, ettei kaiken seurustelun tarvitse heti olla niin vakavaa, etteikö vähän ei-niin-kiinnostaville (ei silti millekään psykopaateille!) miehille voisi suostua ja ajan kanssa nostaa rimaa itsetunnon ja kokemusten karttuessa. Koska todellakin meinasin jäädä yksin, mulla oli 25-vuotiaana tasan nolla seurustelukokemusta.
Olen saanut lukemattomat pakit. Mutten antanut sellaisia kertaakaan. Koska kukaan ei ole lähestynyt :'D
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:29"]Ylivoimaisesti suurin osa miehistä on todella otettuja, jos nainen tekee aloitteen. Antoi sitten pakit tai ei. Nämä "metsästäjät" sitten erikseen, ovat pieni vähemmistö.
[/quote]
Ei tähän liity se, että onko mies otettu vai ei. Ongelmanahan on se, että jos nainen tekee aloitteen voi mies mennä pelkästä hyödyn tavoittelusta (seksi) mukaan ja katsoa, että kiinnostaako nainen vai ei.
Kaikista parhaiten onnistuneissa ihmissuhteissani mies on ollut aloitteellinen ja saanut mut kiinnostumaan siitä, eikä toisinpäin. Vaikka suoranaisia pakkeja en olekaan saanut en kuitenkaan aio itse olla enää aloitteellinen, sillä silloin ei vaan voi olla varma, että onko mies aidosti kiinnostunut naisesta vai ei.
[/quote]
Eihän sitä seksiä tarvitse heti antaa! Siinäkin näkee miehen kiinnostuksen määrän. Aika harva mies kuitenkaan tekee aloitetta niin, ettei kiinnostus lopahda, jos ei aika pian saa sitten seksiä. Pikemminkin jos itse tekee aloitteen, voi päättää tutustua pelkäämättä, että toisen kiinnostus lopahtaa, vaikka ei heti mene sänkyyn. Koska mies jaksaa olla siitä otettu, kun joku antaa huomiota.
Minä olen muutaman kerran ollut satavarma, että mies on ollut kiinnostunut, ja sitten lähestynyt ja saanut tylyt pakit. Kyllä ne kolauksen aiheuttivat ja edelleen tunnen jotain pientä häpeää sisimmissäni. Itse en ole antanut pakit kuin ehkä kerran, ja molemmat seurustelusuhteeni päättyivät siihen että mies petti ja jätti.
Eipä ole toiveet kovin korkealla minulla :(
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:13"]
Joo, muutaman kerran. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että on ollut seksiä mutta mies on ilmoittanut ettei mikään "vakava" kiinnosta.
[/quote]
Turha valittaa kun kerran olet seksiä ilman suhdetta tarjoillut, ei voi tulla ainakaan sydänsuruja tuosta. Kylmä peli vaan, seuraavaa sisään.
[/quote]
Keskiajalta soitettiin, sanoivat että joku mustavalkoinen tunneköyhä ukko on eksynyt vauvafoorumille ja tarvitsisivat häntä takaisin, kun kylän änkyröintikiintiö on pudonnut huolestuttavasti.
[/quote]
Miten niin? Eikai kukaan mies ole sopinut olevansa ihastunut kirjoittajaan, vaikka seksiä olikin? Olen 4-kymppinen nainen.
En yleensä tunnusta ihastumistani, jos en ole ensin saanut itse mieheltä jotain vastakaikua. Kerran kerroin yhdelle työkaverilleni, että hän vetää minua järjettömästi puoleensa. Sitä oli kuitenkin edeltänyt pussailu baarissa kännissä työmatkalla ja miehen yritys saada minut huoneeseensa yöksi. Työmatkan jälkeen mies kuitenkin totesi, ettei voi ryhtyä mihinkään kanssani, koska oli varattu. (Minäkin tosin olen.) Ne pakit kirpaisivat. Koska en kuitenkaan uskonut vähällä, lähestyin miestä seuraavissa työpaikan juhlissa, minkä jälkeen päädyimme taas kahdestaan jatkoille baariin pussailemaan. Kun erosimme, lähetin miehelle kaihoisia tekstareita, joihin hän vastasi seuraavana päivänä todella tylysti. Ja lähetti varmuuden vuoksi vielä uuden tylyn tekstarin viikon päästä uudestaan, jossa ilmoitti haluavansa olla tyttöystävänsä kanssa. Olin aivan paskana pitkän aikaa. Jossain vaiheessa mies tuli työpaikalla juttelemaan ja sanoi, ettei ole suuttunut eikä tarkoittanut olla tyly. Kuulemma hän oli joutunut kotona hankaluuksiin lähettämieni yöllisten tekstareiden takia. Selvitimme asian ja saimme välimme kuntoon, ja jätin miehen rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:33"]
Eihän sitä seksiä tarvitse heti antaa! Siinäkin näkee miehen kiinnostuksen määrän. Aika harva mies kuitenkaan tekee aloitetta niin, ettei kiinnostus lopahda, jos ei aika pian saa sitten seksiä. Pikemminkin jos itse tekee aloitteen, voi päättää tutustua pelkäämättä, että toisen kiinnostus lopahtaa, vaikka ei heti mene sänkyyn. Koska mies jaksaa olla siitä otettu, kun joku antaa huomiota.
[/quote]
Etkö nyt oikein kässää? Miehet on monen kuukauden sinkkuilun jälkeen erittäin puutteessa - siinä ei parin kuukauden tapailut ja 'pihtailut' auta, jos mies haluaa pelkkää seksiä joten monet miehet on valmiita viikkojenkin odotukseen.
Itse olen kahdelle neitokaiselle pakit antanu, toisesta tykkäsin, mut olin jo suhteessa.. Ja kumpiki työkavereita, kummastaki tuli vähän ongelmia.. Harmittaa, etten osannu paremmin asioita hoitaa. M29
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:13"]
Itse olen kahdelle neitokaiselle pakit antanu, toisesta tykkäsin, mut olin jo suhteessa.. Ja kumpiki työkavereita, kummastaki tuli vähän ongelmia.. Harmittaa, etten osannu paremmin asioita hoitaa. M29
[/quote]
Yleensä kun nainen tekee aloitteen hän on saanut mieheltä jo kiinnostusta takaisin päin. Todella törkeää rohkaista naista, jos ei ole valmis mihinkään. t. Harhautusta, todella pahaa sellaista, kokenut nainen
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:13"]
[/quote]
Nii kolmansista en ole ihan varma..
Olen lähestynyt miestä kolmesti ja saanut kolmesti pakit. Kahdet erittäisin häijyt, yhdet vaivautuneen asialliset. Otin opikseni ja olen pysynyt suosiolla yksin koko elämäni. Silti olen aina ollut itse kohtelias pakkeja antaessani.