Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nuori aikuinen on nykyään sinkku?

Vierailija
09.10.2021 |

Syitä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti on? Minä olen paperilla sinkku mutta todellisuudessa olen ollut koko ajan parisuhteessa, en vain huutele siitä mihinkään. Asia voisi muuttua jos jompikumpi tienaisi niin hyvin ja säännöllisesti että ei tarvittaisi mitään tukia. Toinen on pätkä-, silppu- ja työttömyysrumbassa ja toisella on tuon lisäksi vielä sairastelu- ja sairauslomarumba ja tällaisten talouksien yhdistäminen olisi byrokratinen katastrofi.

Niin, eihän yksin asuminen välttämättä tarkoita sinkkuutta. Ei nuoretkaan yleensä samantien muuta saman katon alle. Ei se ole aina mahdollistakaan, jos vaikka opiskellaan eri paikkakunnalla. Ja sitten taas vähän iäkkäämmät ihmiset jotka ovat jo eronneita ja kokeneet sen yhdessä asumisen, tykkää usein asua erillään. Varsinkin jos ei ole varaa hommata isoa huushollia, silloin se onkin ihan järkevää.

Vierailija
62/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pillliua ilmaan suhdetta joten en keksi yhtään järkevää olla naisten kanssa yhtään sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti on? Minä olen paperilla sinkku mutta todellisuudessa olen ollut koko ajan parisuhteessa, en vain huutele siitä mihinkään. Asia voisi muuttua jos jompikumpi tienaisi niin hyvin ja säännöllisesti että ei tarvittaisi mitään tukia. Toinen on pätkä-, silppu- ja työttömyysrumbassa ja toisella on tuon lisäksi vielä sairastelu- ja sairauslomarumba ja tällaisten talouksien yhdistäminen olisi byrokratinen katastrofi.

Niin, eihän yksin asuminen välttämättä tarkoita sinkkuutta. Ei nuoretkaan yleensä samantien muuta saman katon alle. Ei se ole aina mahdollistakaan, jos vaikka opiskellaan eri paikkakunnalla. Ja sitten taas vähän iäkkäämmät ihmiset jotka ovat jo eronneita ja kokeneet sen yhdessä asumisen, tykkää usein asua erillään. Varsinkin jos ei ole varaa hommata isoa huushollia, silloin se onkin ihan järkevää.

Moni huijaa tukia esim. mies kirjoilla muualla ja nostetaan yksinhuoltatuet, onneksi lapsilta ja naapureilta voi kysyä käykö lasten isä usein äidin luona ja tehdä ilmoituksen huijaamisesta kelaan.

Vierailija
64/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla yksin ja piereskellä😂😂😂😂 no eikai

Vierailija
65/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en luota miehiin

N19

Vierailija
66/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva olla yksin ja piereskellä😂😂😂😂 no eikai

Vielä kivempi olla kaksin ja piereskellä 😜

Vierailija
67/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kolmekymppisen äiti taivastelee, että ei näillä nykynuorilla ole kiirettä vakiintumaan. Aivan kuin ei lainkaan näkisi, että hänen lapsensa on erittäin sitoutumiskammoinen, vainoharhainen ja itsekäs. Ei mitään vakiintumismateriaalia. Eikä noilla ominaisuuksilla lapsiakaan olisi syytä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme