Miksi niin moni nuori aikuinen on nykyään sinkku?
Kommentit (67)
Saan pillliua ilmaan suhdetta joten en keksi yhtään järkevää olla naisten kanssa yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni oikeasti on? Minä olen paperilla sinkku mutta todellisuudessa olen ollut koko ajan parisuhteessa, en vain huutele siitä mihinkään. Asia voisi muuttua jos jompikumpi tienaisi niin hyvin ja säännöllisesti että ei tarvittaisi mitään tukia. Toinen on pätkä-, silppu- ja työttömyysrumbassa ja toisella on tuon lisäksi vielä sairastelu- ja sairauslomarumba ja tällaisten talouksien yhdistäminen olisi byrokratinen katastrofi.
Niin, eihän yksin asuminen välttämättä tarkoita sinkkuutta. Ei nuoretkaan yleensä samantien muuta saman katon alle. Ei se ole aina mahdollistakaan, jos vaikka opiskellaan eri paikkakunnalla. Ja sitten taas vähän iäkkäämmät ihmiset jotka ovat jo eronneita ja kokeneet sen yhdessä asumisen, tykkää usein asua erillään. Varsinkin jos ei ole varaa hommata isoa huushollia, silloin se onkin ihan järkevää.
Moni huijaa tukia esim. mies kirjoilla muualla ja nostetaan yksinhuoltatuet, onneksi lapsilta ja naapureilta voi kysyä käykö lasten isä usein äidin luona ja tehdä ilmoituksen huijaamisesta kelaan.
Kiva olla yksin ja piereskellä😂😂😂😂 no eikai
Vierailija kirjoitti:
Kiva olla yksin ja piereskellä😂😂😂😂 no eikai
Vielä kivempi olla kaksin ja piereskellä 😜
Tutun kolmekymppisen äiti taivastelee, että ei näillä nykynuorilla ole kiirettä vakiintumaan. Aivan kuin ei lainkaan näkisi, että hänen lapsensa on erittäin sitoutumiskammoinen, vainoharhainen ja itsekäs. Ei mitään vakiintumismateriaalia. Eikä noilla ominaisuuksilla lapsiakaan olisi syytä tehdä.
Niin, eihän yksin asuminen välttämättä tarkoita sinkkuutta. Ei nuoretkaan yleensä samantien muuta saman katon alle. Ei se ole aina mahdollistakaan, jos vaikka opiskellaan eri paikkakunnalla. Ja sitten taas vähän iäkkäämmät ihmiset jotka ovat jo eronneita ja kokeneet sen yhdessä asumisen, tykkää usein asua erillään. Varsinkin jos ei ole varaa hommata isoa huushollia, silloin se onkin ihan järkevää.