Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nuori aikuinen on nykyään sinkku?

Vierailija
09.10.2021 |

Syitä?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta seurustelu.

Tavismiehiä kiinnostaa kyllä, mutta naiset valitsevat vain niitä pa-nomiehiä joita ei seurustelu kiinnosta.

Naisten yleisin valitus on että miehet haluavat vain seksiä ja toisaalla meillä on miehiä jotka eivät pääse edes treffeille.

Naisten miesmaku on kovin yksipuolinen ja rajattu. Vain komeat pitkät supliikkistatusmiehet kelpaa.

Vierailija
22/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen ujo.

2. Olen töissä naisvaltaisella alalla.

3. Minulla ei ole laajaa kaveripiiriä, jonka kautta voisin tutustua miehiin.

4. Olen kokeillut eri harrastuksia monipuolisesti, mutta niissä on aina ollut vain varattuja miehiä.

5. Tykkään liikkua luonnossa, en baareissa. Ja koska minun kaverini (joita ei kovin montaa tosiaan ole) ovat jo perheellisiä ja minua 10-15 vuotta vanhempia, en saa baareihin seuraa enkä halua käydä niissä yksin.

6. Netissä olen kohdannut vain sitoutumiskammoisia miehiä, jotka haluavat ainoastaan seksiä.

Eli en kohtaa sopivia kumppaniehdokkaita missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku, koska yksikään mies ei ole koskaan minua lähestynyt minua "isku" mielessä enkä itse osaa "iskeä" miehiä. 

N37

Vierailija
24/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus. Harva osaa arvostaa sitä, ennen kuin sen menettää.

Vierailija
25/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehiä kiinnostaa kyllä, mutta naiset valitsevat vain niitä panomiehiä joita ei seurustelu kiinnosta.

Naisten yleisin valitus on että miehet haluavat vain seksiä ja toisaalla meillä on miehiä jotka eivät pääse edes treffeille.

Naisten miesmaku on kovin yksipuolinen ja rajattu. Vain komeat pitkät supliikkistatusmiehet kelpaa.

En tunne kuin muutaman pitkän supliikkistatusmiehen, mutta silti kaikilla sukuni miehillä ja miespuolisilla ystävilläni on puoliso. Myös niillä kaljuilla, ylipainoisilla, vaitonaisilla ja lyhyillä. Eli kyllä se vika on jossain muualla, jos et naista saa.

Vierailija
26/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin syytä. Tekee suosituista miehistä psykopaatteja Jordan Peterssonin mukaan.

Mitähän se tekee tavallisesta naisesta, jolla on mies joka solulle?

Vierailija
27/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehiä kiinnostaa kyllä, mutta naiset valitsevat vain niitä pa-nomiehiä joita ei seurustelu kiinnosta.

En tunne yhtäkään varattua miestä, joka olisi erityisen komea tai pitkä. Supliikkejakaan ei ole suurin osa. Jopa ns. nörttistatuksella oleva ujo ja sosiaalisti hieman kömpelö veljeni on pariutunut. Eli stereotypiasi ei pidä paikkansa. 

Vierailija
28/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoret ovat introverttiytyneet ja nauttivat omasta rauhasta.

Vierailija
29/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuoret ovat introverttiytyneet ja nauttivat omasta rauhasta.

Miten niin vain nuoret?

N45, ikisinkku

Vierailija
30/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat äärettömän nirsoja ja vaativia. Joskus 70-luvulla koko sinkku-sanaa ei ole edes ollut. 

Silloin yhteiskunnan paine ajoi naimisiinmenoon. Työnantajat saattoivat kysellä asiasta ja palkkasivat mieluummin perheellisen/naimisissa olevan. Nykyään tuollaisia ei saa edes kysyä. 

Vanhan sukupolven liitoista oli iso osa kulissiliittoja. Korkeampiin virkoihin se oli pääsyvaatimuksenakin, kun oli ahdasmielinen yhteiskunta. Nykyään ei tuollaista enää ole. 

M35

Tämä.

Nykyään ei enää riitä se että on kaikki asiat kunnossa vaan nykyään vaaditaan räjähtäviä kipinöitä ja maagista kemiaa joita yleensä pystyy tarjoamaan vain top10% pelimiehet.

Voit olla vaikka atleettinen treenattu mies ja silti voi mennä vuosia että et saa seksiä keneltäkään normaalipainoiselta ja ei-vanhemmalta. Pelkästään niitä "vaikutat mukavalta mutta"-pakkeja.

Jännä että tuossa jutussa tuotiin esille yhteisön painostus ja kulissiliitot, sitten kehtaatte vielä valittaa naisten nirsoudesta. Tottakai jos ihmiset parituvat aidosta halusta ja oikeasti rakkaudesta, pariutumista ei tapahdu yhtä paljon.

Ennen vanhaan nimenomaan pariuduttiin koska oli pakko hankkia se status ja naisilla varsinkin oli hyvin vaikeaa pärjätä taloudellisesti ilman miestä.

Ihmisiä siis kaikin tavoin painostettiin siihen samaan lokeroon. Nykyään se ei ole pakko.

Vierailija
31/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, osaa miehistä. Samoin kuin ei osaa naisistakaan.

Vierailija
32/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa asua rauhassa vanhempien luona aikuiseksi asti, mikä on ihan hyvä asia. Vähän toista kuin mun nuoruudessa. Kun olin 17, äitini ilmoitti että mun pitää etsiä itselleni mies ja häipyä, koska hän ei ala aikuista ämmää elättämään.

Vierailija
33/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään saa asua rauhassa vanhempien luona aikuiseksi asti, mikä on ihan hyvä asia. Vähän toista kuin mun nuoruudessa. Kun olin 17, äitini ilmoitti että mun pitää etsiä itselleni mies ja häipyä, koska hän ei ala aikuista ämmää elättämään.

Ei noin tehty ennenkään kodeissa, joissa lapsia rakastettiin. 

Vierailija
34/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus, vapaus ja vapaus. Etenkään naisen ei tutkitusti kannata panna hynttyitä yhteen miehen kanssa.

35/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole sattunut tulemaan ketään mielenkiintoista ja kiehtovaa yksilöä vastaan niin että olisin halunnut tehdä tuttavuutta syvemmin kuin kaveripohjalta. En jaksa deittailua tai ylipäätään parisuhteen etsimistä, seuraava ihana ihminen tulee sitten kun tulee. Nyt kun olen vuoden ollut yksin, niin olen huomannut, miten paljon helpompaa ja rennompaa elämä on, joten en koe minkäänlaista kiirettä asian suhteen.

Vierailija
36/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet esineellistävät naisia ja kohtelevat huonosti. Edelleen pitäisi palvella. Ei kiinnosta.

Vierailija
37/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori vaan keski-ikäinen, mutta en ole ikinä seurustellut joten nuorenakin se syy oli se ettei kukaan ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
38/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kukaan "valitsemistani" miehistä ei ole ollut mikään pitkä ja komea supliikkimies? Silti en kelpaa. Katsos kun en voi vain "valita" miehiä, vaan kiinnostuksen pitää olla molemminpuolista. Naurattaa kun aina käsketään laskea vaatimuksia, vaikka ei niissä ole paljoa laskemisen varaa. En nyt kuitenkaan mitään kuselta haisevaa juoppoa tai jotain keharia tai vanhaa pappaa halua. Ei ole mitenkään kohtuuttomat vaatimukset mulla koskaan ollutkaan.

Että keitä ja minkälaisia naisia oikein tarkoitetaan näillä, jotka seukkaa vain joidenkin adonisten kanssa? Ei varmaan meitä tavisnaisia.

Vierailija
39/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paska miesmaku. Kiinnostun harvoin kenestäkään ja silloin kun kiinnostun, mies ei ole parisuhdemateriaalia.

Vierailija
40/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Olen elämäni aikana ollut kahdesti parisuhteessa (irtosuhteita tai yhden yön juttuka ei ole ollut kun en niihin kelvannut) ja molemmat miehet olleet komeita ja pitkiä statusmiehiä, tosin ei mitään supliikkeja. Itse kiinnostuin hyvin tavallisista miehistä, joita yritin sitten lähestyä baareissa yms. mutta nämä katsoivat minua, tavisnaista, kuin halpaa makkaraa ja läksivät muiden tavismiesten joukkoon iskemään niitä hottiksimpia naisia... Jostain syystä sitten nämä kaksi pitkääkomeaa on iskenyt silmänsä minuun ja päättäneet vuosikausien naisettomat vuodet mun kanssa seurusteluun. Ekan kanssa suhde kesti 10 vuotta, sitten olin sinkku kolme vuotta jonka aikana yritin lähestyä tavismiehiä huonolla menestyksellä kunnes tapasin nykyiseni -vielä entistäkin komeamman, mukavemman ja rikkaamman, ja yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja toinen muksu matkalla.

Mikälie kun ei tavismiehelle tavisnainen kelpaa, mut nää kaks "alfaa" just mut haluamalla halus... (Ja tasa-arvoisia olleet molemmat suhteet, eli ei mistään pönkityksestä miehillä kyse)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän