Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nuori aikuinen on nykyään sinkku?

Vierailija
09.10.2021 |

Syitä?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: miksi nuorten aikuisten sinkkuus häiritsee niin kovasti, että siitä on jatkuvasti tehtävä tänne aloituksia?

Vierailija
2/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin elämästä näin enkä näe syytä miksi minun pitäisi olla parisuhteessa. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta seurustelu.

Vierailija
4/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut olevani valmis seurustelemaan ennen 23 v. Siitä meni 29 v saakka kunnes löysin mieleisen. En missään nimessä seurustelisin vaan jonkun kanssa, kyllä sen pitää sitten hyvä olla. 

N30

Vierailija
5/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin seurustella, mutta en ole löytänyt miestä joka haluaisi vakavissaan sitoutua. 

Vierailija
6/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin syytä. Tekee suosituista miehistä psykopaatteja Jordan Peterssonin mukaan.

Vierailija
7/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo miestä

Vierailija
8/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.

N29

Vierailija
9/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kelvannut kenellekään muulle kuin nykyiselle miehelleni :) Sen takia olin sinkku lähes 30-vuotiaaksi. 

Vierailija
10/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo löytynyt sopivaa naista puolisoksi, ei sillä että olisin etsinytkään, ei ole kukaan tullut kotoa hakemaan. Korona-aika ei muuttanut tilannetta mihinkään suuntaan, nollasta ei voi vähentää. Hyvä parisuhde kelpaisi kyllä, kun keksisi mitä kautta voisi seuraa hakea.

M26

Vierailija
11/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin tapoja kuluttaa aikaansa kuin nyhvätä toisen kainalossa.

On enemmän valinnanvaraa ja tutkimustenkin mukaan se vaikeuttaa valintaa ja aiheuttaa enemmän tyytymättömyyttä siihen.

Ihmiset ovat itsekkäämpiä ja itsekeskeisempiä, joten on vaikeampi olla toisen kanssa.

Vierailija
12/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on nykyään mahdollista. Ennen vanhaan ihmiset, tai oikeastaan kakarat suorastaan pakotettiin pariutumaan. Tyttöjen ei annettu edes opiskella. Tätinikin on edelleen katkera, hän olisi halunnut opiskella lääkäriksi ja isänsä vaan nauroi ja käski mennä naimisiin. Ei ollut vaihtoehtoja.

Vierailija
13/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono nukkumaan, jos joku kuorsaisi vieressä en nukkuisi yhtään ja menisin varmaan psykoosiin. 

Vierailija
14/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nähneet vanhempien sukupolvien paskat liitot ja päättäneet ettei ikinä itse tarvitse alistua samaan.

Vierailija
15/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä olen huomannut että miehet eivät kykene sitoutumaan puolison rooliin. enemmän viinat, tietokonepelit ja s3ksi kiinnostaa kuin kunnon parisuhde ja sen eteneminen isovanhemmuuteen asti.

hiljalleen naiset ovat mukautuneet tähän ja ovat hakeneet vain sen tyydytyksen mitä miehet voi tarjota eli

s€ksin.

Tämä on vain seurausta aiemmilta sukupolvilta. puhutaan että perheen perustamiseen ei ole tarpeeksi rahaa ja tämä on ymmärrettävä arvo valinta laman lapsuuden viettäneiltä. mutta ei aiemmatkaan sukupolvet, jopa he jotka sodan alla perusti perheen, valittaneet.

tuolloin uskonto oli myös isommassa roolissa. 70 luvun seksuaalimoraalinvallankumouksen myötä luotiin s3ksistä pakollinen suorite jonka jokaisen pitää kokea. ennenkaikkea kehittää itseään useampien kumppanien kanssa. 

Vierailija
16/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on nykyään mahdollista. Ennen vanhaan ihmiset, tai oikeastaan kakarat suorastaan pakotettiin pariutumaan. Tyttöjen ei annettu edes opiskella. Tätinikin on edelleen katkera, hän olisi halunnut opiskella lääkäriksi ja isänsä vaan nauroi ja käski mennä naimisiin. Ei ollut vaihtoehtoja.

niin kun naiset luovat pitkän uran ei tarvitse tulevien sukupolvien murehtia mistään. ei edes olemassaolostaan.

Vierailija
17/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut parisuhteessa kolmeen vuoteen eli en ole paritellut kolmeen vuoteen.

N29

Mä en ole paritellut koskaan. En ole löytänyt sopivaa naista kenen kanssa haluaisin parisuhteeseen.

M27

Vierailija
18/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, jos joku kuorsaisi vieressä en nukkuisi yhtään ja menisin varmaan psykoosiin. 

Ikääntyessä tätä tulee ihan kaikille ja yölliset vessa ramppaamiset. Lievää uniapneaa ja kuorsaamista meilläkin.  Meillä sen verran tilava asunto että voidaan nukkua eri huoneissa koska muuten kummankin unet häiriintyisivät niin että kumpikin vaeltaisimme kamalassa väsymyksessä niin kuin kävi ja oli pakko laittaa punkat eri huoneisiin ja sillä se ongelma poistui. 

Vierailija
19/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset ovat äärettömän nirsoja ja vaativia. Joskus 70-luvulla koko sinkku-sanaa ei ole edes ollut. 

Silloin yhteiskunnan paine ajoi naimisiinmenoon. Työnantajat saattoivat kysellä asiasta ja palkkasivat mieluummin perheellisen/naimisissa olevan. Nykyään tuollaisia ei saa edes kysyä. 

Vanhan sukupolven liitoista oli iso osa kulissiliittoja. Korkeampiin virkoihin se oli pääsyvaatimuksenakin, kun oli ahdasmielinen yhteiskunta. Nykyään ei tuollaista enää ole. 

M35

Tämä.

Nykyään ei enää riitä se että on kaikki asiat kunnossa vaan nykyään vaaditaan räjähtäviä kipinöitä ja maagista kemiaa joita yleensä pystyy tarjoamaan vain top10% pelimiehet.

Voit olla vaikka atleettinen treenattu mies ja silti voi mennä vuosia että et saa seksiä keneltäkään normaalipainoiselta ja ei-vanhemmalta. Pelkästään niitä "vaikutat mukavalta mutta"-pakkeja.

Vierailija
20/67 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta seurustelu.

Tavismiehiä kiinnostaa kyllä, mutta naiset valitsevat vain niitä panomiehiä joita ei seurustelu kiinnosta.

Naisten yleisin valitus on että miehet haluavat vain seksiä ja toisaalla meillä on miehiä jotka eivät pääse edes treffeille.

Naisten miesmaku on kovin yksipuolinen ja rajattu. Vain komeat pitkät supliikkistatusmiehet kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä