Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
241/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näin vain valitettavasti mennyt. Mutta toki naisena kaipaan läheisyyttä, seksiä ym. mutta pääasiassa yhteistä tekemistä ja yhteisiä puheenaiheita. Miehen pitää olla älykäs tai oikeastaan elämää kohtaan viisas, joka välittää toisista ihmisistä, on empaattinen, ja joka haluaa tehdä hyviä liikkeitä maapalloa kohtaan, siis pelastaa luonto ja sen eläimet. Minulle ensisijainen tarkoitus on itselle parantaa oma elämäni ja luonto, jos mies lähettää näitä munan kuviaan tai vain seksi mielessä, siis vain panoseuraa, niin ei kiinnosta, tai mies jotenkin muuten tyhmä, niin ei kiinnosta. Tai miehellä liian suuri ego, että minä ja minun työ, auto, ja minun rahat ym. niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Rauhallinen mies, joka on sinut itsensä kanssa, on kiinnostava, jolla harrastuksia ja omat ystävät ja ettei ole koko ajan kimpussa. Että minä myös kaipaan omaa rauhaa, omaa tekemistä ym. Enkä halua olla miehelle mikään talouskone, joka siivoaa, laittaa ruokaa tai paapoo, niin ei kiitos. Oma koti miehelle ja naiselle, että molemmat voivat saada omaa rauhaa ja tekemistä. Näitä ei todellakaan löydy minun kaltaisille. 

Vierailija
242/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole älykäs tuntuu että mussa on vaa vikoja. Mulla on heikkolahjaisuus vaikka on vakituinen työ naisten silmissä se ei riitä mitenkää. Pitäs ollea komea.. matkustellut. nähnyt maailmaa haluta lapsia. en halua lapsia ku ei kiinnosta. Sit oon tosi pitkä oon miettiny oonko liian pitkä 195 cm. Ja kaljuuntuminen ikävä kyllä estää ja ylipaino. Siis parempi unohtaa naiset vain ja olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mullekkaan sitä naista löytyä ja oon jo luovuttanu ja en etsi mitään. En jaksa baareja. En jaksa mitää Tindereitä ja pinnallisia kauniita laihoja missinaisia. Ku en heitä ikinä saa. Olen niin tavallisen näkönen mies. No mennään näillä ei voi mitään.

Vierailija
244/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaisi pitkä nainen ja isokokoinen. Mä en vain itse kelpaa kellekkään valitettavasti.

Vierailija
245/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajat on jo menny kun vielä sai naista ja läheisyyttä. Nykyää ei mitään. Naiset ei kato ees päälle ja hymyile kun ei niitä kiinnosta ruma mies tai tavallinen jotain erityistä pitäs olla ja sit ihmetellään eikö 35 v mies harrasta mitään tai halua lapsia.. No en ikinä missää nimes halua.

Vierailija
246/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kpska en ole nukke van ihminen. Haluan maata sohvalla piereskelemässä, se ei miehille sovi.

Vierailija
247/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset voi etsiä sit komeen mallimiehen joka on rikas. Ja hieno mersu siihen kaupan päälle sitten kelpaa :D.

Vierailija
248/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi pitkä nainen ja isokokoinen. Mä en vain itse kelpaa kellekkään valitettavasti.

Missäpäin olet?

T. Se isokokoinen N28

Vierailija
249/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vantaalla. Sä?

Vierailija
250/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään ihmiset viihtyy vain nykyää sinkkuna. Ihmettelen kummasti vaan.

Vierailija
251/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en oo ainaskaa 2 v viihtyny sinkkuna. kaipaisi naista rinnalle mutta tuntuu olevan tosi vaikee löytää sopiva nainen. SItten jos itse etsii tai haluaa tutustua nainen ei ole samalla viivalla ja ei etsi mitään. Siitä on vaikea rakentaa mitään. Kun tinder ei mun juttu. Oon niin tavallinen mies sinne eikä mulla ole komeeta naamaa ja rahaa. NIin en halua tehdä profiilia. Baarissa on taas niin nuoria kauniita naisia,että tuntuu etten heille kelpaa..

Vierailija
252/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Vantaalla. Sä?

Helsingissä. :) Missä sunlaisen miehen voisi tavata?

Vierailija
253/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna vaikka sun sähköposti niin laitan viestiä?

Vierailija
254/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitäisi, puunata, tälläytyä, hankkia lisäkkeitä, treenata, shoppailla, koristautua, vahata, lakata... Sitten mies vielä odottaa, että nainen itse tulee tyrkylle ja käyttäytyy kuin mies haluaa. Ja mies järkyttyy, kun naisella ei ole aamulla meikkiä naamassa.

Vierailija
255/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna vaikka sun sähköposti niin laitan viestiä?

Tein anonyymin sähköpostin anonyymi93@protonmail.com

Vierailija
256/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kelpaa? Oletko yrittäny?

Vierailija
257/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan etsi miestä elämääni! Miksi etsisin? Eronnut ja lapset kasvattanut, pitäiskö tässä rueta riitelemään loppuelämäks? hyi. Elämä onihanaa ilman yhtään sisan kantajaa.

Vierailija
258/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en kelpaa vaa omana itsenii.. kaljuuntuminen kaljamaha.. erikoisuus masennus.. tyhmyys.. mulla on nepsy oireita ja oon vaikee ihminen.. kaveriton monta syitä

Vierailija
259/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska en kelpaa vaa omana itsenii.. kaljuuntuminen kaljamaha.. erikoisuus masennus.. tyhmyys.. mulla on nepsy oireita ja oon vaikee ihminen.. kaveriton monta syitä

Ok. Aika paha kyllä sorry

Vierailija
260/438 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote = Visitor] I don't think I can find that woman and I've already given up and I'm not looking for anything. I can't stand bars. I can’t stand any Tinders and superficial beautiful skinny misses. I never get them. I am such an ordinary sighted man. Well let's go with these you can't do anything. [/ Quote]

Italian brasilialaiset kullankaivajat kohdistavat suomalaisia ​​miehiä FB: ssä ja IG: ssä. Heillä ei ole hätää ja he tekevät kaikkensa saadakseen suomalaisen miehen. Kokeile siellä. Beatriz Grimaldi on yksi esimerkki. Hän ei pysähdy mihinkään - jopa tuhoaa perheitä saadakseen suomalaisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi