Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
201/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs naiset on. Erittäin nirsoja kylmiä ja ei halua ees antaa läheisyyttä. Pitäkööt tunkkinsa.

Ja suurin osa on ylipainoisia siiderilissuja. Hyi hitto. Kuka niitä edes haluaa.

Vierailija
202/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on seurannut sivusta millaisia nykyajan sinkkunaiset on, niin suosittelen lämpimästi heitä myös pysymään sinkkuina. Karu totuus on, että suurimmalla osalla sinkkunaisista puuttuu täysin parisuhdetaidot jonka takia he tekevät seurustelukumppanistaan onnettomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on seurannut sivusta millaisia nykyajan sinkkunaiset on, niin suosittelen lämpimästi heitä myös pysymään sinkkuina. Karu totuus on, että suurimmalla osalla sinkkunaisista puuttuu täysin parisuhdetaidot jonka takia he tekevät seurustelukumppanistaan onnettomia.

Ehkä naimattomat naiset eivät halua miehiä, jotka valehtelevat ja pettävät. Ehkä naimattomat naiset eivät halua laiskoja alkoholisteja. Ehkä naiset eivät halua miehiä, jotka kohtelevat naisia ​​huonosti. Ehkä naiset eivät halua narsistisia miehiä, jotka käyttävät ja hyväksikäyttävät naisia.

Vierailija
204/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni nainen yhä enenevästi valitsee sinkkuuden. Etenkin, jos ovat olleet jo kerran avioliitossa tai pitkässä avoliitossa perheen perustaen. Nainen pärjää yksinkin, tekee itselleen mielekkäitä asioita ja käyttää aikansa vihdoin itselleen mielekkäästi, kun lapset on saanut kasvatettua ja mahdollisesti huonosta liitosta/parisuhteesta on saanut rohkeuden lähdettyä. 

Kaiken tuon jälkeen pitäisi seuraavan suhteen olla erityisen hyvän, arvojen ja maailmankatsomuksen olla hyvin samankaltaisten, jotta nainen laittaisi vielä vakavasti hynttyynsä yhteen jonkun kanssa. Näin ainakin itselläni ja muutamalla muullakin naisella omasta ystäväpiiristäni.

Minulle ei taida tuokaan riittää. Kiva mies löytyi huonon suhteen jälkeen, mutta en kykene tähän enää. En ole valmis joustamaan enkä jaksa ottaa huomioon kenenkään toiveita lomanvietoista jne. Se ei ole oikein, koska mies kaipaa kumppanuutta. Nytkin teen vain juttuja oman mieleni mukaan, koska olen hyvätuloinen. En kaipaa enää yhteenmuuttoa, lisää lapsia ja naimisiin nyt en ole koskaan halunnutkaan.

Itse asiassa vanhapiikuus ja neiti Marple-elämä olisi parasta mitä tiedän. Lapseni on koululainen ja 10v sisään hän jo muuttaa pois kotoa. Minkään vaipparallin aloittaminen alusta ei kyllä enää näin 35-vuotiaana houkuttele, etenkin kun pian omat vanhempani kaipaavat enemmän apua. Ikäiseni miehet voivat etsiä jonkun 10v nuoremman.

Vierailija
205/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksiä saa naisena helposti eikä miehissä ole hurraamista. Get over it.

Vai on sellaiseksi se mennyt, tykkäyksistä päätellen palsta on täynnä katkeria miesten vihaajia. Mennyt usko kyllä naisia kohtaan palstaa lukiessa. Tottahan toki täältä sikamaisia miehiä löytyy, mutta he ovat aika harvassa täällä verrattuna katkerien naisten määrään.

Vierailija
206/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pysyä yksin naisista erossa.. pelkkää paskaa.. ovat nirsoja.. eivät halua nähdä.. eivät anna läheisyyttä.. Parempi runkata yksin kotona.

Vierailija
207/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon ku olin vielä nuori päälle 20.. en tiedä jotain kiinnostavaa minussa on että halusivat nähä kiinnostuivat. Nyt olen keski-ikäinen kaljuuntunut lihonut kaljamahainen mies.. eipä ole vientiä.  Antaa olla kaikki.

Vierailija
208/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmettellään mikäs sussa on 35 v mies vikana ku ei sulla ole lapsiakaa ja et halua. No ei vain kaikki halua.  Oon vähä tälläinen erikoinen kaveri. Ja en ole kai normaali.

Vierailija
209/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen parisuhteeeen haluavan miehen kannattaa tehdä itselleen vikaskannaus. Mitä vikoja sinussa on ja miten voit kasvaa vioistasi pois niin että naisen elämänlaatu pysyisi samana tai paranisi sinun kauttasi.

Sinkkuna naisen elämänlaatu pysyy hyvänä. Miehet huonontavat naisten elämänlaatua. Suhteista hyötyy vain mies. Miehen elinikä pitenee ja hän voi paremmin. Naisen elämä taas kurjistuu kumppanin myötä. Miten olet se kumppani naiselle, jolloin hänen kannattaa vaihtaa hyvä sinkkuelämänsä saadakseen paremman elämän sinun kanssasi?

Avaimet ovat ihan miesten omissa käsissä.

Vierailija
210/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa että mun pitäs ettiä joku työtön likainen haiseva alkoholisti nainen, joo ei kiitos. Olen vaikka yksin.

Vierailija
211/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä naimattomat naiset eivät halua miehiä, jotka valehtelevat ja pettävät. Ehkä naimattomat naiset eivät halua laiskoja alkoholisteja. Ehkä naiset eivät halua miehiä, jotka kohtelevat naisia ​​huonosti. Ehkä naiset eivät halua narsistisia miehiä, jotka käyttävät ja hyväksikäyttävät naisia.

Ja näitähän miehiä riittää. Ja kun vihdoin kohdalle tulisi se hyvä, kaikin puolin sopiva mies, niin olet näiden edellä mainittujen jälkeen jo henkisesti niin kulutettu loppuun, että annat pakit hyvälle miehelle. koska se mies ansaitsee parempaa kuin henkisesti loppuun ajetun luuskan.

Vierailija
212/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä "naiset"?

Vierailija
213/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa että mun pitäs ettiä joku työtön likainen haiseva alkoholisti nainen, joo ei kiitos. Olen vaikka yksin.

Kukaan ei pyydä hakemaan itsesi kaltaista. Pysy kotonasi, yksin.

Vierailija
214/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne monet yli 30 v naiset kyllä kauniita ole. Eivät osaa pukeutua. Ovat lihavia. Ja silti halutaa niitä komeita normipainosia miehiä en ymmärrä. No ei kiinnosta ruma nainen joka ei osaa laittautua.

Vierailija
215/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua itseni kaltaista koska mä en ole vammainen. Tyhmä yksinkertainen pyöree nätti minulle kelpaa. Mutta ei ruma.

Vierailija
216/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa aina vaan useampi herää siihen todellisuuteen, että parisuhde usein ottaa enemmän kuin antaa. Turhan usein ajautuu yhteen jonkun omanapa-tyypin kanssa.

Vierailija
217/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä parempi unohtaa naiset vaikka se on niin vaikeeta, olis kiva puuhailla naisenkaa jotain ja olla naisen kainalossa. Mullaki tiettyjä asioita ja hyvät tulot ja kaikkee hyvää on. ei ei  naiselle ei riitä koskaan. ottakoot toimitusjohtajan ja rikkaan miehen.

Vierailija
218/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kaljuuntuneena kaljamahana vuosiin laihaa tai normipainoista suht nättiä naista. Vain jotkut lihavat ylipainot naiset on kiinnostunut. Nyt ei kiinnostu enää ketään. Vaikka mun ulkonäössä ei ole vikaa.

Vierailija
219/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ymmärrä, miksi suomalaiset miehet vihaavat naisia ​​niin paljon.

Vierailija
220/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet: opetelkaa kodin työt luonnollisena osana elämäänne. Ruuanlaitto, siivoukset, vaatehuolto, lastenhoitamunen ja Naiset: ottakaa vastuuta talousasioista ja kodin ulkopuolisesta työstä. Kun molemmat kantavat tasapuolisesti vastuuta asioista voi huojentuneena ajatella yhteiselämääkin, olematta riippuvainen toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan