Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
Instagramista ja tinderistä yms. saa jo huomiota tarpeeksi ilman sitä suhdetta?
Voisiko olla, että "ennen" sinäkin olit kymmenen vuotta nuorempi.
Miksi etsiä miehiä?
Olen tyytyväinen sinkku.
No ilmeisesti monet viihtyy. No itse miehenä en taas viihdy. Mutta en vain millää löydä sitä sopivaa.
No mitäs naiset on. Erittäin nirsoja kylmiä ja ei halua ees antaa läheisyyttä. Pitäkööt tunkkinsa.
Kuka nyt jonkun i n c e l naisen haluaisi? Kyllä ne normaalit naiset haluaa suhteen.
Vain jotkut sporttiset komeat miehet tai ulkomaalaiset kelpaa.. niitähän tuola näkyy naisten kainalossa olevan. No semmosta se on.
Tuntemistani naisista reilusti yli puolet ovat miehen kanssa parisuhteessa ja hyvin harva on vuosikausia sinkku.
Kyllä moni nainen yhä enenevästi valitsee sinkkuuden. Etenkin, jos ovat olleet jo kerran avioliitossa tai pitkässä avoliitossa perheen perustaen. Nainen pärjää yksinkin, tekee itselleen mielekkäitä asioita ja käyttää aikansa vihdoin itselleen mielekkäästi, kun lapset on saanut kasvatettua ja mahdollisesti huonosta liitosta/parisuhteesta on saanut rohkeuden lähdettyä.
Kaiken tuon jälkeen pitäisi seuraavan suhteen olla erityisen hyvän, arvojen ja maailmankatsomuksen olla hyvin samankaltaisten, jotta nainen laittaisi vielä vakavasti hynttyynsä yhteen jonkun kanssa. Näin ainakin itselläni ja muutamalla muullakin naisella omasta ystäväpiiristäni.
Tapailukumppnanuus riittää eli asutaan omissa asunnoissa.
No kyl munkin tutut ja lapsuuskaverit seurustelee. Mäkin olen seurustellut. Mut olis kiva jo löytää toinen parisuhde, ja tuntuu että ikää tullut ja mennyt vaan vaikeemmaksi kaikki ei löydy millää ku ei pääse edes tapaan naista mihkään.
Mitä sillä miehellä tekee, jos on rahaa omastakin takaa? Ei siitä ole muuta kuin vaivaa.
Sinkku nainen on hieno juttu, mutta sinkku mies luuseri.
Naisten kaksoisstandardit. <3
No ite kyl haluaisin naisen sanon näin suoraan. SInkkuna on masentavaa ja turhauttaa kun on aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemistani naisista reilusti yli puolet ovat miehen kanssa parisuhteessa ja hyvin harva on vuosikausia sinkku.
Mulla taas suurin osa sinkkuja tai eronneita oikestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuudesta hyvin läheisestä ystävästä vain kaksi on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppnanuus riittää eli asutaan omissa asunnoissa.
On mahdollista asua omillaan ja olla tiiviissä, sitoutuneessa suhteessa. Teen itse niin. Ei tätä voi tapailuksi kutsua.
Yhteinen koti ehkä, kun kumppanin lapset lentävät pesästä. Toki tapaan heitäkin nyt.
En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.
Irtoseksiä saa naisena helposti eikä miehissä ole hurraamista. Get over it.