Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
281/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle viestiä, mikset vastaa?

Vierailija
282/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain enää jaksa edes yrittää ku tietää jo ettei toista kiinnosta. Yleensä aina itte kiinnostuu ja toinen ei. En jaksa siis enää yrittää. SIt tulee viesti sori en eti mitää. Olkaa sitte naiset yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte annetaan sähköposteja ja niihin ei ylläri vastata. 

Vierailija
284/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä naisia mikää kiinnosta., niin viihtykää sitte yksin. Niin mäki aion olla erossa naisista kun ei mikää onnistu.

Vierailija
285/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näkisin vaivaa etsien miestä, kun ite oon niin kuvottava ettei musta kiinnostuta. Se on vähän kuin rakentaisi elämän sen varaan että voittaa eurojackpotissa. Sitä on PAKKO palata reaalielämään, ei se maailma pyöri omien halujen mukaan.

Vierailija
286/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä naisia mikää kiinnosta., niin viihtykää sitte yksin. Niin mäki aion olla erossa naisista kun ei mikää onnistu.

Kiitos, me viihdytään! Kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija
287/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mussa itsessäni on sit niin pahasti vikaa et olen kaveriton ja en kiinnosta en hitto en ketään nykyään. Pitäs kai olla nuorempi paremmas kunnos. No hitto ihminen muuttuu ja lihoo ja kaikkee.. ei sille voi mitää. Antaa olla sit.

Vierailija
288/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oleppas vaikka yksin ikuisesti. Kaikkea ikuista hyvää sulle.

Vierailija
289/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä sama juttu en jaksa itekkää etsiä ku en kiinnosta kaljamahaisena kaljuuntuneena ketään naista.

Vierailija
290/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset ole koskaan etsineet, tai ainakaan myöntäneet sitä.

Nainen mittaa haluttavuuttaan sillä tavoittelevatko miehet heitä.

"En katsellutkaan miehiä, mutta tämä prinssi ilmestyi jostain, teki aloitteen ja valloitti minut"

Tämän nykyversio on:

"En halunnut miestä, mutta tämä mahtava uros sai minut muuttamaan mieleni"

Jos nainen joutuu katselemaan miehiä tai jopa tekemään aloitteita, on hän mielessään vähemmän haluttava kuin naiset joiden ei tarvitse tehdä mitään. Jos naiset puhuisivat tottya etteivät halua eivätkä tarvitse miestä, 80% naisista olisi sinkkuja koko ikänsä.

Vierailija
291/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluaa aina komeemman näkösiä ja sporttisia miehiä, Ei tässä vain ole mitää jakoa.. ja nuorempia. Ei niinku mitää järkee enää täs elämäs muutenkaa ole.

Vierailija
292/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän olkaa ikisinkkuna mun puolesta naiset ja viihtykää yksin. Itse kaveriton mies ja kyllä olen masentunut kun en saa edes yhden illanjuttuja koskea naista.

Vierailija
293/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keksit itsellesi harrastuksen? Olet tehnyt tämän asian nyt tällä palstalla jo harvinaisen selväksi.

Vierailija
294/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin.

Tunnen vaikka kuinka monta naista jotka ovat sanoneet etteivät etsi miestä, tai jopa etteivät halua tai ota miestä.

90% näistä on sittemmin ollut parisuhteessa miehen kanssa. Useimmat ovat juuri nytkin.

Naisen ego ei kestä tilannetta jossa hän myöntää haluavansa miehen. Se myönnetään vasta kun mies on jo. Haluan miehen + minulla ei ole miestä = en taida olla mikään huippunainen kun en ole löytänyt miestä.

Mutta "nän nän nää, enpäs haluaisikaan", paljon egoystävällisempää ;)

Vierailija
295/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä mietin kanssa. Sitä ei ole vuosiin ollut. Kavereita kyllä on ollut ja hetken parisuhde mut mut jätettiin ja pistin kaverit pois. Käyn vaa salilla. Mutta kaipaisin jotenki sitä omaa naista.

Vierailija
296/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä itse naisia miehenä. koska itse juurikin paljo katselen naisia ulkona kahvoilla missä vain, mutta en saa katseita, en uskalla niille jutella, olen vähän ujo ja hiljanen. Kaipaisin jotain sutinaa jutella naiselle ja olla naisen vierellä.

Vierailija
297/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset ole koskaan etsineet, tai ainakaan myöntäneet sitä.

Nainen mittaa haluttavuuttaan sillä tavoittelevatko miehet heitä.

"En katsellutkaan miehiä, mutta tämä prinssi ilmestyi jostain, teki aloitteen ja valloitti minut"

Tämän nykyversio on:

"En halunnut miestä, mutta tämä mahtava uros sai minut muuttamaan mieleni"

Jos nainen joutuu katselemaan miehiä tai jopa tekemään aloitteita, on hän mielessään vähemmän haluttava kuin naiset joiden ei tarvitse tehdä mitään. Jos naiset puhuisivat tottya etteivät halua eivätkä tarvitse miestä, 80% naisista olisi sinkkuja koko ikänsä.

Tällä ikää, kun toistakin liittoa on takana jo hyvän matkaa ja lapset lentäneet pesästä, näyttää kyllä siltä, ettei keskivertonaisen elämä pyöri ollenkaan niin paljon miesten ympärillä kuin miehet ehkä toivoisivat. Naisen elämä voi olla hyvää myös yksin, ja kiva mies tuo siihen kumppanuutta. Ilmankin pärjää, jopa nuorena.

Vierailija
298/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten etsiminen on ajanhukkaa. Etukäteen jo tietää, että ei niistä parisuhdevirityksistä mitään hyvää ja pysyvää kuitenkaan seuraa.

Vierailija
299/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän ei naiset kotia kävele, juuri nyt ei vain baarit ja tinder sun muut kiinnosta. Käyn paljo ihmisten ilmoilla yhtä yksin mä sielä oon kun himassa.. ei naisia vaa kiinnosta tälläinen mies ja oon jo huomannu sen miksi yrittää jos mussa on vain vikoja.

Vierailija
300/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki nyt ei halua olla yksin toiset viihtyy sinkkuina ja toiset ei. Itse olen kyl seurustellut. mutta tuntuu että nykyää on ihme vaatimuksia naisille ja omana ittenä ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi