Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
421/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikää ei riitä. Niinku mikää ei riitä. Ite oon tavallinen amis mua sanottu yksinkertaiseksi ja tienaan noin 1500 e kk. En vaa ymmärrä.

Teetkö lyhyempää työpäivää postissa vai miten on mahdollista että tuntipalkka on 17 ja silti palkka 1500?

Vierailija
422/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska veroprosentti on 25.5%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen palkka kaikki menee vuokraan. Toisesta pankkilainaan osa.

Vierailija
424/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 30 h viikossa.

Vierailija
425/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä naista nyt ei näköjään saa.

Vierailija
426/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kaikki sinkkuja. Nauttikaa sinkkuudesta. Minä kaipaan parisuhdetta. Mutta en omana itsenäni kelpaa.

Vierailija
427/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa. Ei voi mitään. Joko 22 sivua riittää tämän asian toteamiseen, vai jatkatko vielä toiset 22 sivua?

Vierailija
428/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vaikka 500000 sivua.

Vierailija
429/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei voi mitään. Kiskoille makaamaan ja se siitä.

Vierailija
430/438 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mikä teitä vaivaa? Miksette halua tutustua muhun?

Vierailija
431/438 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Jos naiset haluavat hyvän suhteen, heidän pitäisi tehdä itse enemmän aloitteita.

Vierailija
432/438 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se onkin; naiset haluaa HYVÄN  suhteen.

Niin että mieti sitä.

Vierailija
433/438 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI naiset tee koskaa aloitteita että he haluaisivat tutustua ja tavata. Olkoot sit niin mulle ei ole tarkotettu naista ja sitä oikeeta. En ymmärrä miten kaikki on näin vaikeeta.

Vierailija
434/438 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin pitkään haluavani parisuhteen, ja hain sitä kuin viimeistä päivää. Seurustelin useampaan kertaan, kunnes lopulta löysin miehen jonka kanssa perustimme perheen ja ehti tulla yksi lapsikin. No, kun lapsi oli vauva, mies sitten jätti kun ei enää tykännytkään minusta, ja olin yhtäkkiä kaikin puolin vääränlainen. Lähti minun ja lapsen luota ja löysikin sitten onnen toisesta naisesta.

En tiedä jaksaisinko enää parisuhdetta. Oon tänne 4-kymppiseksi yrittänyt miellyttää miehiä ja kelvata heille, mutta se on loppu nyt. Mies aiheuttaa naiselle paljon työtä ja vaivaa, kaipaa huomiota ja seksiä ja  kiukuttelee jos ei niitä saa. Miehet myös syö tolkuttomasti, joten koko ajan joutuu hiki hatussa kantamaan ja laittamaan ruokaa. Ja mitä minä siitä saan? Yhteiskunnan hyväksynnän siitä, että olen pariutunut? Yhteiskunta hyväksyy onneksi nykyään myös sinkut. Läheisyyttä ja seksiä? En kaipaa niitä tällä hetkellä lainkaan. Paremman elintason? Ennemminkin rahanmenoa suurempina kustannuksina.

Keskityn omaan ja lapseni elämään, on vaikea nähdä mitä lisäarvoa mies toisi elämääni. En jaksa enää huomioida ketään "ylimääräistä".

Vierailija
435/438 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI naiset tee koskaa aloitteita että he haluaisivat tutustua ja tavata. Olkoot sit niin mulle ei ole tarkotettu naista ja sitä oikeeta. En ymmärrä miten kaikki on näin vaikeeta.

Kuule Allu.

Saat istua yksin siellä kahvilan nurkassa tai maleksia ostarilla maailman tappiin.

KUKAAN nainen ei taatusti tule sinua iskemään, paitsi tietysti maksullinen voi senkin tehdä.

Miksi ihmeessä kuvittelet että se että asetut mallinukeksi jonnekin johtaisi siihen että naiset hakeutuisivat luoksesi?

Sinulla ei ole tippaakaan sosiaalisia taitoja. Ei ihmisiin tutustuta nököttämällä nurkassa ja tuijottelemalla ostarilla teinitytöjen perään. Sinusta saa varmasti hyvin epäilyttävän vaikutelman. Ja ehkä ei syyttäkään.

Et sinä ole niin erinomainen että vetäisit naisia puoleesi. Kysypä keneltä tahansa mieheltä, eivät taatusti kumppaniaan ole löytäneet pasiivisena kivipatsaana kököttämisellä.

Ja mitä sitten jos joku uskaltaisikin lähestyä, mitä sen jälkeen? Tähän mennessä kaikki päättyneet siihen että nainen on hyvin äkkiä ottanut jalat alleen. Netissäkään et ole päässyt puusta pitkään. En käsitä miten senkin onnistut sössimään?

Tapaamisestakin sovittu ja jotain siinä välissä tapahtuu ja nainen häipyy.

Mutta kyllä sitä elämänsä ruikuttamisella ja jankuttamisellakin voi täyttää ja käyttää. Miten mielekästä se sitten on ja kuinka paljon se auttaa, on toinen asia.

Minä olen nainen ja sanon suoraan että kaltaisesi mies saisi hälytyskellot soimaan ja lujaa!

Vierailija
436/438 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti monet viihtyy. No itse miehenä en taas viihdy. Mutta en vain millää löydä sitä sopivaa.

Miehillä on tää, nimenomaan _eivät selviydy_ ilman naista. Naiset selviytyy ilman miestä mutta miehet ei tule toimeen ilman naista. Miehillä on pienemmät aivot. Miehet ovat _vauvoja_. Länsimaissa naiset ymmärtää tän että miestä ei tarvita. Muualta Länsimaihin muuttaneet siskot ymmärtävät saman pikkuhiljaa ja vievät ymmärryksen pidemmälle, että täällä _miestä voikin manipuloida toisin kuin saattoi olla lähtömaassa_

Voi pikkuisia miesressukoita.

Vierailija
437/438 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakituisesti töissä käyvä pitkä mies.. en ole sossupummi elämäntapatyötön.. harrastan liikuntaa.. en vain ymmärrä mistä löytäisin naisen jolle kelpaisin omana itsenäni ilmeisesti aina on parempi mies joka menee edelle.

Jostain nepsyjen tukiryhmästä. Joku autistinen nainen voisi jaksaa kaltaistaan.

Olen autistinen nainen, ja autistinen mies olisi minulle aivan totaalinen turn off.

Just. Et oo tosisssas. Mul on ylipainoinen autistikaveri joka etsii miehiä jotka ei oo ylipainoisia ja varmaan hänkin etsii ei-autistisia-miehiä. Eli itse saa olla minkälainen vaan mutta toisen pitää olla perfect. Etsitään vastakohtaa ja sit valitetaan kun toinen olikin niin erilainen :D

Vierailija
438/438 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tup samojen asioiden jankuttaminen vaikuttaa omituiselta.