Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
No ei ylipaino ja kaljamaha ole kyl este, vai onko naiset? Monet sanoo ei ole.. toiset sanoo on?
Jos mies on yli 190 cm pitkä ja painaa 108 kg Ja on kaljuuntunut ja pieni kaljamaha onko se este. Monet kertoo että ei tykkää ruipelosta pienestä miehestä ja lyhkäsestä. Kumma et oon sit sinkku. Miksei naiset halua tavata.. mitä te meinaatte? Mulla ei kovin iso maha ole.. enkä ole lihava.
Itse en juo enää joskus join ja lihosin. Mutta mitä hittoa. En juo ja käyn joka päivä kuntoilen. Mutta eipä ole vientiä vaikka olen pitkä. Ilmeisesti vain ne hyvät asiat ei riitä naisille.
Ai ilmoittaa vai ilmoittaa sinulle? 😄😄😄
Mä en ymmärrä nykyajan sitten naisia ottakoot sen täydellisen miehen onko niitä edes olemassa. Mä riitän ihan hyvin tälläsenä en halua laihduttaa., vaikka on mahaa.. kaljuuntumiselle ei voi mitään.. Mulla on hyvä vaatettyyli työpaikka ja taloudet kaikki kunnos.. asun yksin ja kaikki kunnos. Ehkä sit yritän jaksaa olla yksin loppuelämäni.
Kyllä ikä vain vaikuttaa valitettavasti ja ei halua lapsiakaan niin jää kaikesta ulkopuolelle niin sitten ei ole mitää mahkuja saada parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ymmärrä, miksi suomalaiset miehet vihaavat naisia niin paljon.
Katso ketjun eka kommentti, sen tykkäysmäärä ja pohdi asiaa.
Minä katsoin, enkä ymmärtänyt pointtiasi. Siinähän esitettiin ihan fakta.
Sit mies on kaljuuntunut lihonut mahaa.. ei kavereita.. sosiaalista elämää ei mitää erakoitunut yksinäinen.. tommoset niin vaikuttaa sitte ja hups naisten silmis ei ole yhtään kiinnostava.
Sitten kun on komea sporttinen normipainonen mies jolla on kavereita ja sosiaalista elämää jännä.. vaikka ois työtön niin kyllähän se kelpaa tietenkin naisille :D
Pitäkööt naiset tunkkinsa. Kovasti halutaan pitkää miestä ja työpaikka ja asiat kunnos pitää olla. No asiat on kunnossa ja vielä itse urheilen. Miksi naiset on sitte nirsoja eikä kelpaa.-
Vierailija kirjoitti:
Miehet: opetelkaa kodin työt luonnollisena osana elämäänne. Ruuanlaitto, siivoukset, vaatehuolto, lastenhoitamunen ja Naiset: ottakaa vastuuta talousasioista ja kodin ulkopuolisesta työstä. Kun molemmat kantavat tasapuolisesti vastuuta asioista voi huojentuneena ajatella yhteiselämääkin, olematta riippuvainen toisesta.
Saa olla aika varakkaita rouvia nämä kun ei vastaa talousasioista perheessä ja niillä on yleensä vielä varakkaampi mies. Muuten noin normina nainen vastaa niin kodista, taloudesta kuin työssäkäynnistäkin. Mies kuluttaa omat rahansa itseensä ja harrastuksiinsa, ehkä saa taloudellista tukea vaimoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun on komea sporttinen normipainonen mies jolla on kavereita ja sosiaalista elämää jännä.. vaikka ois työtön niin kyllähän se kelpaa tietenkin naisille :D
Pärstäkerroin ratkasee.
No tule kattomaan. Näytän ihan hyvältä ja naisetkin on sanonut että ruma en ole ja olen söpö mutta vientiä ei enää ole. Ehkä johtuu ylipainosta ja tästä mun iästä.
Tuntuu että monet lihavat miehet sekä naiset löytää kumppanin. AIka jännä juttu että toiset on sit nirsoja tai löytää vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella.
Sekö sinusta on pinnallista menoa, että ei haluta sinulle antaa p*llua?
Mä olen nainen ja viihdyn tällä hetkellä sinkkuna.
Parisuhdetta olen saanut kokea jo sen verran, että mikään välttämättömyys se ei minulle ole. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Iskemään on tullut miehiä, joista tiedän heti ettei nappaa. Miksi valehtelisin sekä itselleni että miehille ja väkisin lähtisin yrittämään? Tiedän jo mitä haluan ja mitä en halua. Ulkonäöllä, miehen työpaikalla tai tuloilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Läheisyyttä en niin paljon kaipaa että lähtisin vain sen perässä kenen tahansa mukaan. Seksiä saan, joten senkään puute ei aja parisuhteeseen.
Niin sä saaat seksiä.. Kuule kaikki ei saa seksiä. Olen itekki ihan kivan näkönen pitkä mies mutta seksiä ei tipu muutako maksamalla. en mielelläni halua maksaa, oon sitte vaikka ilman. En tiedä toiset ei vain saa seksiä
Kyllä täälä itsekki kaipais seksiä. Mutta mistä sitä saa.. ei käy baareis ei missään.
En ole kauneusihanteiden mukainen nainen, olen nimittäin pitkä ja iso naiseksi. Olen kyllä erittäin naisellinen, mutta kokoni nousee esteeksi aina. Pelkkien kuvien perusteella miehet innostuvat, mutta kun livenä olen heidän mielestään varmaan kamala kaappi ja häpeävät seuraani.
Ei miehet halua itseään pidempää naista, ellei nainen ole oikeasti kokoa 36 siis ihan mallinmitoissa. Oma kokoni on 42-44.
N28
Katso ketjun eka kommentti, sen tykkäysmäärä ja pohdi asiaa.