Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjaatko hiukset suihkun jälkeen heti märkinä

Vierailija
03.12.2014 |

vai vasta kuivina?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteena harjaan. Luonnon kiharat hiukset ja ovat todella vaikeat harjata, jos olen antanut kuivua harjaamatta.

Vierailija
22/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kuivina. Jos on kiire jonnekin, pakko harjata kosteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:24"]Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet! [/quote] Eipä tuo päde jokaiselle. Esimerkiksi yritäppä harjata kihara tukka kuivana kun se on pesun jäljiltä mennyt kuivuessaan takkuiseksi .. Varovasti kosteat hiukset suihkeen jälkeen vaan läpi pari kertaa, riuhtimatta. Harja kulkee paremmin märässä hiuksessa ja hiukset ei veny kun varoen ikäänkuin erottelee ne toisistaan harvapiikkisellä.

[/quote]    No mulla on kiharat, paksut ja pitkät hiukset ja en todellakaan voi harjata märkinä koska harja repii hiukset pilalle ja olen sillä tavalla myös katkaissut monta harjaa ja kampaa. Joten kampaan sellasella afrokammalla, joka on ainoa mikä kestää katkeamatta, ja vasta kuivana harjaan. Tavallista kampaa en käytä enää koska ne katkeavat aina. Hiukseni on hieman takkuiset märkänä, mutta kun haron sormillani niihin hoitoaineen niin kuivana niissä ei enää takkuja ole.

Vierailija
24/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:24"]Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet! [/quote] Eipä tuo päde jokaiselle. Esimerkiksi yritäppä harjata kihara tukka kuivana kun se on pesun jäljiltä mennyt kuivuessaan takkuiseksi .. Varovasti kosteat hiukset suihkeen jälkeen vaan läpi pari kertaa, riuhtimatta. Harja kulkee paremmin märässä hiuksessa ja hiukset ei veny kun varoen ikäänkuin erottelee ne toisistaan harvapiikkisellä.

[/quote]    No mulla on kiharat, paksut ja pitkät hiukset ja en todellakaan voi harjata märkinä koska harja repii hiukset pilalle ja olen sillä tavalla myös katkaissut monta harjaa ja kampaa. Joten kampaan sellasella afrokammalla, joka on ainoa mikä kestää katkeamatta, ja vasta kuivana harjaan. Tavallista kampaa en käytä enää koska ne katkeavat aina. Hiukseni on hieman takkuiset märkänä, mutta kun haron sormillani niihin hoitoaineen niin kuivana niissä ei enää takkuja ole.
[/quote] no minullakin on kiharat paksut pitkät hiukset ja voin harjata ne märkänä repimättä. Ja jos minun hiuksiin haroo mitään hoitoainetta tippaakaan märkänä, hiukseni on rasvaiset ja menevät päätämyöten kun suoristan ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme