Annatko lapsesi juoda limsaa, syödä hillovoileipiä, juoda kaakaota jne?
Kommentit (37)
Kyllä, silloin tällöin kohtuudella.
Joo. En ole keksinyt vielä ainuttakaan syytä, miksi en antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan useinkin vai?
Kohtuudella olen antanut. Energiajuomia en anna. Lapset 10 ja 13.
Annan lapseni jopa pelata puhelimella! Ja päättää itse, milloin on väsynyt ja haluaa mennä nukkumaan.
Juu tietenkin. Hillovoilevät kylläkin kuulostavat pahanmakuisilta, eikä sellaisia ole lapset koskaan edes halunneet syödä.
Kyllä kohtuuden rajoissa, en kuitenkaan ihan joka päivä.
Kerran viikossa pieni pullo Muumi-limua puoliksi.
Ihme pellossa kasvaneita lapsia jotkut
Olisihan se outoa lähteä kolmekymppistä kieltämäänkään jos hän tuollaisia haluaisi syödä.
En anna. Juon itse virvoitusjuomat ja kaakaot sekä syön hilloleivät. Yöllä syön jääkaapista täytekakut, voileipäkakut sekä lasten vanukkaat.
Kun olivat pieniä niin kaakao oli erikoisherkku jota saivat silloin tällöin. Limsat tulivat joskus siinä kouluun mennessä ajankohtaisiksi, saivat myös silloin tällöin. Hilloleipiä oli sunnuntaisin aamupalalla. Jossain vaiheessa sitten alkoivat syödä ja juoda mitä tahtoivat. Nyt ovat nuoria aikuisia, hyvähampaisia ja hoikkia.
Annoin kyllä ja näin jälkiviisaudella ajateltuna ihan liikaakin.
Mutta nyt aikuisena hän ei erityisesti välitä mistään imelistä herkuista.
Vierailija kirjoitti:
En anna. Juon itse virvoitusjuomat ja kaakaot sekä syön hilloleivät. Yöllä syön jääkaapista täytekakut, voileipäkakut sekä lasten vanukkaat.
MInä kans ja pelaan tietokoneella aamu viiteen. Ostan myös hahmolleni koko ajan uusia tarvikkeista ja vaatteita Paypalilla.
Joskus, ei joka päivä. Jokapäiväinen ravinto koostuu muusta kuin mainitsemistasi asioista. Olen kyllä huomannut, että monen lapsen ruokavalio koostuu näistä, koska ovat pyöreitä.
Tottakai! Mutta en joka päivä! Ehkä kerran viikossa tuollaista meillä, eikä silloinkaan korvaa ateriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan useinkin vai?
Kohtuudella.
Hilloleipää se ei syö eikä kaakaota juo. Limpparia välillä.
Ei ole lapsia.