Harjaatko hiukset suihkun jälkeen heti märkinä
Kommentit (24)
Mä harjaan jo suihkussa kun laitan hoitoaineen.
Märkinä harjaan samalla kun sumutan suoristus-suihketta hiuksiin.
En tod märkänä koska katkeilee ihan hitosti, varsinkin kun on vaalennettu..
Juu heti suihkun jälkeen. Asettuvat parhaiten niin ja helpointa kammata pitkät hiukset. Käytän kyllä tehokasta hoitoainetta, eli en joudu raastamaan hiuksia.
Kuivaan hiukset kuivaajalla heti suihkun jälkeen, haron samalla pitkiä hiuksiani varovasti sormin siten, että fööni pääsee kuivaamaan kuontaloa tasaisesti. Harja tulee kuvioihin vasta kun hiukset ovat kuivat - kun ja jos harjaa enää edes tarvitaan. Mulle ei juuri tuu takkuja.
Jos olen laittanut hoitoainetta niin sitten harjaan märkinä, muuten vasta föönauksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:01"]
Märkinä harjaan samalla kun sumutan suoristus-suihketta hiuksiin.
[/quote]
Ihan sama juttu mulla.
harjaan kun ovat vielä vähän kosteat-eivät katkeile, mutta jäävät sileiksi kuten märkänä harjatut.
Harjaan siinä samalla kun kuivaan kuivaajalla.
Märkinä pöyhin hiuksiani sormilla ja vasta kun ovat kuivat, kampaan harvalla kammalla tai sitten käytän harvaa harjaa. Märän tukan harjaaminen ei ole hyväksi hiukselle, sanovat kampaajat.
Pesun jälkeen eli märkinä. Tai oikeastaan mies harjaa mun hiukset, en minä.
En harjaa märkänä. Pesen hiukset illalla ja menen sellaisenaan nukkumaan. Aamulla sitten kampaan kuivat hiukset. Takkuja on joskus, mutta ei yleensä kovin pahoja. Pyrin käyttämään hoitoainetta.
Harjaan hoitoaine päässä ja heti suihkun jälkeen. En muuten saa mitenkään takkuja oiottua tai siinä menee vähintään hermot ja tulee itku.
Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet!
Itse kampaan heti, muuten kuivuu ja takkuuntuu kauheaksi hamppupesäksi. Ostin tangle teezerin niin katkeilu vähentynyt!!
Kampaan pyyhekuivat hiukset Tangle Teezerillä. Jos annan kuivaa ennen selvitystä, tuloksena on järkyttävän pörröinen ja ruma kuontalo – märkänä harjatut hiukset taas on kiiltävät, suorat ja kauniit. Mielestäni kielto märän tukan harjaamisesta on täyttä paskaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:24"]Tietenkin kuivina. Hiuksia EI saa harjata märkinä, etenkään pitkiä. Märkinä voi kammata suht harvapiikkisellä. Tässä kampaajan ohjeet!
[/quote] Eipä tuo päde jokaiselle. Esimerkiksi yritäppä harjata kihara tukka kuivana kun se on pesun jäljiltä mennyt kuivuessaan takkuiseksi .. Varovasti kosteat hiukset suihkeen jälkeen vaan läpi pari kertaa, riuhtimatta. Harja kulkee paremmin märässä hiuksessa ja hiukset ei veny kun varoen ikäänkuin erottelee ne toisistaan harvapiikkisellä.
En harjaa märkänä. Puolikuivina käytän kampaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:22"]Märkinä pöyhin hiuksiani sormilla ja vasta kun ovat kuivat, kampaan harvalla kammalla tai sitten käytän harvaa harjaa. Märän tukan harjaaminen ei ole hyväksi hiukselle, sanovat kampaajat.
[/quote]
Mä kampaan hiukset toisinaan, aina kuivana. Mulla ei tuu takkuja.