Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!

Vierailija
03.12.2014 |

Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.

Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??

Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!

Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.

Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!

Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se asia on niin että suomi on vapaa maa. Jos salille ei ole lapsi kieltoa ni se on paskan hailee mitä muut ajattelee. Tietysti niin että se lapsi käyttäytyy siellä salilla. Ei mua ainakaan kiinnosta mitä muut tekee. Jos meen salille ja siel on muksu ni mitä sitten. Se ei oo mun joten ei vois vähempää kiinnostaa. En tiiä mimmosia kakaroita porukal oikeen on ku näin negatiivista palautetta tulee. Ei sitä lasta tarvii kasvattaa niin kuin lehmät pellossa. Ja jokainen vois keskittyy omaan treeniin niin että ei kyttäile muitten tekemisiä ja tule sitten itkemään tänne. Kuntoilu on hyvä asia ja olosuhteet sen sallivat suosittelen sitä jokaiselle. Arvostan äitejä jotka viitsivät tehdä hyvin vointinsa eteen jotain. Kaikilla ei ole mahdollisuutta laittaa hoitoon vauvaa. Ja oman hyvinvoinnin takia suosittelen lämpimästi kaikille liikuntaa !

Vierailija
82/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:39"]

Siis mitä helvettiä se lapsi tässä on tehnyt väärin? Kohdistakaa nyt edes raivonne oikeeseen osoitteeseen eli siihen ajattelemattomana aikuiseen, joka on toiminut mielestänne niin hirveen väärin... Ihme vinkumista aikuisilta ihmisiltä. Vihatkaa nyt ihmeessä oikeen urakalla lapsia ja eläimiä ja muitakin puolustuskyvyttömiä. Laitokseen joutaisitte tai vähintään johonkin vihanhallintaterapiaan.

[/quote]

Satutko tietämään mitä tapahtuu jos kesken isojen painojen noston lapsi tulee väliin häiritsemään? Mahollisuuksia on, että joko paino putoaa lapsen päälle ja tämän seuraksena henki pois, tai sitten painonnostajalle vakava vamma pikaisen kääntymisliikkeen seurauksena.

Ja vastuussa asiasta ovat tottakai vanhemmat, eli treenaava äiti on korvausvelollinen, mikäli hänen lapsensa takia kanssatreenaajalle sattuu jotain.

Jos taas paino putoaa lapsen päälle ja lapsi kuolee tämän seurauksena, niin kanssatreenaaja saattaa saada syytteen kuolemantuottamuksesta. Kyllä, vaikka kakara ei saisi siellä salilla olla ja vanhemman tulisi vaivautua edes katsomaan tämän perään.

Hommassa on niin paljon riskejä, että on silkkaa itsekkyyttä ja ehkä jopa yksinkertaisen ihmisen toimintaa tuoda lapsia salille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:20"]

Kävin tänään uudella salilla. Ensimmäisen kerran elämässäni näin jonkun tuoneen lapsensa mukanaan. Kyseessä oli erittäin komea n. 35-vuotias mies pienen taaperotytön kanssa. Voi että mun suupielet kääntyi väkisinkin hymyyn. Lihaksikas isä kaapasi välillä pikkutytsyn syliinsä ja pusutteli sen mahaa :D En seurannut sen tarkemmin mikä oli homman nimi tai miten tämä mies pystyi itse siinä sivussa treenaamaan. Mua ei kuitenkaan häirinnyt ollenkaan. Katselin vain typerästi hymyillen pariin otteeseen ja koitin vältellä katsekontaktia sen miehen kanssa, ettei se ois luullut mun flirttailevan...

Itseäni ärsyttää enemmän päin helvettiä treenaavat ihmiset. Lapset salilla vanhempiensa mukana ei häritse ollenkaan.

[/quote]

Ja oi miten se iso lihaksikas isukki olisi varmaan mylvien temponut turpaan, jos hänen työntyllerö olisi mennyt ja jäänyt jonkun treenaajan painojen alle <3 Tätä treenaajaa siis :)

On ne lapset salilla niin ihania!

PS. Väärin teenaavat ihmiset eivät ole salilla vaaraksi, lapset ovat.

Vierailija
84/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan riippuu siitä miten se lapsi ohjeistetaan käyttäytymään siellä salilla . Kukaan äiti ei varmaan pyydä lastaan juoksemaan sinne jalkoihin kesken treenin. Kuinka monta kuolemaa olet kuullut sattuvan lapselle punttisalilla Suomessa? Kyllä niitä vahinkoja tapahtuu ihan arkisissakin asioissa. Ja samat lain säädännöt niissäkin toimii. Kuinka likinäköistä ajattelua.

Vierailija
85/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla välillä itsekäs että saavuttaa jotain

Vierailija
86/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali on tila, jossa on oletusarvona, ettei tarvitse, eikä pidä varoa lapsia.  

Menen salille kuntoilemaan, enkä halua joutua pelkäämään, tallaanko jonkun lapsen mustelmille, tai kerkeekö joku ipana laskemaan pienet kätensä juuri niiden painojen kohdalle, johon kohta jysähtää käsistäni laskemani puntit.

Mikäli sellaisia saleja halutaan, missä lapset saavat kuokkia mukana mennen tullen, niin perustakaa sellainen, jos uskallatte.  Kukaan oikea kuntosaliyrittäjä ei sellaista halua, eikä voi perustaa.  Ei sellaiselle paikalle löydy vakuuttajaa, ei ainakaan maan päältä. 

Vaikka minulla itselläni on lapsi ja olen hyvinkin lapsirakas, niin sali kuuluu paikkoihin, joissa haluan käydä lapsivapaasti.  En myöskään halua puku - tai suihkutiloihin itkeviä, juoksevia tenavia.  Haluan rauhoittua treenin jälkeen hetken, istua saunassa rauhassa, enkä ole innostunut jonottamaan suihkuihin turhaan.

Salien pitäjille toivon nyt ryhtiliikettä, tai sali vaihtuu nopeasti sellaiseen, joka pystyy noudattamaan omia, huom. omia sääntöjään!

Vierailija
87/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:02"]

Elämässä pitää olla välillä itsekäs että saavuttaa jotain

[/quote]

Niih, hik!

Vierailija
88/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:44"]Haista sinä ap ja muut lapsivihaajat pitkä paska! Minä tuon salin pukkariin lapseni jos haluan ja te pidätte suunne kiinni. Lapseni on tosin tyttö ja vasta 10 kk, mutta aion tuoda hänet myös vanhempana salille mukanani. Olen tyrmäävän hyvässä kunnossa, joten ymmärrän jos plösöä ap:tä ja kumppaneita ärsyttää se, jos joku äiti on paremmassa kunnossa kuin he itse, sitä kiukkua ei silti tarvitse purkaa lapsiin!!! Keskittykää te nyt vaan siihen salitreeniin, rentoutumaan voitte mennä vaikka johonkin Siluetti Spahan, siellä käyn minäkin, ilman lasta.
[/quote]

No mutta minäpäs tuon minun lapseni sinne Siluetti Spahan, koska minun lapsi ja lapsen oikeudet! Vain lapsivihaajat kieltävät lapsen oikeuden rentoutua spassa! Ei kun... Tajuatko miten itaekkäältä "perustelusi" kuulostavat.

Vierailija
89/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:00"]

Kaikkihan riippuu siitä miten se lapsi ohjeistetaan käyttäytymään siellä salilla . Kukaan äiti ei varmaan pyydä lastaan juoksemaan sinne jalkoihin kesken treenin. Kuinka monta kuolemaa olet kuullut sattuvan lapselle punttisalilla Suomessa? Kyllä niitä vahinkoja tapahtuu ihan arkisissakin asioissa. Ja samat lain säädännöt niissäkin toimii. Kuinka likinäköistä ajattelua.

[/quote]

Vai että miten ohjeistetaan. Jos mamma vetää sarjaa, niin luuletko että lapsi jaksaa istua sen tunnin jossain salin nurkassa? Kyllä lapsi uteliaisuuttaan lähtee liikkeelle tutkimaan, eikä tajua miten vaarallista voi olla mennä liian lähelle painoja nostavia ihmisiä.

Niin, ei ole vissiin vielä tapahtunut, mutta pitääkö tosiaan tapahtua ensin kuolintapaus, ennenkuin otetaan opiksi?

Vierailija
90/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)

Vierailija
91/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:23"]Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)
[/quote]Mutta kotona on niitä lapsia & ainakaan meillä ei saisi treenata rauhassa.

Vierailija
92/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan

Vierailija
93/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on K18 saleja?

Vierailija
94/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiikuus olisi ollut hyvä valinta Ap.lle :-)

Vierailija
95/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:23"]

Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)

[/quote]

Kyllä on muuten mun sali K18 kysyin sen, ja lukee ihan siellä seinälläkin.

Vierailija
96/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahalit ap!

Vierailija
97/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingo Span nettisivuilla spa-etiketissä ainakin pyydetään noudattamaan 20 vuoden ikärajaa. Tietysti Flamingosta löytyy myös lapsille tarkoitettuja kohteita.

Vierailija
98/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:27"]

Vanhapiikuus olisi ollut hyvä valinta Ap.lle :-)

[/quote]

Minä oon kuule omat hommani hoitanut jo aikaa sitten ja muksut on isoja, ja todellakaan en opettanut lapsilleni että HE kyllä saavat mennä alaikäisenä paikkoihin joihin ei muut saaneet mennä. Millainen idiootti oikeasti vie poikalapsensa punttisalin suihkuun sinne hikisten naisten keskelle, ja infrapunasaunaan yms.?? Mitä helvettiä sitä lasta täytyy pestä jos itse salilla käy ei se lapsi hikoile. Menisi kotiin kimppasuihkuttelemaan sen pentunsa kanssa.

Vierailija
99/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:26"]

Missä on K18 saleja?

[/quote]

Monet kuntosalit  Turussa vaativat vähintään 15 vuoden ikää, mutta on täällä myös K18 saleja. 

Vierailija
100/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan surutta voitte vittuilla että vihaan lapsia ja että olen paska äiti kun en itse ole vienyt lapsiani punttisalin suihkutiloihin, mutta enpähän ainakaan kasvata pojistani mitään saakelin tissinlutkuttajia mitkä kuvittelevat että heillä on pääsy paikkoihin mihin muilta pääsy on evätty. Kuvottaa oikeasti että se ainoa paikka missä pitäis voida olla varma että on vaan aikuisille, niin eikös sinnekin pidä tuoda ne kakarat. Jos nyt mietititään asiaa kullannupun kannalta, niin kuka korvaa jos lapsi liukastuu suihkunlattialla koska salilla on ikäraja?? Eiköhän nämä tiikeriäidit ole vaatimassa päitä vadille koska lapsi liukastuu, vaikka itse on asia aiheutettu. Salia ei ole rakennettu lapsen ergonomiaa ajatellen, jo pelkkä saippuapumppuun kurottaminen saattaa aiheuttaa liukastumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi