Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!
Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.
Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??
Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!
Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.
Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!
Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!
Kommentit (160)
Punttishan on mitä mainioin paikka tuoda lapsia. Mutta vain jos haluaa tutustuttaa lapsensa esim. siihen, miten käy kun päähän osuu 150 kiloa rautaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:50"]
Luuletko valitsemasi kommunikaatiotavan olevan sellainen millä saisit muut oikeasti ymmärtämään pointtisi ja muuttamaan käytäntöjään? Vai halusitko sittenkin vain valittaa.
[/quote]
Höyryjen päästelyssä anonyymillä keskustelupalstalla ei ole mitään vikaa, kun ei AP ole muuta tehnyt kuin vihaansa puhissut. Itse oletkin varmaan niin zen, että mikään ei suututa ja pojot ja rispektii siitä sulle.
[/quote]
Jos aihe oikeasti häiritsee, luulisi olevan tärkeää saada muut ymmärtämään pointti ja todella muuttamaan toimintatapojaan. Nyt tuota kiroilua ja agressiivista tekstiä lukiessa koko hyvältä pointilta menee pohja.
[/quote]
Todellakin puran höyryjä tänne sillä ei ole kovin normaalia alkaa räyhätä ventovieraille ihmisille ja varsinkaan lapsen kuullen. Oletan että se penska ei tätä palstaa lue. Sen äiti sen sijaan tuskin tajuaa vaikka lukisikin, ja sellaisille untamoille nyt on aivan sama millaiseen paperin sen paskan käärii, tuskin muuttavat toimintatapojaan joten aivan sama miten korrektisti tästä lässytän. Vituttaa kuitenkin ja rajusti.
ap
[/quote]
Kamalaa tuo sinun ulosantisi ja agressiivisuutesi. Myös ihmisten vähättelyn ja aliarvioimisen osaat kiitettävästi. Mitäpä jos ensi kerralla menisit keskustelemaan asiasta kuntosalihenkilökunnan kanssa. Mikäli salillasi on ikäraja, he tekevät asialle varmasti jotain.
[/quote]
No onko kamalaa ai kamalaa. Harva asia mua myötähävettää niin paljon kun tuollainen ylimielisyys ja tuollainen teennäinen huolenpito toisen ihmisen käytöksestä. Tervetuloa Valtterilandiaan elikäs meidän salille suihkuun ja jeesustele sitten miten kamalaa on tällainen angsti, vai olitko sinä kenties Valtterin äiti??
ap
Samoja akkoja, jotka täällä kyselee voiko ottaa kymmenvuotiaan Nico-Petterin uimahallissa naisten puolelle, kun se ei oikein osaa ja pedofiilejä on joka puolella.
Moi, juu olen samaa mieltä, ettei lapsia kuntosalille. Kirjoitin tästä asiasta itseasiassa viime keväänä tälle palstalle. Eli tilanne oli se, että eräs nuorehko äiti otti kaksi lastaan (suurinpiirtein 8- ja 5-vuotiaat) lapsensa joka ainut kerta mukaan salille eli monta kertaa viikossa. Lapset juoksentelivat siellä, kävivät laitteissa ja äiti nosti lapsensa jopa jalkaprässin "painon" päälle ja sitten oli jännää kun lapsi nousi ylösalas siinä kun äiti jumppasi..
Ko tyyppi kirjoitti jopa jotain kuntoilublogia ja mainitsi, kuinka ottaa aina lapsensa salille mukaan..Olen nähnyt salilla myös lapsia, jotka istuvat tuolilla ja katsovat jotain ohjelmaa läppäristä äidin/isän harjoitellessa, se on ihan ok. Mutta näin yleensä ottaen, ei lapsia salille..
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:15"]
Samoja akkoja, jotka täällä kyselee voiko ottaa kymmenvuotiaan Nico-Petterin uimahallissa naisten puolelle, kun se ei oikein osaa ja pedofiilejä on joka puolella.
[/quote]
:D
JOKAINEN nainen jolla on ollut pieniä lapsia tietää, millaista saatanaa se on suihkussa olla niiden kanssa. Liukas lattia, vedenroiskinta, kimakat äänet, shampoo silmässä ja hiustenpesupakko yms. yms. Sen kun on itse kunnialla saanut läpi niin ei oikeasti jaksa kuunnella näitä perhekamppailuja. Mä en käy koskaan uimahalleissa, en vaan kestä niitä sekasaunoja ja kirkuvia lapsia, kirkkaita ääniä ja kusista vettä. Kuntosalilla mä käyn ja nautin. Mutta se että multa viedään maailman ainoa paikka jossa ei yksikään vitun Valtteri karju korvan vieressä, niin sitä mä en sulata. Aurinkolomani olen tehnyt family comfort hotelleissa muksujen kanssa, kiertänyt uskollisena kevät-ja joulujuhlissa, vanhempainilloissa, sivuuttanut leluhyllyillä huutavat lapset ja lattioilla potkivat tikkaritalet, mutta kuntosalista mä en halua luopua se on AIKUISTEN PAIKKA!
AP
Samaa mieltä, että kurittomien äpärien paikka ei ole kuntosalilla.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:23"]
Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)
[/quote]
Salikorteista maksetaan paikoitellen kovaakin hintaa ja sillä hinnalla tulisi saada treenirauha. Jos lapset eivät siellä salilla kanssasi hikoile, niin miksi he ovat mukanasi suihkussa?
Siis jos toi on totta, en aloitakaan aikomaani salilla käyntiä.En todellakaan halua ympärilleni juoksevia kakaroita. t teinien äiti
Miten kuntosalin respassa istuva, vanhemman treenatessa piirtävä tai pelaava lapsi on muille häiriöksi?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 00:06"]Miten kuntosalin respassa istuva, vanhemman treenatessa piirtävä tai pelaava lapsi on muille häiriöksi?
[/quote]
Et varmaan kunnolla lukenu ketjua... tai edes alotusta? suihkutiloissa hääräily ja meuhkaaminen ei oo respassa istuskelua.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 00:06"]Miten kuntosalin respassa istuva, vanhemman treenatessa piirtävä tai pelaava lapsi on muille häiriöksi? [/quote] Et varmaan kunnolla lukenu ketjua... tai edes alotusta? suihkutiloissa hääräily ja meuhkaaminen ei oo respassa istuskelua.
[/quote]
Itseasiassa luin. Käsittääkseni ongelma ei ole lasten läsnäolo kuntokeskuksessa, vaan se, että lasten annetaan säätää salin puolella tai peseytymistiloissa...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:44"]
Haista sinä ap ja muut lapsivihaajat pitkä paska! Minä tuon salin pukkariin lapseni jos haluan ja te pidätte suunne kiinni. Lapseni on tosin tyttö ja vasta 10 kk, mutta aion tuoda hänet myös vanhempana salille mukanani. Olen tyrmäävän hyvässä kunnossa, joten ymmärrän jos plösöä ap:tä ja kumppaneita ärsyttää se, jos joku äiti on paremmassa kunnossa kuin he itse, sitä kiukkua ei silti tarvitse purkaa lapsiin!!! Keskittykää te nyt vaan siihen salitreeniin, rentoutumaan voitte mennä vaikka johonkin Siluetti Spahan, siellä käyn minäkin, ilman lasta.
[/quote]
Tuletko itse keräämään lapsesi jääneet, jos sattuu konttaamaan juuri nostamani painon alle tömäyttäessäni painon maahan? Minulla nimittäin ei ole kesken raskaan sarjan aikaa ruveta katsomaan, onko siihen alle kontannut lapsi, koska lapsia siellä salila ei saisi olla niin en voi sellaisiin varautua.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:33"]
Hirveetä kielenkäyttöä, ap! Et anna hyvää kuvaa itsestäsi. On ihan ok, että lapsetkin pääsee treenaa. Aion viedä omatkin kunhan vähän kasvavat. Eräskin isä toi kuntosalille tytärtään aiemmassa paikassa ja ihan hyvin meni! Piitaamattomia ihmisiä on kaikkialla. Lopettakaa turhasta valittaminen.
[/quote]
Lapsia ei saa tuoda salille turvallisuussyistä. En tiedä mitä itse siellä teette jos ette tosiaan tiedä, miten raskailla painoilla siellä vedellään. Jos itse käytte vain kuntopyöräilemässä, niin halvemmaksi ja turvallisemmaksi tulee jos vaan ostatte kotiin oman kuntopyörän ja siellä poljette lapsia kaitsien.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:44"]
Haista sinä ap ja muut lapsivihaajat pitkä paska! Minä tuon salin pukkariin lapseni jos haluan ja te pidätte suunne kiinni. Lapseni on tosin tyttö ja vasta 10 kk, mutta aion tuoda hänet myös vanhempana salille mukanani. Olen tyrmäävän hyvässä kunnossa, joten ymmärrän jos plösöä ap:tä ja kumppaneita ärsyttää se, jos joku äiti on paremmassa kunnossa kuin he itse, sitä kiukkua ei silti tarvitse purkaa lapsiin!!! Keskittykää te nyt vaan siihen salitreeniin, rentoutumaan voitte mennä vaikka johonkin Siluetti Spahan, siellä käyn minäkin, ilman lasta.
[/quote]Tuo vaan salille mutta älä sitten itke jos mico-janikan päähän tippuu 10 kg levypaino...
hikisin terveisin severiinan äityli
Taas hyvä syy nostaa painoja kotona.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:38"]
Taas hyvä syy nostaa painoja kotona.
[/quote]
Kaikilla ei ole kotona tilaa kuntosalilaitteille. Pelkillä vapailla painoilla en saa ainakaan itse yhtä hyviä sarjoja vedettyä.
Sitä varten ne kuntosalit onkin perustettu, jotta siellä saisi maksua vastaan harjoittaa lihastreeniä monipuolisesti.
Jos jonkun pitää salilta poistua, on se silloin nimenomaan turvallisuusriskin aiheuttajat, eli nämä jotka ottavat lapset mukaan salille.
Minä ainakin tuon 5-vuotiaan lapseni joka kerta salille. Itse saan liikuntaa ja mies vapaa-illan ja punkkulasillisen. Lapsi myös tykkää kun saa tutkia erikoisia laitteita ja tutustuu jo nuorena kuntoilun merkitykseen. Ei kukaan ole valittanut
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:09"]
Ei tainnut poika olla maksava asiakas? Jos ei, niin ei mitään asiaa pesutiloihin eikä saunaan.
[/quote]
Yks nainen tuumasi siellä pukkarissa että hän on aika usein nähnyt äitejä lastensa kanssa siellä saunomassa. Mua vituttaa se että maksan jäsenmaksua ja infrapunasauna on varattu näille perhesaunojille. Tuskinpa maksavat ne kersat mitään maksuja saunomisestaan.
ap