Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!

Vierailija
03.12.2014 |

Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.

Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??

Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!

Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.

Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!

Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:31"]

No ei ole vitsi.

[/quote]

Sinun mielestäsi lapsellisten täytyy päästä kaikkialle tai se on lapsivihaa jos ei päästä. Haluatko että lapsesi tulee asuntoni suihkuun ja jos sanon ei niin olen lapsi vihamielinen omaan napaa tuijottaja. T. ei-ap
[/quote]

Sinun kämppä onkin eri asia kun KUNTOSALI

Vierailija
42/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:38"]

Minä tuon lapseni salille tasan tarkkaan kunnes salin hlökunta sen kieltää. Olen totaali yh ja tukiverkkoja ei asu 500km säteellä. En lopeta saliharrastusta lapsiin, todellakaan :) ei ole ongelmani jos ap n kaltaiset siitä mielensä niin pahoittavat. Tohon on turha vedota , että sali on ainut paikka olla rauhassa lapsilta. Mene vaikka juoksulenkille. Sali ei ole sinun omaa valtakuntaasi eikä todellakaan ole asiasi päättää ketkä siellä saa käydä.

[/quote]

Vietkö sä totaaliyyhoo sen lapses suihkuunkin? Lapsestas kasvaa itsekäs mulkku, ihan niin kuin äidistäänkin on kasvanut. Minä ja mun oikeudet koska äitiys ja lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:24"]

Huhhuh. En tosiaan ihmettele tätä meininkiä Suomessa. Maailman lapsivihamielisin maa. Ap hyvä esimerkki. Kyllä rupesi ärsyttämään. Jos lapset vituttaa noin rankasti, ole hyvä ja pysy neljän seinän sisällä. Joidenkin ei pitäisi lisääntyä.

[/quote]

Tämä helmi olikin sitten ainoa järkevä lause tässä kommentissa.

Vierailija
44/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:38"]

Minä tuon lapseni salille tasan tarkkaan kunnes salin hlökunta sen kieltää. Olen totaali yh ja tukiverkkoja ei asu 500km säteellä. En lopeta saliharrastusta lapsiin, todellakaan :) ei ole ongelmani jos ap n kaltaiset siitä mielensä niin pahoittavat. Tohon on turha vedota , että sali on ainut paikka olla rauhassa lapsilta. Mene vaikka juoksulenkille. Sali ei ole sinun omaa valtakuntaasi eikä todellakaan ole asiasi päättää ketkä siellä saa käydä.

[/quote]

Vietkö sä totaaliyyhoo sen lapses suihkuunkin? Lapsestas kasvaa itsekäs mulkku, ihan niin kuin äidistäänkin on kasvanut. Minä ja mun oikeudet koska äitiys ja lapsi.

[/quote]

En vie suihkuun. Todellakin teen niinkun parhaaksi teen :) niin kauan kunnes tulee sanomista ylemmiltä tahoilta. Ja meilläpäin täällä asuukin ilmeisesti hieman lapsiystävällisempää porukkaa.

Vierailija
45/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:49"]

Lapsiparkki ei tosiaankaan ole mikään kupla minne lapsi jätetään ja nähdään seuraavan kerran tunnin päästä, vaan ne muksut ramppaa salin puolella ja huutelevat aidan takaa, vahtaavat treenaavia aikuisia yms. KOSKA OVAT LAPSIA EIVÄTKÄ YMMÄRRÄ MIKSI HEIDÄN TÄYTYY ISTUA AIDAN SISÄLLÄ HILJAA. En ole nähnyt yhtään toimivaa lapsiparkkia, koska lapset eivät ole mitään robotteja.

Mä olen itsekin ollut taaperon äiti, ja AINA pääsee urheilemaan ilman lapsia ja jos ei pääse, niin urheillaan lasten kanssa mutta ei niin että lapset istuu häkissä kuin koirat kun äiti treenaa! Lapsiparkki on epäinhimillinen ja aivan väärä tapa tutustuttaa muksut "liikkuvaan äitiin", kukaan ei anna sädekehää siitä että käyt riivaamassa kanssaihmisiä perheesi kanssa.

Mä dissaan näitä aikuisia jotka ovat niin itsekkäitä, että eivät piittaa omista lapsistaan eivätkä toisista ihmisistä, ja änkevät pesueensa kanssa joka paikkaan "koska mulla on oikeus" asenteella. Lapsiparkit sais lopettaa kokonaan, niistä ei oikeasti ole muuta kuin riesaa kaikille.

[/quote]

En ole koskaan tuollaiseen lapsiparkkiin törmännyt! Lapsiparkillisilla saleilla lapsille on ollut oma huone, jossa hoitaja on läsnä koko ajan ja lapsille paljon tekemistä. Kukaan ei ramppaa tai huutele salin puolelle yhtään mitään. Salin puolelle ei edes kuulu mitään, vaikka välillä parkissa ääntä riittääkin. En ole koskaan nähnytkään tuollaista "koira-aitausta".

Vierailija
46/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kunhan muistat ettei ole kenenkään muun ongelma jos lapsesi sattuu saamaan sata kiloa rautaa jalalle tai naamalle niin ok, mutta melko julmaa minusta.

Vierailija
47/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksetaankin mieli pahoittaa :Dd oikeesti hanki tolle aggressiollesi apua. Ei kuulosta tollanen lapsiviha terveeltä

Vierailija
48/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin äiti in da house, ilmeisesti.

Vierailija
49/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Avainkysymyshän on mitä lapsesi tekevät samaan aikaan? Jos rakentelevat jalkaprässiin majaa niin se on kuule aika perseestä. Jos taas osaavat olla turvallisella alueella nätisti, kellään ei varmasti ole nokan koputtamista.

Vierailija
50/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:31"] No ei ole vitsi. [/quote] Sinun mielestäsi lapsellisten täytyy päästä kaikkialle tai se on lapsivihaa jos ei päästä. Haluatko että lapsesi tulee asuntoni suihkuun ja jos sanon ei niin olen lapsi vihamielinen omaan napaa tuijottaja. T. ei-ap [/quote] Sinun kämppä onkin eri asia kun KUNTOSALI

[/quote]

Niin, mutta minulla pitäisi olla yksityisyyttä muuallakin kuin asunnossani. Lapsellisille on olemassa jo minkälaista härpäkettä, mutta ei tunnu riittävän vaan täytyy änkeä kaikkialle.

Vierailija
51/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maalimaan ääntämahtuu. Höllää vähän pipoa. Ei ehkä kannattaisi roinata noin paljoa, kun olet nähtävästi nyt jo liian korkeilla tetsorestoni tasolla. =)

Miksi jos salilla haluat rauhoittia, et ole sitten niin calm down, että jaksaisit keskittyä varomaan pieniä viattomia lapsia.

Pelottaa asua tässä maassa , kun laisillaisilla on äänioikeus. =)

Lapsetkin ovat muuten ihan ihmisiä, siinä missä me kaikki =)

Vierailija
52/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Muista kuitenkin, että sali voi todella olla vaarallinen paikka lapsille. Jo pienikin paino voi olla tappava, jos se putoaa laitteesta lapsen päähän.  Jos lapsi vaikkapa istuu hiljaa ja kiltisti salin oven vieressä tai pukkarissa kirjaa lukien eikä häiritse tai aiheuta vaaratilanteita, niin se ehkä vielä omasta mielestäni menettelee. Mutta siis todellakaan kenenkään maksavan asiakkaan a) ei pitäisi joutua varomaan treeneissään lasta, koska lähtökohtaisesti salit on tarkoitettu aikuisille ja b) ei pitäisi joutua "jonottamaan" mitään laitetta/keppiä/palloa/punttia, koska lapsi juuri sillä hetkellä haluaa leikkiä sillä.

Jos sali on kielletty lapsilta, niin sitten se todella on kielletty lapsilta.

Vierailija
53/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:07"]

Kyllä maalimaan ääntämahtuu. Höllää vähän pipoa. Ei ehkä kannattaisi roinata noin paljoa, kun olet nähtävästi nyt jo liian korkeilla tetsorestoni tasolla. =)

Miksi jos salilla haluat rauhoittia, et ole sitten niin calm down, että jaksaisit keskittyä varomaan pieniä viattomia lapsia.

[/quote]

Nekin ovat ihmisiä omine tarpeineen, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi joka asiassa.

Vierailija
54/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:07"]

[/quote]

Nekin ovat ihmisiä omine tarpeineen, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi joka asiassa.

Vierailija
55/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsia saa ottaa kuntosalille vaan jos lapsiparkki niin sinne. Täytyy valittaa jos näin on tapahtunut, eikä myöskään pesutiloihin. 

Vierailija
56/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:34"]

Ap ei ole arvostellut ja haukkunut lapsia, vaan niitä typeriä äitejä, jotka tuo lapsensa salille. Eikä mielestäni ole salin asiakkaan asia lakaa keskustelemaan noiden typerien äitien kanssa siitä, että salille ei saa tuoda lapsia, se on henkilökunnan asia. Oletteko te ap:n arvostelijat sitä mieltä, että sali on lasten paikka?

[/quote] en ole koskaan nähnyt lapsia kuntosalilla mutta mikäli näen niin ilmoitan että onko näin että salille saa tulla. Eihän ne pääse laitteisiin , lapset on lapsiparkissa jos sellainen on. Eikä lapset voi käydä suihkussa , se on tarkoitettu sille jolla on kuntosalikortti. 

Vierailija
57/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] en usko että kuntosalille saa tuoda lapsia koska sehän voi olla jopa lapsille vaarallista. Itse jos näen niin taatusti kysyn saako tulla lapsetkin. Varsinkin jos häärää siinä kahakilpaa ja juoksee ja metelöi. 

Vierailija
58/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingon vesipuistoon pääsee lapset mutta siellä on myös toinen puoli johon on ikäraja oliko se 18. siellä saa nk aikuisten juomaa joka sitä kaipaa. Itse en kaivannut. Ihanan rauhallista. Kokeilkaapa, aika tyyristä, oli muistaakseni yli vuosi pari sitten n 35 eu mutta on sen arvoista. 

Vierailija
59/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni on joka kerta ollut mukana salilla. Saadaan molemmat miehen kanssa omaa vapaa-aikaa kun mies saa olla rauhassa kotona, juoda punaviiniä ja lukea kirjaa, ja itse treenaan. Ei ole ollut mitään ongelmaa siitä, että lapsi tutkii mielenkiintoisia laitteita salilla.

Vierailija
60/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla on selkeä alle 15-v kielletty, mutta lapset voivat tulla vanhempiensa kanssa hintaan X. Aiemmin oli lapset ilmaiseksi, mutta alkoi tulla liikaa lapsia leikkimään laitteilla. En tiedä, mikä lapsista on hinta, mutta ilmaiseksi ei enää saa tuoda salin puolelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme