Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!
Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.
Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??
Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!
Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.
Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!
Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!
Kommentit (160)
Tämä sama on asia on alkanut ärsyttää minuakin. Sillä salilla missä käyn on kyllä lapsiparkki, mutta kun ne 10-vuotiaat eivät enää viihdy siellä parkissa niin äidit/isät antavat lastensa vimputella laitteissa. Lapset eivät osaa laitteita käyttää oikein ja olemassa riski, että loukkaavat itsensä. Ilmeisesti tämä ei ole tullut niille vanhemmille mieleen, vaikka salin puolella ikäraja on 16.
Lapsiparkissa pysyvät lapset eivät haittaa minua mitenkään.
Eniten vituttaa näissä MINUN LAPSELLANI ON OIKEUS-mammoissa se omahyväinen itseään täynnä oleva ilme mikä niillä on naamallaan kun tietävät että toimivat vastoin sääntöjä eivätkä piittaa toisista ihmisistä. Siellä on perkele kaikki rekvisiitat yms. mukana millä tiedotetaan kaikille paikalla olijoille että no nyt on superäiti läsnä.
Kanarialla oli joku nolo mutsi ala-asteikäisen poikansa kanssa, ja iso mahainen lapsi kulki räpylät jalassa omahyväisenä edellä ja äiti kipitti perässä eväskorin ja rasvojen kanssa, ja rasvasi sitä isoa poikaa ensin viisi minuuttia ja poika seisoi kuin kuningas kädet levällään.
Seuraavaksi äiti kiristi pojan uimahousut, ja kun poika jotenkuten omatoimisesti molskahti altaaseen, käveli äiti altaan reunalla koko ajan vahtimassa.Välillä äiti kävi hakemassa juotavaa lapselle altaaseen, ja tarjosi pojalle sipsejä yms. Kun poika ilmoitti että lähdetään pois, äiti alkoi hääräämään tavaroita kokoon. Lastenkerhoonkin se äiti änki itsensä, ja kulki pojan perässä.
Poika oli varmaan kymmenen vähintään, jopa vanhempi. Mietin että millainen mies siitä pojasta tulee, kun äiti palvoo kuin kuninkaallista. Kukaan nainen ei tule olemaan tarpeeksi hyvä herralle, ja voi sääli sitä tyttöä joka sen ottaa.. Se tyttö on sellainen tyttö joka kasvatetaan miellyttämään miestä, yäk.
Varmaan on näitä salisuihkuäitejä tääkin.
Ole iloinen, että se penska oli vain pesutiloissa. Meidänkin salilla kun on näitä idiootteja, jotka ottaa salille mukaan 2-10 vuotiaita lapsia (ikäraja on 12), ja sitten laskee ne vapaaksi. Muutaman kerran on tullut sanottua vähemmän kohteliaasti vanhemmille, että tämä ei ole lasten paikka, enkä minä varo pätkääkään osuuko puntti pentujen päähän. Myöhäisaborttiako nuo typerykset toivoo, eihän sali todellakaan ole turvallinen paikka lapsille. Ja sitten vielä se, että jos minä maksan ison rahan kuussa salista, niin en halua että siellä sitten pirkkojoonakset käyttää ilmaiseksi telineitä ja laitteita kiipelyyn, ja minä joutuisin maksavana asiakkaana odottamaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:23"]
Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)
[/quote]
Minä olen ap.n kanssa samaa mieltä. Jos maksan ison salimaksun, en ole lapsenvahti. Kaksi kertaa tällä viikolla on ollut salin puolella ihan pikku ipanoita. Sali, mikä auki ympäri vuorokauden ja valvontaa ei ole koko aikaa. Kun pariskunta haluaa söpösti salilla parisuhdeaikaa, se muutaman vuoden ikäinen napero juoksee ympäri salia pilaten muiden treenit, kun pitää varoa, ettei kesken maastavedon juokse jalkojen välistä ipana hihkuen innosta.
Kyllä se on niin päin, että pitäkää ne ipanat kotona, eikä niin, että muutama idiootti kulkee pentujensa kanssa salilla ja muut jäävät pois. Äkkiä menee sali konkkaan tällä tyylillä.
[/quote]
Meidän salilla on rentouttava hierontatuoli muksuparkin vieressä. TOSI rentouttavaa hierotuttaa siinä itseään, kun takana on maailmojen sota superpatukoista.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:40"]
Tämä sama on asia on alkanut ärsyttää minuakin. Sillä salilla missä käyn on kyllä lapsiparkki, mutta kun ne 10-vuotiaat eivät enää viihdy siellä parkissa niin äidit/isät antavat lastensa vimputella laitteissa. Lapset eivät osaa laitteita käyttää oikein ja olemassa riski, että loukkaavat itsensä. Ilmeisesti tämä ei ole tullut niille vanhemmille mieleen, vaikka salin puolella ikäraja on 16.
Lapsiparkissa pysyvät lapset eivät haittaa minua mitenkään.
[/quote]
Siis kyllä, lapsiparkit ovat ok. Sitä varten ne on. Mutta minnekään muualle salille lapset eivät kuulu, ja jos äiti käy itse salilla ja lapsi on parkissa niin sitten mennään kotiin suihkuun eikä tosiaankaan mennä yhdessä perhepesulle ja vallata pukuhuonetilaa. Kymmenen vuotiaat eivät viihdy lapsiparkissa koska he voivat olla kotona yksin sen aikaa. Mua niin vituttaa kun tajusin että oikeasti edes kuntosalilla ei saa nauttia hiljaisuudesta suihkutiloissa!!!
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:40"]
Ole iloinen, että se penska oli vain pesutiloissa. Meidänkin salilla kun on näitä idiootteja, jotka ottaa salille mukaan 2-10 vuotiaita lapsia (ikäraja on 12), ja sitten laskee ne vapaaksi. Muutaman kerran on tullut sanottua vähemmän kohteliaasti vanhemmille, että tämä ei ole lasten paikka, enkä minä varo pätkääkään osuuko puntti pentujen päähän. Myöhäisaborttiako nuo typerykset toivoo, eihän sali todellakaan ole turvallinen paikka lapsille. Ja sitten vielä se, että jos minä maksan ison rahan kuussa salista, niin en halua että siellä sitten pirkkojoonakset käyttää ilmaiseksi telineitä ja laitteita kiipelyyn, ja minä joutuisin maksavana asiakkaana odottamaan.
[/quote]
Apua missä on tollanen sali missä noin pieniä reutoo salilla?? Törkeää, että täyspäiset aikuiset leimataan lastenvihaajiksi sen takia että nämä jälkiabortin tarvitsijat eivät käsitä että maailma ei ole heitä varten.
Luuletko valitsemasi kommunikaatiotavan olevan sellainen millä saisit muut oikeasti ymmärtämään pointtisi ja muuttamaan käytäntöjään? Vai halusitko sittenkin vain valittaa.
Onhan se ihan tosi, että ei ne lapset kuulu salille. Siellä voi sattuukin...jos juoksee jotain tankoa päin tai pudottaa puntin varpailleen tai räväyttää itsensä jossain laitteessa.
ja on ne aikuisten juttuja.
itellä pari kertaa ollut lapsi salilla, kun ei muuta hoitoa ollut. Teki siinä matolla liikkeitä.
lapsiparkki on hyvä, jos sellainen on.
ymmärrän hyvin närän. Ja on hyvä sanoa henkilökunnalle heti...kyllä he poistavat lapset sieltä. Olisin minäkin ymmärtänyt ja lähtenyt...enkä loukkaantunut.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:50"]
Luuletko valitsemasi kommunikaatiotavan olevan sellainen millä saisit muut oikeasti ymmärtämään pointtisi ja muuttamaan käytäntöjään? Vai halusitko sittenkin vain valittaa.
[/quote]
Höyryjen päästelyssä anonyymillä keskustelupalstalla ei ole mitään vikaa, kun ei AP ole muuta tehnyt kuin vihaansa puhissut. Itse oletkin varmaan niin zen, että mikään ei suututa ja pojot ja rispektii siitä sulle.
Varmasti järkyttyisit myös, jos salille eksyisi kavereita yhteistreeneihin ja PUHUISIVAT siellä suihkutiloissa, eikä niitä voi edes häätää, kun eivät ole lapsia. Siellä ei ole mitään hiljaisuus-pakkoa, vaikka sinä haluaist siellä hiljaisuudessa rentoutua. Häädä mies ja lapset pois kotoa suihkun ajaksi, jos on pakko hiljaisuudessa olla, yhteistiloissa tuo ei tule onnistumaan.
Ja ei, en kannata lasten viemistä kuntosaleille.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:30"]
Flamingo Span nettisivuilla spa-etiketissä ainakin pyydetään noudattamaan 20 vuoden ikärajaa. Tietysti Flamingosta löytyy myös lapsille tarkoitettuja kohteita.
[/quote]
juu, saunamaailma ja sen alueen altaat ovat lapsivapaita. Laiha lohtu, kun pukuhuoneet ovat kuitenkin vesipuiston kanssa yhteiset. Rentouduttuasi joudut kipaisemaan vesiliukumäkien ohi sinne samoihin pukeutumistiloihin, jossa väsyneet ja nälkäiset lapset purkavat kiukkuaan kotiinlähdöstä johtuen. Ei enää kiitos.
sen ehkä pystyisi välttämään sillä, että ottaisi myös hotellihuoneen, jolloin voisi pukeutua omassa huoneessa. Tuntuisi tosin typerältä maksaa huoneesta, kun kotimatkaa on muutamia kilometrejä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:52"]
[/quote]
Höyryjen päästelyssä anonyymillä keskustelupalstalla ei ole mitään vikaa, kun ei AP ole muuta tehnyt kuin vihaansa puhissut. Itse oletkin varmaan niin zen, että mikään ei suututa ja pojot ja rispektii siitä sulle.
[/quote]
Jos aihe oikeasti häiritsee, luulisi olevan tärkeää saada muut ymmärtämään pointti ja todella muuttamaan toimintatapojaan. Nyt tuota kiroilua ja agressiivista tekstiä lukiessa koko hyvältä pointilta menee pohja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
Jos aihe oikeasti häiritsee, luulisi olevan tärkeää saada muut ymmärtämään pointti ja todella muuttamaan toimintatapojaan. Nyt tuota kiroilua ja agressiivista tekstiä lukiessa koko hyvältä pointilta menee pohja.
[/quote]
Todellakin puran höyryjä tänne sillä ei ole kovin normaalia alkaa räyhätä ventovieraille ihmisille ja varsinkaan lapsen kuullen. Oletan että se penska ei tätä palstaa lue. Sen äiti sen sijaan tuskin tajuaa vaikka lukisikin, ja sellaisille untamoille nyt on aivan sama millaiseen paperin sen paskan käärii, tuskin muuttavat toimintatapojaan joten aivan sama miten korrektisti tästä lässytän. Vituttaa kuitenkin ja rajusti.
ap
Laita palautetta salille. Itse käy salilla, jossa on lapsiparkki ja ehdoton sääntö sen suhteen, että lasten pitää pysyä karsinassaan, eivätkä saa liikkua muualla. Kesällä joku nähtävästi antoi lapsensa leikkiä laitteilla ja häiritä muita, joten nyt on vielä isommat ukaasit ilmestyneet seinillä sen suhteen, että kuntoilijoille pitää antaa rauha ja laitteet eivät ole leikkipaikkoja. Nyt on lapset pysyneet aitauksessaan ja itse asiassa hyvin vähän on enää lapsia salilla näkynyt. Taisi näiden riehujien vanhemnat vetää herneen nenäänsä ;)
Ihan oikeasti kuntosali ei ole mikään leikkipaikka. Ei ole kiva, jos joutuu varomaan juoksevia lapsia tai väistelemään laitteissa keikkuvaa lasta. Sitä paitsi voi sattua tosi paha vahinko, kun lapsi yrittää nostaa isoa painoa telineesä ja tiputtaakin sen päälleen.
Tuota suihkussa käyttämistäkään en ymmärrä. Eihän se lapsi siellä hikoa, joten miksei voi käyttää omassa kotona suihkussa.
Hyvä ap, kiitos tästä avauksesta! Pistää vihaksi jo lukeakin näitä juttuja. "Eikö minun pikku urpogunillan kanssa voitaisi tehdä poikkeus?" kysyy supermamma siellä täällä. Ottaisivat saatanat ensin selvää, mihin voi lapsen viedä ja mihin varsinkaan ei.
Varmasti järkyttyisit myös, jos salille eksyisi kavereita yhteistreeneihin ja PUHUISIVAT siellä suihkutiloissa, eikä niitä voi edes häätää, kun eivät ole lapsia. Siellä ei ole mitään hiljaisuus-pakkoa, vaikka sinä haluaist siellä hiljaisuudessa rentoutua. Häädä mies ja lapset pois kotoa suihkun ajaksi, jos on pakko hiljaisuudessa olla, yhteistiloissa tuo ei tule onnistumaan.
Ja ei, en kannata lasten viemistä kuntosaleille.
[/quote]
Voi helvetti just näin. On aivan eri asia kun aikuiset keskustelevat keskenään, verrattuna tähän:
VALTTERI ÄLÄ HEI OTA SITÄ KUULE ÄLÄ OTA OTA VALTTERI TÄMÄ, OTATKO TÄMÄN OTATKO NYT TÄMÄN ETKÖ OTA, TULE TÄNNE VALTTERI KUULETKO VALTTERI VARO SE ON KUUMA! KATO NYT MENI SHAMPOOTA SILMÄÄN AIJAI SATTUUKO VALTTERI ÄLÄÄLÄ MENE NYT VALTTERI HUUHDELLAAN SILMÄ, ÄITI HUUHTELEE SUN SILMÄT NYT PESTÄÄN PEPPUKIN PESTÄÄNKÖ VALTTERIN PEPPU??? TULE SAUNAAN VALTTERI NYT KATO TÄÄLLÄ ON HYVÄ, MENE VAAN SAAT MENNÄ ÄITIN LUVALLA SAAT MENNÄ.
Ja välissä vajakki Valtterin enpäsjuupaskylläpäseipäkset. ARGH.
Ei tainnut poika olla maksava asiakas? Jos ei, niin ei mitään asiaa pesutiloihin eikä saunaan.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:03"]
Laita palautetta salille. Itse käy salilla, jossa on lapsiparkki ja ehdoton sääntö sen suhteen, että lasten pitää pysyä karsinassaan, eivätkä saa liikkua muualla. Kesällä joku nähtävästi antoi lapsensa leikkiä laitteilla ja häiritä muita, joten nyt on vielä isommat ukaasit ilmestyneet seinillä sen suhteen, että kuntoilijoille pitää antaa rauha ja laitteet eivät ole leikkipaikkoja. Nyt on lapset pysyneet aitauksessaan ja itse asiassa hyvin vähän on enää lapsia salilla näkynyt. Taisi näiden riehujien vanhemnat vetää herneen nenäänsä ;)
Ihan oikeasti kuntosali ei ole mikään leikkipaikka. Ei ole kiva, jos joutuu varomaan juoksevia lapsia tai väistelemään laitteissa keikkuvaa lasta. Sitä paitsi voi sattua tosi paha vahinko, kun lapsi yrittää nostaa isoa painoa telineesä ja tiputtaakin sen päälleen.
Tuota suihkussa käyttämistäkään en ymmärrä. Eihän se lapsi siellä hikoa, joten miksei voi käyttää omassa kotona suihkussa.
[/quote]
Tässäpä ei agressiivisesti sanottuna se sama mitä minä angstasin. On tunteet kuumana itsellä kun ottaa päähän se että maksan kallista jäsenmaksua ja valitsin salin juurikin sen K18 takia,vaikka valinnanvaraa olisi mielinmäärin. Näille ihmisille ei riitä lapsiparkit, kun täytyy lasten oikeuksia ajaa myös suihkutiloissa. Perkele.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Todellakin puran höyryjä tänne sillä ei ole kovin normaalia alkaa räyhätä ventovieraille ihmisille ja varsinkaan lapsen kuullen. Oletan että se penska ei tätä palstaa lue. Sen äiti sen sijaan tuskin tajuaa vaikka lukisikin, ja sellaisille untamoille nyt on aivan sama millaiseen paperin sen paskan käärii, tuskin muuttavat toimintatapojaan joten aivan sama miten korrektisti tästä lässytän. Vituttaa kuitenkin ja rajusti.
ap
[/quote]
Kamalaa tuo sinun ulosantisi ja agressiivisuutesi. Myös ihmisten vähättelyn ja aliarvioimisen osaat kiitettävästi. Mitäpä jos ensi kerralla menisit keskustelemaan asiasta kuntosalihenkilökunnan kanssa. Mikäli salillasi on ikäraja, he tekevät asialle varmasti jotain.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:23"]
Salit harvoin on K18.. Ainakaan mikään mun käymistä saleista ei ole ollut. Ja on ihan ryhmäliikunnoissakin äitilapsi jumppia.. Osta salilaitteet kotiisi, niin pysyy lapsivapaana :)
[/quote]
Minä olen ap.n kanssa samaa mieltä. Jos maksan ison salimaksun, en ole lapsenvahti. Kaksi kertaa tällä viikolla on ollut salin puolella ihan pikku ipanoita. Sali, mikä auki ympäri vuorokauden ja valvontaa ei ole koko aikaa. Kun pariskunta haluaa söpösti salilla parisuhdeaikaa, se muutaman vuoden ikäinen napero juoksee ympäri salia pilaten muiden treenit, kun pitää varoa, ettei kesken maastavedon juokse jalkojen välistä ipana hihkuen innosta.
Kyllä se on niin päin, että pitäkää ne ipanat kotona, eikä niin, että muutama idiootti kulkee pentujensa kanssa salilla ja muut jäävät pois. Äkkiä menee sali konkkaan tällä tyylillä.