Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!

Vierailija
03.12.2014 |

Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.

Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??

Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!

Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.

Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!

Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aiheeseen kantaa sen enempää. En ole koskaan törmännyt muksuihin Elixian pukuhuoneessa, mutta jos niin kävisi, niin en varmaan ihan näin kauheita kierroksia ottaisi kuin ap.

Se mikä minua hämmästyttää, on kun ihmisillä on joskus niin älyttömän voimakkaita tunteita sinänsä pikku jutuista. Tulee väkisinkin mieleen, että mielenlaadun täytyy lähtökohtaisesti olla aika tumma, jotta tämänkin tyyppinen tilanne saa näin kovasti mielen kuohumaan.

Vierailija
62/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muuten vastaa, jos olet juuri penkkaamassa rautaa kunnolla tangossa ja jonkun kakara tulee hyppäämään mahan päälle ja olka revähtää. Onko salin omistaja vastuussa, vai pennun äiti.

Näin meinasi käydä viime kevättalvella meidän salissa. Onneksi sain pinnistettyä tangon telineeseen. Mamma katseli ihan muualle ja myhäili ja oli kuin ei olisi huomannutkaan. Itsellä kyllä oli raivo ja säikähys päällä ja ärähdin Niilo-Petterille aika sähäkästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:45"]En ota aiheeseen kantaa sen enempää. En ole koskaan törmännyt muksuihin Elixian pukuhuoneessa, mutta jos niin kävisi, niin en varmaan ihan näin kauheita kierroksia ottaisi kuin ap.

Se mikä minua hämmästyttää, on kun ihmisillä on joskus niin älyttömän voimakkaita tunteita sinänsä pikku jutuista. Tulee väkisinkin mieleen, että mielenlaadun täytyy lähtökohtaisesti olla aika tumma, jotta tämänkin tyyppinen tilanne saa näin kovasti mielen kuohumaan.
[/quote]

Minä olen, sillä Elixiassa on vauva ja lapsijumppia. Kerran oli kymmenittäin vauvoja pukuhuone täynnä :D

Vierailija
64/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:10"]

100% tuki AP:lle. On täysin epä-älyllistä kääntää aiheesta valittava ihminen aggressiiviseksi lastenvihaajaksi. Paljon pahempaa itsekkyyttä ja huonoa käytöstä on rikkoa yhteisiä sääntöjä vaan siksi että MINÄ JA MUN LAPSI OLLAAN ERITYISIÄ. Alle kouluikäisen lapsen ei pitäisi joutua sellaisiin paikkoihin joissa heihin suhtaudutaan kielteisesti. Se on pelkkää vanhemman itsekkyyttä että raahataan lapsi paikkaan joka on lapselle A) vaarallinen B) tylsä. Ja siis oikeasti vaarallinen, sekä itse sali että pukkari jota ei ole tehty lapsille.

Jos nyt sattuisi joku oikeutettu ylläri että lapsi on pakko ottaa mukaan eikä voi itse jättää treeniä välistä niin lapselle täytyy antaa tiukat rajat sille miten käyttäydytään. Ap:n tarinassa äiti olis voinut ihan hyvin käydä nopeasti itse suihkussa sen aikaa kun lapsi pelaa pädillä tai piirtää pukuhuoneessa. Tai käydä sitten lapsen kanssa kotona suihkussa. Itse harrastan joukkueurheilua ja joskus joku naisista joutuu ottamaan lapsen mukaan treeneihin ja muksut saa kyllä tulla saunaan, mutta selvää on että kielenkäyttö ja jutut on sitten ihan samanlaisia kuin ilman lastakin.

[/quote]

Auts. Muuten ihan asiallinen kirjoitus, mutta "kielenkäyttö ja jutut on sitten samanlaisia kuin ilman lastakin". Siis pidät kiinni oikeudestasi kiroilla ja puhua muutenkin typeryyksiä vaikka paikalla kerran sattuisi olemaan lapsi. Siis ihan pokkana istuisit saunassa kiroilemassa ja kertomassa vaikka panojuttuja vaikka vieressä istuu 5-vuotias. Koska sulla on oikeus. Mykistävää kerta kaikkiaan.

Vierailija
65/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:27"]

Vanhapiikuus olisi ollut hyvä valinta Ap.lle :-)

[/quote]

Mitä naimattomuus tähän liittyy?

Vierailija
66/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:10"]

100% tuki AP:lle. On täysin epä-älyllistä kääntää aiheesta valittava ihminen aggressiiviseksi lastenvihaajaksi. Paljon pahempaa itsekkyyttä ja huonoa käytöstä on rikkoa yhteisiä sääntöjä vaan siksi että MINÄ JA MUN LAPSI OLLAAN ERITYISIÄ. Alle kouluikäisen lapsen ei pitäisi joutua sellaisiin paikkoihin joissa heihin suhtaudutaan kielteisesti. Se on pelkkää vanhemman itsekkyyttä että raahataan lapsi paikkaan joka on lapselle A) vaarallinen B) tylsä. Ja siis oikeasti vaarallinen, sekä itse sali että pukkari jota ei ole tehty lapsille.

Jos nyt sattuisi joku oikeutettu ylläri että lapsi on pakko ottaa mukaan eikä voi itse jättää treeniä välistä niin lapselle täytyy antaa tiukat rajat sille miten käyttäydytään. Ap:n tarinassa äiti olis voinut ihan hyvin käydä nopeasti itse suihkussa sen aikaa kun lapsi pelaa pädillä tai piirtää pukuhuoneessa. Tai käydä sitten lapsen kanssa kotona suihkussa. Itse harrastan joukkueurheilua ja joskus joku naisista joutuu ottamaan lapsen mukaan treeneihin ja muksut saa kyllä tulla saunaan, mutta selvää on että kielenkäyttö ja jutut on sitten ihan samanlaisia kuin ilman lastakin.

[/quote]

Auts. Muuten ihan asiallinen kirjoitus, mutta "kielenkäyttö ja jutut on sitten samanlaisia kuin ilman lastakin". Siis pidät kiinni oikeudestasi kiroilla ja puhua muutenkin typeryyksiä vaikka paikalla kerran sattuisi olemaan lapsi. Siis ihan pokkana istuisit saunassa kiroilemassa ja kertomassa vaikka panojuttuja vaikka vieressä istuu 5-vuotias. Koska sulla on oikeus. Mykistävää kerta kaikkiaan.

[/quote]

Mä en voi käsittää että joku voi tahallaan vääntää simppelin asian monimutkaiseks vain siksi, että ei kykene näkemään omaa väärää toimintatapaa. Rautalankamalli sulle tässä:

Kyseisellä kuntosalilla on ikäraja 18. Kyseisellä kuntosalilla käy paljon naisia jotka ovat äitejä, koska äitikin tarvitsee omaa aikaa. Kuntosalilla ei ole spa-osastoa vaan pukuhuoneen ankeahkot suihkutilat jotka on tarkoitettu salilla kävijöille. Kun yksi aivoameeba roudaa kuntosalille lapsensa vastoin sääntöjä, loukkaa hän toisia äiti-ihmisiä siellä salilla koska hän ei noudata sääntöjä joita muut noudattavat.

Miksi hän opettaa lapselle että tämä voi kyllä äidin luvalla tulla salille, mutta muiden lapset eivät pääse? Kuka tässä käyttäytyy huonosti, se aikuinen nainen joka OMALLA ajallaan ja OMALLA rahallaan maksaa joka kuukausi siitä että pääsee rentoutumaan kuntosalille ja unohtamaan arjen vaatimukset (joihin kuuluvat lapset) haluaa vaikkapa kiroilla ja puhua asioista kavereidensa kanssa koska eivät muuten voi puhua?

Vastaa itse, että vietkö lapsesi K18 ravintolaan ja vaadit muita asiakkaita olemaan kiroilematta koska lapsi on ravintolassa? Ei se vaan mene niin, ei vaikka miten päin yrität asiaa kääntää. Lapsilta kielletty on lapsilta kielletty. Nää saatanan ilmapallo-isät ja makkaraperunaihmiset vituttaa aivan aikuisten oikeasti, perustakaa joku oma kommuuni jonnekin perähikiälle ja lisääntykää vaikka niiden pentujenne kanssa, ei teitä voi edes jalostaa yhteiskuntakelpoisiksi.

Vierailija
67/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:39"]

Minun lapseni on joka kerta ollut mukana salilla. Saadaan molemmat miehen kanssa omaa vapaa-aikaa kun mies saa olla rauhassa kotona, juoda punaviiniä ja lukea kirjaa, ja itse treenaan. Ei ole ollut mitään ongelmaa siitä, että lapsi tutkii mielenkiintoisia laitteita salilla.

[/quote]

Siinäpä se tärkein.

Vierailija
68/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:38"]

Minä tuon lapseni salille tasan tarkkaan kunnes salin hlökunta sen kieltää. Olen totaali yh ja tukiverkkoja ei asu 500km säteellä. En lopeta saliharrastusta lapsiin, todellakaan :) ei ole ongelmani jos ap n kaltaiset siitä mielensä niin pahoittavat. Tohon on turha vedota , että sali on ainut paikka olla rauhassa lapsilta. Mene vaikka juoksulenkille. Sali ei ole sinun omaa valtakuntaasi eikä todellakaan ole asiasi päättää ketkä siellä saa käydä.

[/quote]

En ihmettele yhtään miksi olet totaali yh. Taidat olla kouluttamaton ja työtön yhteiskunnan helmi ja lapsestasi todennäköisesti kasvaa samanlainen helmi. :)

Vierailija
69/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:21"]Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.

Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??

Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!

Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.

Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!

Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!

[/quote]

Kuullostat häiriintyneeltä

Vierailija
70/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:50"]

Luuletko valitsemasi kommunikaatiotavan olevan sellainen millä saisit muut oikeasti ymmärtämään pointtisi ja muuttamaan käytäntöjään? Vai halusitko sittenkin vain valittaa.

[/quote]

Höyryjen päästelyssä anonyymillä keskustelupalstalla ei ole mitään vikaa, kun ei AP ole muuta tehnyt kuin vihaansa puhissut. Itse oletkin varmaan niin zen, että mikään ei suututa ja pojot ja rispektii siitä sulle.

[/quote]

Jos aihe oikeasti häiritsee, luulisi olevan tärkeää saada muut ymmärtämään pointti ja todella muuttamaan toimintatapojaan. Nyt tuota kiroilua ja agressiivista tekstiä lukiessa koko hyvältä pointilta menee pohja. 

[/quote]

Todellakin puran höyryjä tänne sillä ei ole kovin normaalia alkaa räyhätä ventovieraille ihmisille ja varsinkaan lapsen kuullen. Oletan että se penska ei tätä palstaa lue. Sen äiti sen sijaan tuskin tajuaa vaikka lukisikin, ja sellaisille untamoille nyt on aivan sama millaiseen paperin sen paskan käärii, tuskin muuttavat toimintatapojaan joten aivan sama miten korrektisti tästä lässytän. Vituttaa kuitenkin ja rajusti.

ap

[/quote]

Kamalaa tuo sinun ulosantisi ja agressiivisuutesi. Myös ihmisten vähättelyn ja aliarvioimisen osaat kiitettävästi. Mitäpä jos ensi kerralla menisit keskustelemaan asiasta kuntosalihenkilökunnan kanssa. Mikäli salillasi on ikäraja, he tekevät asialle varmasti jotain. 

[/quote]

No onko kamalaa ai kamalaa. Harva asia mua myötähävettää niin paljon kun tuollainen ylimielisyys ja tuollainen teennäinen huolenpito toisen ihmisen käytöksestä. Tervetuloa Valtterilandiaan elikäs meidän salille suihkuun ja jeesustele sitten miten kamalaa on tällainen angsti, vai olitko sinä kenties Valtterin äiti??

ap

[/quote]

Sun jutuissas on jo mainittu myötähäpeä ja juurikin. Ah, miten muodikasta.

Vierailija
71/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta näkee, että valitettavasti on olemassa liian monta mammaa jotka kuvittelevat että voivat tehdä mitä vain koska he haluavat niin, viis säännöistä. Se on maailma kova paikka sellaisille muksuille joille ei pienestä saakka opeteta kunnioittamaan sääntöjä, kuten näitä ikärajoja kuntosaleilla. Edestä löytyy,voin vakuuttaa.

Vierailija
72/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että akat ja lapset pysyvät kotona ja miehet käy salilla. 95% naisista ei tee salilla oikeastaan mitään.

Vierailija
73/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:28"]

Siis jos toi on totta, en aloitakaan aikomaani salilla käyntiä.En todellakaan halua ympärilleni juoksevia kakaroita. t teinien äiti

[/quote]

VARMISTA henkilökunnalta mikä heidän suhtautumisensa on lapsiasiakkaisiin. Jos omistaja toteaa että kaikki ovat tervetulleita iästä riippumatta, niin aika varmasti saat "nauttia" lasten ilakoinnista. Jos taas saat topakan ilmoituksen että sali on aikuisille, niin sinne kannattaa mennä. Itseäni vituttaa että otin vuoden jäsneyyden K18 salille, eikä siellä saa olla rauhassa. Lapset kuntosalilla häiritsevät treeniä, mutta muualla elämässä eivät häiritse mua tippaakaan.

Vierailija
74/160 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos oon jossain ravintolassakin johon on lapsi tuotu niin pitäiskö alkaa puhumaan nätimmin vaan siks et arvon lapsi on paikalla ja miettiä tarkkaan mitä sanoo? Just. Eikö aikuiset itse mieti minne se lapsi kannattaa viedä ja kestää seuraukset jos kielenkäyttö ei miellytä kun paikalle on kerta tullut. 

Vierailija
75/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:58"]

Minä ainakin tuon 5-vuotiaan lapseni joka kerta salille. Itse saan liikuntaa ja mies vapaa-illan ja punkkulasillisen. Lapsi myös tykkää kun saa tutkia erikoisia laitteita ja tutustuu jo nuorena kuntoilun merkitykseen. Ei kukaan ole valittanut

[/quote]

Ne ei valita vaan vaihtaa salia. Olettaen että lapsesi on tyypillinen nykylapsi, jolla on oikeus puhua kimeällä kimakalla äänellä koko ajan ja äiti luulee että se on jotenkin fiksua ja muillle ilo. ei se ole.

Vierailija
76/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää ihmiset tääl vois mennä vaik sinne punttisalille ja lopettaa tää turha paskan jauhanta taas. Hetken päästä laitetaan taas läski maha makkara kuvia ja kysellään muilta että miltä näytän olenko lihava. Voi kiesus mitä sakkia tääl palstalla on.

Vierailija
77/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:26"]Missä on K18 saleja?
[/quote]
Eikö kaikki ole? Motivus taitaa tosin olla K16. Muut ketjut kai enemmän?

Vierailija
78/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään uudella salilla. Ensimmäisen kerran elämässäni näin jonkun tuoneen lapsensa mukanaan. Kyseessä oli erittäin komea n. 35-vuotias mies pienen taaperotytön kanssa. Voi että mun suupielet kääntyi väkisinkin hymyyn. Lihaksikas isä kaapasi välillä pikkutytsyn syliinsä ja pusutteli sen mahaa :D En seurannut sen tarkemmin mikä oli homman nimi tai miten tämä mies pystyi itse siinä sivussa treenaamaan. Mua ei kuitenkaan häirinnyt ollenkaan. Katselin vain typerästi hymyillen pariin otteeseen ja koitin vältellä katsekontaktia sen miehen kanssa, ettei se ois luullut mun flirttailevan...

Itseäni ärsyttää enemmän päin helvettiä treenaavat ihmiset. Lapset salilla vanhempiensa mukana ei häritse ollenkaan.

Vierailija
79/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuukauden parin sisään olen törmännyt salilla useamman kerran lapsiin.  Yhtäkkiä tenavia on alkanut ilmestyä ilman näkyvää syytä.  Ilmeisesti joku on ottanut mukaan ja kun muut ovat sen huomanneet, niin alkaneet tehdä samoin.  

Ko. salilla ei saisi olla lapsia muualla kuin lapsiparkissa.  Lapsiparkissa on tietyt hoitoajat, mutta jos hoitajaa ei ole, niin se on silti vapaasti käytössä.  Muualla ei lapset saisi kuljeskella, ihan turvallisuussyistäkään.

Nyt on sitten niin, että lapsiparkki on suht tyhjä, lapset valloittaneet taukopöydät ja nurkat.  Käytäntö salin puolelta ei ole muuttunut; joidenkin itsekeskeisten vanhempien käytös vain on pahentunut.  Kysyin pt:ltä, voinko siis ottaa oman lapseni tänne sekaan?  Ei, ei,  kuntosalilla ei saa (=saisi) olla lapsia.  

Asia on nyt niin, että joko säännöt ovat samat kaikille, tai sitten loppuu asiakkuus salin kanssa.  Ymmärrän kyllä, ettei henkilökunnan ole helppo aina saada vanhempia tajuamaan, minkälaisen riskin he ottavat tuodessaan lapsensa salille, mutta pakko se on heille saada taottua.  En myöskään halua joutua kärsimään 'turhasta' syyllisyydentunteesta, jos satun vahingossa vaikka kolauttamaan jonkun lasta.

Elämä on valintoja; kaikkea ei voi saada.  Mikäli on hinku salille, on järjestettävä lapselle hoitaja, tai laitettava hänet lapsiparkkiin.  Jos ei ole hoitajaa, eikä lapsiparkki käy, niin silloin ollaan pois salilta. As simple is that!

Vierailija
80/160 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä se lapsi tässä on tehnyt väärin? Kohdistakaa nyt edes raivonne oikeeseen osoitteeseen eli siihen ajattelemattomana aikuiseen, joka on toiminut mielestänne niin hirveen väärin... Ihme vinkumista aikuisilta ihmisiltä. Vihatkaa nyt ihmeessä oikeen urakalla lapsia ja eläimiä ja muitakin puolustuskyvyttömiä. Laitokseen joutaisitte tai vähintään johonkin vihanhallintaterapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan