Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!
Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.
Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??
Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!
Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.
Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!
Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:58"]
Minä ainakin tuon 5-vuotiaan lapseni joka kerta salille. Itse saan liikuntaa ja mies vapaa-illan ja punkkulasillisen. Lapsi myös tykkää kun saa tutkia erikoisia laitteita ja tutustuu jo nuorena kuntoilun merkitykseen. Ei kukaan ole valittanut
[/quote]
No mitäs teet sitten kun jotain sattuu?
Jos kersalle sattuu jotain salilla, joka on lapsilta kielletty, niin mikään tapaturmavakuutus ei korvaa hoitokuluja ja saattaapa tulla sossutkin vierailulle holtittomasti käyttäytyvään perheeseen.
Haista sinä ap ja muut lapsivihaajat pitkä paska! Minä tuon salin pukkariin lapseni jos haluan ja te pidätte suunne kiinni. Lapseni on tosin tyttö ja vasta 10 kk, mutta aion tuoda hänet myös vanhempana salille mukanani. Olen tyrmäävän hyvässä kunnossa, joten ymmärrän jos plösöä ap:tä ja kumppaneita ärsyttää se, jos joku äiti on paremmassa kunnossa kuin he itse, sitä kiukkua ei silti tarvitse purkaa lapsiin!!! Keskittykää te nyt vaan siihen salitreeniin, rentoutumaan voitte mennä vaikka johonkin Siluetti Spahan, siellä käyn minäkin, ilman lasta.
Pitääkin käydä uusimassa tänään mun ja pojan salikortit :D niin meillä treenataan yhdessä lapsen kanssa, poika 14v nyt vuoden käynyt salilla äidin mesissä :O
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:00"]
Pitääkin käydä uusimassa tänään mun ja pojan salikortit :D niin meillä treenataan yhdessä lapsen kanssa, poika 14v nyt vuoden käynyt salilla äidin mesissä :O
[/quote]
Käyttekö tekin yhdessä suihkussa ja rasvaat edelleen pojan vehkeet?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:44"]
Haista sinä ap ja muut lapsivihaajat pitkä paska! Minä tuon salin pukkariin lapseni jos haluan ja te pidätte suunne kiinni. Lapseni on tosin tyttö ja vasta 10 kk, mutta aion tuoda hänet myös vanhempana salille mukanani. Olen tyrmäävän hyvässä kunnossa, joten ymmärrän jos plösöä ap:tä ja kumppaneita ärsyttää se, jos joku äiti on paremmassa kunnossa kuin he itse, sitä kiukkua ei silti tarvitse purkaa lapsiin!!! Keskittykää te nyt vaan siihen salitreeniin, rentoutumaan voitte mennä vaikka johonkin Siluetti Spahan, siellä käyn minäkin, ilman lasta.
[/quote]
Ah, mikään ei oo aaveellä viihdytävämpää kuin skitsoilevat narsistit jotka heittää kateuskortteja!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:00"]
[/quote]
Käyttekö tekin yhdessä suihkussa ja rasvaat edelleen pojan vehkeet?
[/quote]
No tuskin kukaan 13 vuotiaan äiti niin tekee :) saunassa käydään kyllä yhdessä!
Minä olin lapsena isän mukana salilla ja nautin siitä valtavasti. En tosin tiedä mitä muut aikuiset ajatteli, mutta ilman noita reissuja en pitäisi treenaamisesta tänä päivänä.
AP perusta oma kuntosali niin sitten et häiritse muita.
Salit missä oon käyny, oon 16 v ikäraja kuntosalin puolella. Lapset jätetää leikkipisteeseen, jossa pari krt/vko on lastenvahti paikalla ja jos ei oo, lapset on vanhemman vastuulla.
KUNTOSALI EI OLE LAPSILLE TURVALLINEN PAIKKA
ok, jos ei leikkipaikkaa, niin kiltin, rauhallisen ja hiljaisen vähän isomman lapsen voi ottaa mukaan johonkin syrjään lukemaan kirjaa
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:00"] Pitääkin käydä uusimassa tänään mun ja pojan salikortit :D niin meillä treenataan yhdessä lapsen kanssa, poika 14v nyt vuoden käynyt salilla äidin mesissä :O [/quote] Käyttekö tekin yhdessä suihkussa ja rasvaat edelleen pojan vehkeet? [/quote] No tuskin kukaan 13 vuotiaan äiti niin tekee :) saunassa käydään kyllä yhdessä!
[/quote]
Kai toi ap:n ongelma olikin juuri se että naiset tuo alle kouluikäisiä lapsiaan säheltämään kuntosalin suihku - ja (infrapuna)saunaan. Itsehän teet vaan palveluksen kaikille opettamalla murrosikäisen poikasi salikäyttäytymään ja hoidatte saunomiset kotona.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:12"]
AP perusta oma kuntosali niin sitten et häiritse muita.
[/quote]
nii ja joku tekiki näin mutta eikö pitäny av-mamman päästä sinnekin vaikka seinällä lukee K-18
Hirveetä kielenkäyttöä, ap! Et anna hyvää kuvaa itsestäsi. On ihan ok, että lapsetkin pääsee treenaa. Aion viedä omatkin kunhan vähän kasvavat. Eräskin isä toi kuntosalille tytärtään aiemmassa paikassa ja ihan hyvin meni! Piitaamattomia ihmisiä on kaikkialla. Lopettakaa turhasta valittaminen.
Ihan just noin kuin ap.....höyryjä saa päästellä ja olihan sitä jopa hauskakin lukea ja tunne välittyi kyllä hyvin.
Aww aihe vapaa pelastaa kurjankin päivän mulle tuli hymy huulille ja se on paljon se..siis ilmapalloisät ja makkaraperunaperheet :D :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:39"]
Minun lapseni on joka kerta ollut mukana salilla. Saadaan molemmat miehen kanssa omaa vapaa-aikaa kun mies saa olla rauhassa kotona, juoda punaviiniä ja lukea kirjaa, ja itse treenaan. Ei ole ollut mitään ongelmaa siitä, että lapsi tutkii mielenkiintoisia laitteita salilla.
[/quote]
... siihen saakka, kunnes lapsesi tutkii väärää paikkaa ja murskaantuu kuoliaaksi painojen alle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:13"]
Kyllä se vaan niin on, että akat ja lapset pysyvät kotona ja miehet käy salilla. 95% naisista ei tee salilla oikeastaan mitään.
[/quote]
Tuon väitteen voikin jo melkein allekirjoittaa sen perusteella, mitä omalla salilla näen + tuttujen puheista.
Puhutaan, että ollaan käyty salilla jo vuosia ja ahkerasti reenataan. Vaan eipä näy kehossa niin pätkääkään (lihakset tulee loppujen lopuksi esiin yllättävän helposti, kunhan treenaa ahkerasti ja nostaa painojen määrää aika ajoin).
Ja salilla sitten eukot vetävät kyykkyjä pienillä käsipainoilla, polkevat vartin kuntopyörällä tai sitten vaan seisoskelevat.
On vaan vähän surullisen näköistä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:55"]
Kuka muuten vastaa, jos olet juuri penkkaamassa rautaa kunnolla tangossa ja jonkun kakara tulee hyppäämään mahan päälle ja olka revähtää. Onko salin omistaja vastuussa, vai pennun äiti.
Näin meinasi käydä viime kevättalvella meidän salissa. Onneksi sain pinnistettyä tangon telineeseen. Mamma katseli ihan muualle ja myhäili ja oli kuin ei olisi huomannutkaan. Itsellä kyllä oli raivo ja säikähys päällä ja ärähdin Niilo-Petterille aika sähäkästi.
[/quote]
Tuossa tapauksessa mennään sanomaan, että lapsen aiheuttaman vahingon sattuessa äiti on sitten vahingonkorvausvelvollinen sairauskuluista. Voi loppua äityliinin itsetyytyväiset myhäilyt hyvin nopeasti.
Myös salin henkilökunnalle tulee ehdottomasti ilmoittaa noin vakavasta turvallisuusriskistä, isoilla painoilla kun mennään niin onnettomuudet voivat päättyä hyvinkin dramaattisesti ja siksi häiriköt bannataan salilta jos eivät osaa käyttäytyä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:28"]
Olen äiti ja pidän AINA lasteni puolta. Ja muidenkin lasten. Vai että uimahallit ja kylpylätkin pitäis ap n mielestä muuttaa lapsikielteiseksi.. on aikoihin eletty. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ap n tulisi oppia että maailma ei pyöri ainoastaan hänen napansa ympärillä.
[/quote]
Pitäisi ymmärtää myös, että maailma ei pyöri näiden pinten kovaäänisten keisarien ja keisarinnojen ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:10"]
100% tuki AP:lle. On täysin epä-älyllistä kääntää aiheesta valittava ihminen aggressiiviseksi lastenvihaajaksi. Paljon pahempaa itsekkyyttä ja huonoa käytöstä on rikkoa yhteisiä sääntöjä vaan siksi että MINÄ JA MUN LAPSI OLLAAN ERITYISIÄ. Alle kouluikäisen lapsen ei pitäisi joutua sellaisiin paikkoihin joissa heihin suhtaudutaan kielteisesti. Se on pelkkää vanhemman itsekkyyttä että raahataan lapsi paikkaan joka on lapselle A) vaarallinen B) tylsä. Ja siis oikeasti vaarallinen, sekä itse sali että pukkari jota ei ole tehty lapsille.
Jos nyt sattuisi joku oikeutettu ylläri että lapsi on pakko ottaa mukaan eikä voi itse jättää treeniä välistä niin lapselle täytyy antaa tiukat rajat sille miten käyttäydytään. Ap:n tarinassa äiti olis voinut ihan hyvin käydä nopeasti itse suihkussa sen aikaa kun lapsi pelaa pädillä tai piirtää pukuhuoneessa. Tai käydä sitten lapsen kanssa kotona suihkussa. Itse harrastan joukkueurheilua ja joskus joku naisista joutuu ottamaan lapsen mukaan treeneihin ja muksut saa kyllä tulla saunaan, mutta selvää on että kielenkäyttö ja jutut on sitten ihan samanlaisia kuin ilman lastakin.
[/quote]
Auts. Muuten ihan asiallinen kirjoitus, mutta "kielenkäyttö ja jutut on sitten samanlaisia kuin ilman lastakin". Siis pidät kiinni oikeudestasi kiroilla ja puhua muutenkin typeryyksiä vaikka paikalla kerran sattuisi olemaan lapsi. Siis ihan pokkana istuisit saunassa kiroilemassa ja kertomassa vaikka panojuttuja vaikka vieressä istuu 5-vuotias. Koska sulla on oikeus. Mykistävää kerta kaikkiaan.
[/quote]
Aika harvoin sitä tulee yleisessä pukuhuonesaunassa puhuttua saatanan isoista anaalitapeista? Mutta saatetaan kyllä todeta että vituttaa kun uhmaikäinen huutaa jatkuvalla syötöllä ja tekis mieli polttaa pilveä että saisi vähän stressitasoa laskettua. Nämä typeryyksiä vilisevät keskustelut käydään juurikin saunan lauteilla, samalla rakennetaan joukkuehenkeä ja päästetään kaikki viikon aikana kertyneet pöhinät pellolle. Lapsen vanhemmalla on vastuu suojata lastaan näiltä puheilta jos kokee ne haitallisiksi eikä 15 naisen istua kuin kirkossa vain siksi että joku äiti kokee oikeudekseen tuoda lapsensa aikuisten paikkaan, tietäen varsin hyvin että saunan lauteillahan ne rankimmat läpät usein heitetään.
On muuten ihmeellistä että yksi jos toinenkin ikäpolvi on kasvanut ihan täyspäisiksi aikuisiksi vietettyään kentän laidalla isän lätkämatsin tai jalkapallo-ottelun ajan (x 100), sen verran kovaa kieltä pelin tiimellyksessä käydään etenkin vaihtopenkillä. Mutta sus siunatkoon jos ÄIDIT kiroaa, lapsestahan tulee varmasti joku linnakundi!