Lapset helvettiin sieltä punttisalilta!!!!
Mitä helvettiä isot pennut tekee kuntosalilla??? Seisoin siellä salitreenin jälkeen suihkussa ja jumalauta joku iki-imettäjä paukkasi sinne 6-7v pojan kanssa pesulle??? Hirveä veden roiske ja puheen hölötys, mamma vaahdottaa pojan tukkaa ja häärää suihkusaippuan kanssa,täysin piittaamatta muista suihkuttelijoista omii koko pesutilan.
Ymmärrättekö te naiset että iso osa salilla käyvistä naisista käy siellä RENTOUTUMASSA omista muksuista, ja se on ainoita paikkoja missä oikeasti on lupa olettaa että ei tarvitse nähdä yhtään ainoaa huonosti käyttäytyvää tenavaa, ja että salilla on 18 vuoden ikäraja??
Mä olen itsekin äiti ja kuntosalilla käynti on mulle rentoutumishetki missä aivot pannaan narikkaan, ja salin suihku on suurinpiirtein ainoa pesupaikka missä ei tarvitse kuunnella lasten ääniä ja kärsiä siitä kuinka ne kimakat äänet kimpoilee kaakeleissa. Teillä on jo uimahalli, ja ne oman kodin pesutilat pysykää siellä!! Olen hyväksynyt että en pääse mieheni kanssa kylpylään aikuisten kesken, aina on lapsia. Se on ok, koska lapset saavat siellä olla!
Suihkun jälkeentää ämmä vei poikansa infrapunasaunaan,piittaamatta että eräs vanhempi daami oli sinne menossa mutta kakara ehti ensin, ja sitä ennen äidin piti suurieleisesti tietenkin piti syöttää sille pennulle eväät siinä kampauspisteen edessä ja rasvata sen mammanpojan esinahka, mitä perkelettä sitten siinä rasvasikaan.
Mä en yhtään ihmettele miksi on lapsivihamielisiä aikuisia, koska on olemassa noin saatanan typeriä ihmisiä ettei edes yhtä paikkaa voi pitää lapsivapaana!!! Voisin ymmärtää JOS salilla ei olisi ikärajaa, ja jos siellä olisi lasten liikuntapiste missä lapsi alkaa hikoilla ja tarvitsee pesun. Mutta sitä mä en hyväksy että lapset tuodaan suihkutiloihin perhesaunomaan ja annetaan niiden pentujen sitten mekastaa siellä kuin kotonaan, se ei ole uimahalli!!!
Mä todellakin laitoin kiukkuisen palautteen kuntosalille ja vaadin alennusta jäsenmaksustani, jos salin henkilökunta ei kykene huolehtimaan siitä että K18 tosiaan pitää kutinsa!
Kommentit (160)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:05"]
Ap:n teiniangstista on stand up kaukana. Muka hauskaa kiroilun siivittämää valivalia ihan sinänsä painavasta asiasta, mutten usko ap:n olevan oikeasti salitreenari. Jos häntä haittaisi asia oikeasti, hän olisi jo tehnyt sille jotain nopeasti ja napakasti. Nyt hän haluaa vain tarjota viihdettä 20-25-vuotiaille av-mammoille.
[/quote]
Niin tai näin, peukuista päätellen ap on tarjonnut sinua enemmän tämän palstan lukijoille. Voit mennä lukemaan jotain muuta, jos ap:n tekstit eivät ole mieleisiäsi.
[/quote]
Paljosta vetoa niin sama pyhäburmalainen väittää kohta että mä kehun täällä itseäni.
ap
Ap kirjoitti laittaneensa palautetta salille. Mitä jos lapsen mieliset aikuiset menis jonnekki HopLopiin laskemaan liukumäkeä ja leikkimään? Se on LASTEN PAIKKA. Sali on AIKUISTEN PAIKKA. Ei lastenkaan kuulu tehä ihan mitä huvittaa vaan siks et ne on lapsia. Varmaan aikuisinaki sit tosiaan leikkii HopLopin pallomeressä omien lastensa kanssa...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:51"]
Etkö sympatiseeraa? Oletko aivan varma? Ole armollinen tämän kerran ja tunne sympatiaa, me kaikki tarvitsemme sinun sympatiaasi.
[/quote]
En. Olen. Ei heru. Siivotkaa suunne, sitten korkeintaan.
[/quote] Ketään ei kiinnosta sun sympatiat. Itse arvostan ap:n tyyliä, sellaisesta stand-up-koomikkojenkin hauskuus monesti muodostuu. Ei elämä oo yhtä pikkurilli sojossa nirppailemista. Perkele. [/quote]
Ap:n teiniangstista on stand up kaukana. Muka hauskaa kiroilun siivittämää valivalia ihan sinänsä painavasta asiasta, mutten usko ap:n olevan oikeasti salitreenari. Jos häntä haittaisi asia oikeasti, hän olisi jo tehnyt sille jotain nopeasti ja napakasti. Nyt hän haluaa vain tarjota viihdettä 20-25-vuotiaille av-mammoille.
[/quote]
Mitä itse olisit tehnyt ap:n tilanteessa? Kerrohan,oi pyhä Jeesus-ihminen.
[/quote] Maininnut asiasta kuntosalihenkilökunnalle. Mikäli salin säännöistä löytyy ikäraja, henkilökunta puuttuu asiaan varmasti. Myös muussa tapauksessa henkilökuntaa varmasti kiinnostaa maksavien asiakkaiden viihtyvyys ja treenaavina ihmisinä hekin ymmärtävät ettei sali oli lapsen paikka. Ylipäätään en ymmärrä suomalaista tapaa vetää herneet nenään ja valittaa kaikille muille paitsi asianosaisille ongelmista. Eihän henkilökunta voi tietää lasten olevan asiakkailleen ongelma ellei kukaan saa suutansa auki siellä salilla. Palautteen antaminen on kaiken a ja o, niin negatiivisen kuin positiivisenkin.
Kannustan myös asialliseen keskusteluun lapsiaan salille tuovien äitien kanssa. Toki ymmärrän, että harvalla riittää siihen rohkeus.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:10"]
[/quote]
Niin tai näin, peukuista päätellen ap on tarjonnut sinua enemmän tämän palstan lukijoille. Voit mennä lukemaan jotain muuta, jos ap:n tekstit eivät ole mieleisiäsi.
[/quote]
Paljosta vetoa niin sama pyhäburmalainen väittää kohta että mä kehun täällä itseäni.
ap
[/quote]
Mutta sinähän sanoit sen ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:53"]
Etkö sympatiseeraa? Oletko aivan varma? Ole armollinen tämän kerran ja tunne sympatiaa, me kaikki tarvitsemme sinun sympatiaasi.
[/quote]
[/quote] Ketään ei kiinnosta sun sympatiat. Itse arvostan ap:n tyyliä, sellaisesta stand-up-koomikkojenkin hauskuus monesti muodostuu. Ei elämä oo yhtä pikkurilli sojossa nirppailemista. Perkele. [/quote]
[/quote]
[/quote] Maininnut asiasta kuntosalihenkilökunnalle. Mikäli salin säännöistä löytyy ikäraja, henkilökunta puuttuu asiaan varmasti. Myös muussa tapauksessa henkilökuntaa varmasti kiinnostaa maksavien asiakkaiden viihtyvyys ja treenaavina ihmisinä hekin ymmärtävät ettei sali oli lapsen paikka. Ylipäätään en ymmärrä suomalaista tapaa vetää herneet nenään ja valittaa kaikille muille paitsi asianosaisille ongelmista. Eihän henkilökunta voi tietää lasten olevan asiakkailleen ongelma ellei kukaan saa suutansa auki siellä salilla. Palautteen antaminen on kaiken a ja o, niin negatiivisen kuin positiivisenkin.
Kannustan myös asialliseen keskusteluun lapsiaan salille tuovien äitien kanssa. Toki ymmärrän, että harvalla riittää siihen rohkeus.
[/quote]
Ap:han nimenomaan antoi palautetta salille päin ja tuli tänne purkautumaan sillä ei halunnut vetää kilareita äidille jonka lapsi oli läsnä. Mielestäni se on aika paljon kypsempää kuin haastaa riitaa lapsen kuullen, ei pieni lapsi ymmärrä mistä on kyse vaan kokee että hän on syyllinen johonkin kun oikea syyllinen on se äiti.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap:han nimenomaan antoi palautetta salille päin ja tuli tänne purkautumaan sillä ei halunnut vetää kilareita äidille jonka lapsi oli läsnä. Mielestäni se on aika paljon kypsempää kuin haastaa riitaa lapsen kuullen, ei pieni lapsi ymmärrä mistä on kyse vaan kokee että hän on syyllinen johonkin kun oikea syyllinen on se äiti.
[/quote]
Sinulta jäi nyt jotain olennaista huomaamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:16"]
http://www.pakkotoisto.com/treeni/48974-lapset-salilla-mukana-sisaltaa-avautumista/
[/quote]
Aloitus on ihan asiaa. Mulla on ehkä kerran jossain tilanteessa ollut iso lapsi mukana salilla ( 8v) mutta hän on koko ajan istunut sermin takana sohvalla pelaamassa kännykällä, josta tietysti laitetaan aina julkisella paikalla äänet pois.
Tuo pakkotoiston keskustelu oli sinänsä samaa asiaa, mutta voi apua... siis todellakin ulosanti on noilla tyypeillä sellaista, että selvästikään järki ja lihakset ei viihdy samassa kropassa... Anteeksi, oli vaan pakko sanoa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 15:50"]
Luuletko valitsemasi kommunikaatiotavan olevan sellainen millä saisit muut oikeasti ymmärtämään pointtisi ja muuttamaan käytäntöjään? Vai halusitko sittenkin vain valittaa.
[/quote]
Eikö tämä ole juuri paras kanava? Hyvin useat äidit, myös salillakäyvät ja ehkä niihin lapsensa raahaavat, lukevat tätä nimenomaista palstaa. Voisi kuvitella palautteen menevän juuri tätä kautta tarkoitetulle kohderyhmälle?
Huhhuh. En tosiaan ihmettele tätä meininkiä Suomessa. Maailman lapsivihamielisin maa. Ap hyvä esimerkki. Kyllä rupesi ärsyttämään. Jos lapset vituttaa noin rankasti, ole hyvä ja pysy neljän seinän sisällä. Joidenkin ei pitäisi lisääntyä.
Ap:ta ei kyllä äiti- ihmiseksi uskoisi. Kun pystyy tolla tavalla lapsia haukkumaan ja arvostelemaan.
Ap kirjoitti laittaneensa palautetta salille. Mitä jos lapsen mieliset aikuiset menis jonnekki HopLopiin laskemaan liukumäkeä ja leikkimään? Se on LASTEN PAIKKA. Sali on AIKUISTEN PAIKKA. Ei lastenkaan kuulu tehä ihan mitä huvittaa vaan siks et ne on lapsia. Varmaan aikuisinaki sit tosiaan leikkii HopLopin pallomeressä omien lastensa kanssa...
[/quote]
AIVAN. Saanko minäkin mennä HopLopiin viemään vähän aikuisen naisen mehuja liukumäkeen, tai katsotaanko pahasti jos menen hiekkalaatikon reunalla panemaan mieheni kanssa? Minusta on itsestäänselvää että on lasten paikkoja ja on aikuisten paikkoja, ja on jotenkin tosi ällöttävää että kuntosalin suihkutiloihin tullaan kuin parhaaseenkin kylpylään ja oikein eväiden kanssa. Mitähän se poikakin aikuisena tuumaa kun mamma on vienyt alakouluikää myöten poikaa sinne naisten pukkariin ja tunkenut banaania suuhun ja saippuaa silmään? Sanooko hän että kiitos äiti varhaislapsuudestani hikisten naisten keskellä.
ap
Olen äiti ja pidän AINA lasteni puolta. Ja muidenkin lasten. Vai että uimahallit ja kylpylätkin pitäis ap n mielestä muuttaa lapsikielteiseksi.. on aikoihin eletty. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ap n tulisi oppia että maailma ei pyöri ainoastaan hänen napansa ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:28"]
Olen äiti ja pidän AINA lasteni puolta. Ja muidenkin lasten. Vai että uimahallit ja kylpylätkin pitäis ap n mielestä muuttaa lapsikielteiseksi.. on aikoihin eletty. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Ap n tulisi oppia että maailma ei pyöri ainoastaan hänen napansa ympärillä.
[/quote]
Ok tän on pakko olla vitsi.
ap
Siis voi Iiik kun en pääse miehen kanssa kylpylään kuhertelemaan kun siellä on LAPSIA! ; (.... Anna mun kaikki kestää :'D
Ap ei ole arvostellut ja haukkunut lapsia, vaan niitä typeriä äitejä, jotka tuo lapsensa salille. Eikä mielestäni ole salin asiakkaan asia lakaa keskustelemaan noiden typerien äitien kanssa siitä, että salille ei saa tuoda lapsia, se on henkilökunnan asia. Oletteko te ap:n arvostelijat sitä mieltä, että sali on lasten paikka?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aivan kyllä, mä en pura aikuisia kohtaan tuntemiani angsteja lasten kuullen, ja se mielen kuohunta mitä tunsin oli vaan fiksumpaa tukahduttaa. Nainen jolla on salilla mukanaan kassillinen banaaneja ja joka kuivaa isoa poikaa pyyhkeellä vaikka tämä osaisi aivan hyvin itse, tuskin on sellaisessa atmosfäärissä että kykenisi vastaanottamaan tarjoamani vaihtoehdon painua vittuun sieltä salilta, ei vaikka miten kauniiseen lauseeseen kätkisin tuon viestin.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:31"]
No ei ole vitsi.
[/quote]
Sinun mielestäsi lapsellisten täytyy päästä kaikkialle tai se on lapsivihaa jos ei päästä. Haluatko että lapsesi tulee asuntoni suihkuun ja jos sanon ei niin olen lapsi vihamielinen omaan napaa tuijottaja. T. ei-ap
Minä tuon lapseni salille tasan tarkkaan kunnes salin hlökunta sen kieltää. Olen totaali yh ja tukiverkkoja ei asu 500km säteellä. En lopeta saliharrastusta lapsiin, todellakaan :) ei ole ongelmani jos ap n kaltaiset siitä mielensä niin pahoittavat. Tohon on turha vedota , että sali on ainut paikka olla rauhassa lapsilta. Mene vaikka juoksulenkille. Sali ei ole sinun omaa valtakuntaasi eikä todellakaan ole asiasi päättää ketkä siellä saa käydä.
100% tuki AP:lle. On täysin epä-älyllistä kääntää aiheesta valittava ihminen aggressiiviseksi lastenvihaajaksi. Paljon pahempaa itsekkyyttä ja huonoa käytöstä on rikkoa yhteisiä sääntöjä vaan siksi että MINÄ JA MUN LAPSI OLLAAN ERITYISIÄ. Alle kouluikäisen lapsen ei pitäisi joutua sellaisiin paikkoihin joissa heihin suhtaudutaan kielteisesti. Se on pelkkää vanhemman itsekkyyttä että raahataan lapsi paikkaan joka on lapselle A) vaarallinen B) tylsä. Ja siis oikeasti vaarallinen, sekä itse sali että pukkari jota ei ole tehty lapsille.
Jos nyt sattuisi joku oikeutettu ylläri että lapsi on pakko ottaa mukaan eikä voi itse jättää treeniä välistä niin lapselle täytyy antaa tiukat rajat sille miten käyttäydytään. Ap:n tarinassa äiti olis voinut ihan hyvin käydä nopeasti itse suihkussa sen aikaa kun lapsi pelaa pädillä tai piirtää pukuhuoneessa. Tai käydä sitten lapsen kanssa kotona suihkussa. Itse harrastan joukkueurheilua ja joskus joku naisista joutuu ottamaan lapsen mukaan treeneihin ja muksut saa kyllä tulla saunaan, mutta selvää on että kielenkäyttö ja jutut on sitten ihan samanlaisia kuin ilman lastakin.