Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua jos näet jonkun todella kauniin ihmisen?

Vierailija
03.12.2014 |

Minua aina välillä. Kuten nyt viimisimpänä tämä uudessa salkkarileffassa Ainoa näyttelevä, joku Jasmin. Instagramista löytyy nimellä jasminelisabet.

Niin nuori, kauniit kasvot, hiukset, huulet, vartalo...ÄÄÄÄ... Itsellä alkaa selkeästi pukkaamaan jo ikäkriisiä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ärsytä, en ole koskaan, edes teininä halunnut olla kukaan muu kuin mitä olen. Nyt yli 30-vuotiaana naisena alkaa naama ja muut paikat toki veltostua ja sen sellaista, mutta en mä siitä mitään pultteja ota, niin tulee käymään ennen pitkää kaikille jossakin vaiheessa. Olen esteetikko ja lepuutan silmiäni kauniissa asioissa muutenkin, oli ne nyt sitten vaikka maisemia tai ihmisiä.

Vierailija
22/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mielialasta. Jos olen hyvällä tuulella ei ärsytä ja saatan ihailla näkyä henkilön sukupuolesta riippumatta, mutta jos masentaa/itsetunto on jostain syystä alhaalla saattaa ärsyttää tai lähinnä ahdistaa jopa ihan tavallisten perusnättien tyttöjen näkeminen jossain kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen itekin kaunis.

Vierailija
24/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:35"]Riippuu ihan mielialasta. Jos olen hyvällä tuulella ei ärsytä ja saatan ihailla näkyä henkilön sukupuolesta riippumatta, mutta jos masentaa/itsetunto on jostain syystä alhaalla saattaa ärsyttää tai lähinnä ahdistaa jopa ihan tavallisten perusnättien tyttöjen näkeminen jossain kaupassa.
[/quote]
Sama juttu!

Vierailija
25/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä - mutta myönnän kyllä, että saatan katsella pitkään. Tykkään kauniiden ihmisten katselusta, kaipa olen esteetikko!

Vierailija
26/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"]Minua aina välillä. Kuten nyt viimisimpänä tämä uudessa salkkarileffassa Ainoa näyttelevä, joku Jasmin. Instagramista löytyy nimellä jasminelisabet.

Niin nuori, kauniit kasvot, hiukset, huulet, vartalo...ÄÄÄÄ... Itsellä alkaa selkeästi pukkaamaan jo ikäkriisiä.
[/quote]

Linkkiä

Vierailija
27/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:39"]Minua aina välillä. Kuten nyt viimisimpänä tämä uudessa salkkarileffassa Ainoa näyttelevä, joku Jasmin. Instagramista löytyy nimellä jasminelisabet. Niin nuori, kauniit kasvot, hiukset, huulet, vartalo...ÄÄÄÄ... Itsellä alkaa selkeästi pukkaamaan jo ikäkriisiä. [/quote] Linkkiä

[/quote]

Ei ärsytä. Toi on KUUMA toi salkkarimuija.. HUHHUH!

Vierailija
29/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee ruveta seuraamaan Salkkareita! En oo tommosta neitoa ennen nähnytkään!!! M29

Vierailija
30/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:15"]

Anoreksia ja silikonirinnat jonku mielestä täydellistä?

[/quote]

Onko nuo silarit? Eikö tyttö ole aika nuori?
[/quote] mitä se ikää katsoo? Kohta 20 täyttävä, rahaa tuntuu riittävän. Ei tuollaisella kropalla, kun solisluut törröttää ja kylkiluut ja reidet on käden paksuiset omisteta d kupin rintoja.

Vierailija
32/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Samoin vituttaa kaikki syntymärikkaat ja muutenkin ansiottaan hyväosaiset. Kai sitä ihminen saa tajuta oman huonomman tuurinsa! Ja on kyllä itsepetosta ja umpipaskaa väittää, että normaali terve ihminen ei tajua elämän epäreiluutta, tai ei saisi siitä ärsyyntyä. Kimppuun en kävisi, mutta saattaisin huonona päivänä mulkaista ikävästi.

Vierailija
33/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:35"]

Ärsyttää. Samoin vituttaa kaikki syntymärikkaat ja muutenkin ansiottaan hyväosaiset. Kai sitä ihminen saa tajuta oman huonomman tuurinsa! Ja on kyllä itsepetosta ja umpipaskaa väittää, että normaali terve ihminen ei tajua elämän epäreiluutta, tai ei saisi siitä ärsyyntyä. Kimppuun en kävisi, mutta saattaisin huonona päivänä mulkaista ikävästi.

[/quote]

Vasta nyt katsoin kuvan, ja perun sanani. Eihän tuohon ole minkäännäköinen. Mutta siis jos vastaan tulee joku tosi kaunis nainen, ylempi tekstini pätee kyllä.

Vierailija
34/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kauniit ihmiset. Ehkä silloin jos kaunis ihminen luo mieheeni katseen tai toisinpäin niin sit voi tulla pieni mustis, mutta eipä suuremmin. Enemmän ärsyttää sellaset keiden on pakko pistää tissit tai peppu tyrkylle ja muuten hyvännäköi kroppa. Tietty joo kroppaa voi näytellä ei siinä mitään mutta käy niin hermoille ne kuvat mis on selvästi peppua laitettu tyrkylle tai tissejä. Kerjää vaan huomiota sillä. Itsekin olen kaunis ja on kaunis peppu ja tissit mutta ei ole tarvettta pistää niitä tyrkylle tai kerjätä huomiota. 

Vierailija
35/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, vaan katson mielenkiinnolla. ELi jos olet kaunis ja rupsahtanu kotiäiti tuijottaa niin syy on mielenkiinto. Kyllä se silmä lepää myös kauniissa naisessa...

Vierailija
36/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:50"]

Ei ärsytä kauniit ihmiset. Ehkä silloin jos kaunis ihminen luo mieheeni katseen tai toisinpäin niin sit voi tulla pieni mustis, mutta eipä suuremmin. Enemmän ärsyttää sellaset keiden on pakko pistää tissit tai peppu tyrkylle ja muuten hyvännäköi kroppa. Tietty joo kroppaa voi näytellä ei siinä mitään mutta käy niin hermoille ne kuvat mis on selvästi peppua laitettu tyrkylle tai tissejä. Kerjää vaan huomiota sillä. Itsekin olen kaunis ja on kaunis peppu ja tissit mutta ei ole tarvettta pistää niitä tyrkylle tai kerjätä huomiota. 

[/quote]

Ton jasminin jotku kuvat kyllä on just sellasia että tykkää näytellä kroppaansa. Asennotki on niin typerän näköisiä 

Vierailija
37/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:15"]

Anoreksia ja silikonirinnat jonku mielestä täydellistä?

[/quote]

Onko nuo silarit? Eikö tyttö ole aika nuori?

[/quote]

Push uppit;)

Vierailija
38/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei todellakaan ole anorektikko. Tuolta kuulkaas näyttää normaalipainoinen

Vierailija
39/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ääh? Katsoin tuon tytön kuvia, enkä pidä häntä mitenkään kauniina. Teinipissiksen olemus, epävarmoja selfie-poseerauksia ja kuvien asetelmallisuus & meikattu naama ovat kaukana luonnollisesta. Minkäänlaista karismaa ei kuvista välity. Tuon näköisiä teinityttöjä kulkee laumoittain ainakin täällä Helsingissä. Makuja on monia! Minuun vetoaa toisenlainen, raikkaampi ja luonnollisempi, vähemmän harkittu kauneus.
N27

Vierailija
40/50 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän