Ärsyttääkö sinua jos näet jonkun todella kauniin ihmisen?
Minua aina välillä. Kuten nyt viimisimpänä tämä uudessa salkkarileffassa Ainoa näyttelevä, joku Jasmin. Instagramista löytyy nimellä jasminelisabet.
Niin nuori, kauniit kasvot, hiukset, huulet, vartalo...ÄÄÄÄ... Itsellä alkaa selkeästi pukkaamaan jo ikäkriisiä.
Kommentit (50)
Ei. Peiliin katsominen ei koskaan ärsytä minua.
Ei ärsytä. Itse en ole mikään kaunis, joten suurin osa ihmisistä on minua kauniimpia. Johan siinä palaisi loppuun, jos olisi koko ajan ärsyyntymässä jostain ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:04"]
[/quote]
MEGABEIBEEEEH...HHH..HHH... !!!
No tottapuhuen joo, ärsyttää, mutta lähinnä ne jotka tietää olevansa kauniita :D hyvällä ulkonäöllä kun saa elämässä niin paljon anteeksi. Olen kateellinen, myönnän, mutta ehkä tässä kihertää enemmän yhteiskunnan suhtautuminen kauniisiin ihmisiin kuin se varsinainen kauneus.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 09:35"]
Ärsyttää. Samoin vituttaa kaikki syntymärikkaat ja muutenkin ansiottaan hyväosaiset. Kai sitä ihminen saa tajuta oman huonomman tuurinsa! Ja on kyllä itsepetosta ja umpipaskaa väittää, että normaali terve ihminen ei tajua elämän epäreiluutta, tai ei saisi siitä ärsyyntyä. Kimppuun en kävisi, mutta saattaisin huonona päivänä mulkaista ikävästi.
[/quote]
Niin no, on eri asia tajuta "elämän epäreiluus" ja katkeroitua siitä kuin tajuta "elämän epäreiluus" ja vain antaa asian olla. Mikä järki on ärsyyntyä sellaisesta asiasta, jolle et mitään voi? En minäkään mikään kaunis ole, mutta en minä nyt siitä jaksa katkeroitua, typeräähän se olisi.
Harvoin tätä fraasia käytän, mutta suosittelen sinulle asenteen vaihtoa. Elämä helpottuu kummasti, jos ei ärsyynny ja ole negatiivinen, vaikkei naama olisi kaikkein kaunein, tai olisi syntymä rikas. Ja samat ongelmat ne on kauniilla ja rikkaillakin. Tunnen molempia ja heillekin sitä epäreiluutta on suotu.
Hyvää päivänjatkoa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:52"]
Ei. Vaikka olen heteronainen, monesti huomaan katsovani useammin kaunista naista kuin että katseella etsisit komeaa miestä. Harvoin kuitenkaan löydän oikeasti kaunista, sillä minua miellyttää vain raikas, lluonnonkaunis nainen :) viime aikoina muistan nähneeni kaksi kaunotarta (mielestäni), molemmat äitejä :) Toivottavasti ovat viihteellä yhtä luonnollisia, eikä peitä kauneuttaan lutkalookin alle
[/quote]
Peesaan. Minustakin kaunis nainen on sellainen joka ei tarvitse kiloittain meikkiä ollakseen hyvännäköinen. Valitettavasti en itse kuulu heihin vaan minulla on huono iho, hiukset ja kulmakarvat on värittömät. Näytän ihan hiirulaiselta ilman meikkiä.
Työni kautta tapaan usein erästä naista joka on mielestäni todella kaunis. Ei ehkä kaunotar yleisessä mittakaavassa mutta sirot piirteet, kauniit hyväkuntoiset hiukset ja hyvä iho. Ennenkaikkea todella ystävällinen ihminen. Mielestäni aika hyvännäköinen pakkaus. =)
Joo, ärsyttää välillä. Mutta jos tutustun tähän ihmiseen paremmin, ärsytys yleensä lähtee nopeasti. Hyvännäköisille miehille sen sijaan en uskalla puhua :(
Toivottavasti tulen iän myötä itsevarmemmaksi.
T. Tyttö vm -95
2