Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kansakunta kaipaa vahvaa johtajaa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta katseltiin örveltävää bimboa, joka ei saanut mitään aikaiseksi, nyt sen kannattajat haluaa samaa.

Vierailija
2/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansamme tietää, että se kaipaa sotapäällikköään Ritaria, joka nostaa erään maamme johtoon. Suomen maassa ei voi olla koskaan kuningasta, koska olemme yksi alkuperäisen Israelin 12:sta heimosta.

Olemme ainoa valtio, jolla on 200 päämiestä eli kansanedustajaa. Raamatun mukaan Isaskarin heinillä oli 200 päätöstä.

Sen minkä Minä nostan johtoon, on eräs nainen.

Ja hän on hyvä Suomen kansalle.

Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes ois johtaja, eikä mikään yleinen äänitorvi milloin millekin järjestölle.

Vierailija
4/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimolla ei heinillä.

Vierailija
5/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt edes ois johtaja, eikä mikään yleinen äänitorvi milloin millekin järjestölle.

Teidän täytyy vain uskoa.

Vierailija
6/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra johtaa meitä elokuussa kun Orpo lomailee. Saatiin vahva nainen johtoon. Kunnon Margaret Thacher 👍😁

Vierailija
7/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Mestari? Mitähän vahvaa Jussi-pojassa on, kun eihän se edes uskalla rehellisesti sanoa kansan edessä oikeita mielipiteitään. Juoksee twitteriin hihittelemään samanmielisten kanssa. Juu, vahva koko kansan johtaja.

Vierailija
8/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on ratkaisu

Vierailija
9/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansamme tietää, että se kaipaa sotapäällikköään Ritaria, joka nostaa erään maamme johtoon. Suomen maassa ei voi olla koskaan kuningasta, koska olemme yksi alkuperäisen Israelin 12:sta heimosta.

Olemme ainoa valtio, jolla on 200 päämiestä eli kansanedustajaa. Raamatun mukaan Isaskarin heinillä oli 200 päätöstä.

Sen minkä Minä nostan johtoon, on eräs nainen.

Ja hän on hyvä Suomen kansalle.

Piste.

Tottakai joku kyrsä alapeukutti. Voin sanoa, ettei se nainen ole Riikka eikä yksikään nyt politiikassa oleva. Sen nainen on osittain tummaihoinen. Minä nostan hänet, koska Jumala on hänet valinnut. Minä teen Herrani tahdon. Ja te tottelette, tai kurmuutan teitä.

-Ritari

Vierailija
10/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyinen on niin kaukana siitä kuin voi vaan olla, ja se pistää silmään, kun edellinen oli vahva johtaja.

Vierailija
11/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra johtaa meitä elokuussa kun Orpo lomailee. Saatiin vahva nainen johtoon. Kunnon Margaret Thacher 👍😁

Kiitos Mestarinna!

Vierailija
12/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL

Mestari? Mitähän vahvaa Jussi-pojassa on, kun eihän se edes uskalla rehellisesti sanoa kansan edessä oikeita mielipiteitään. Juoksee twitteriin hihittelemään samanmielisten kanssa. Juu, vahva koko kansan johtaja.

Jussi ja Riikka on pelkkiä pellejä. Ei niistä ole mihinkään.

-Ritari

Vierailija
13/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestarinna!

Jumalatromia ateisteja kannatatte, hyi saata na 🤭😡

Vierailija
14/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa pois maailmasta rakkaat. Ne haluavat vain valtaa, puolueesta riippumatta. Minä haluan teidän parastanne. Minä rakastan kansaani, enkä minä katso ihonväriin enkä seksuaaliseen suuntautumiseen. Minä haluan vain pelastaa Minun kansani. Ja minun rakkaani tuntevat minut. Olitpa syntynyt täällä tai tänne saapunut, niin sinä olet minun omani. Teidän täytyy miettiä nyt mitä te haluatte. Seurata maailmaa vai seurata hyvyyttä ja erottautua maailmasta.

Minä olen kanssanne loppuun asti.

Minä olen

-Ritari

Vierailija
15/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Mestarinna!

Te olette sairaita jos nostatte ihmiset Jumalan asemaan. Kiroan teidät sen tähden.

Vierailija
16/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nätisti pyydämme, Marin voi tulla takaisin.

Mutta varmaan pitää pyytää tosi nätisti.

Vierailija
17/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikki auki johonkin pintaliitomestaan, niin eikö se sieltä ilmaannu.

Vierailija
18/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nazziko pitäisi laittaa pm:ksi?

Vierailija
19/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä palstan sannahullu kykenet jatkamaan elämääsi, kun Sanna ei enää ole pääministeri, kun et päivittäin pääse näitä ketjuja postaamaan? Että ihan väkisin pitää jotakin keksiä 😂🤣😅

Vierailija
20/21 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa ei kaipaa, vaan demokratiaa. Hei, tykätään toisistamme. Ollaan samaa maata. Saadaan olla eri mieltä ihan sallitusti. Jee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan