Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?
Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?
Kommentit (283)
Oon tilannut kerran, kaikki tuotteet tuli omissa paketeissaan postiluukusta eri päivinä, maksu tuli Klarna laskussa perässä . Ihan erilaisia olivat kuin mitä kuvat väittävät, kannattaa tilata vaan niitä tuotteita missä on siinä galleriassa jonkun käyttäjän lataama kuva niin saa käsityksen millainen se oikeasti on :) Kaikki mitä silloin ostin (oisko ollu 5 vaatetta) niin meni kierrätykseen. En ainakaan vaatteita sieltä enää tilaa, ehkä laukkuja tai muuta asustetta. Ja tilauksen teon jälkeen tais mennä joku 14 päivää että eka tuote tuli postiluukusta..
Tilasin ensimmäistä kertaa täältä ja osaan toimitetuista tuotteista ole ollut tyytyväinen. Halvalla tehtyjä ja materiaalit mitä sattuu. Väri beige oli jossain vaatteessa lähinnä vaaleaneltainen. Kannattaa lukea niitä arvosteluja ennen tilausta ja niistä saa hyvin vinkkiä vastaako ilmoitettu koko todellisuutta vai kannattaako tilata 1-2 kokoa isompi. Muutama paketti vielä puuttuu, mutta olin yllättynyt että osa tuli alle viikossa. Tilaan jatkossakin.
Mistä maasta nää wish ostokset tulee
Mistä maasta nää wish ostokset tulee
Tilasin sieltä led-kengät jo 40pv sitten luki että toimituksessa kestää 19-30pv..
Moi! Itse tilasin parilla eurolla, kuoret ja saippuan. Kuoret olivat pilipalia ja saippua ei ollut mitä sanottiin. Seuraavalla kerralla kun tilaisin jo kymmenellä eurolla, niin ne olivat hyviä. Sitten kun olin tilannut paidan, niin se oli liian pientä kokoa ja palauttelin sitä ja he sanoivat että he eivät voi ottaa sitä vastaan. Sitten jotenkin yllätys yllätys, tulli soitti, ja sanoi että he ottavat sen palautukseen ja sain rahani takaisin. Wish:in myyjiä kannattaa varoa, nimittäin he voivat huijata tilanteessa kuin tilanteessa. Itse totesin en osta halppis kamaa ainakaan täältä.
Miksi ihmeessä sieltä wishiltä tilaatte? Ebay paljon varmempi. Ja tosiaan turha valittaa väärää kokoa jos ette ole vaivautuneet mittaamaan ennen tilausta.
Kumma juttu kun se "Kiina romu" kelpaa Suomesta ostettuna 10-kertaisella hinnalla, mut suoraan tehtaalta ostettuna ei!
Katsokaapa kotonanne kuinka monta made in china -tavaraa löytyy...
Mutta ei se Euroopastakaan ostettu halpistavara yhtään laadukkaampaa välttämättä ole.
Tilasin noin 4kk sitten 3€:lla tuotteen eikä ole saapunut edelleenkään
Tilasin kaksi (2m)usb laturin johtoa 30.6. Arvioitu saapuminen minulle 18-27.8. Nyt matkalla Eurooppaan. Tuleeko nämä nyt suoraan postilaatikkoon? Luin paljon arvosteluja, toisilla toimi viikon ja toiset erittäin tyytyväisiä tuotteeseen. Saa nähdä mitä tulee. Latasin mobiilisovelluksen ja maksoin klarnan kautta, joten ei tarvinnut hetua antaa.
Olen myös tilaillut sitä sun tätä, kännykän kuoret olleet hyviä ja vaatteet oikean kokoisia. Pettynyt olen viime tilaukseen, josta en ole saanut kenkiä ja seurannan mukaan en olisi noutanut niitä postista - kas kun en ole mitään ilmoitusta saanut! Kusetus firma, tilaan eBaystä myös ja siihen en ole koskaan joutunut pettymään :)
Olen tilannut Wishiltä noin 50 tuotetta ja ainoastaan yksi katosi postissa ja kaksi on olleet muuta kuin tilasin (toisessa väärät värit, toinen ei toiminut kuten sen piti). Kaikki muut tuotteet just sitä, mitä halusinkin. Olen tilannut enimmäkseen keittiötarvikkeita ja sisustusjuttuja, mutta myös pari vaatetta ja pehmolelua. Minecraft-pehmolelu oli 99,9% samanlainen kuin lelukaupassa myytävät, mutta maksoi 10€ vähemmän. Wishin ulkopuolella myyty 70€ arvoinen animefiguuri oli reilu 20€ ja 100% samanlainen. Jne.
Tilaan itse aina laskulle, siinä on pitkä maksuaika ja jos jokin tuote ei vastaa kuvausta ja pyytää rahat takaisin, se miinustetaan laskun loppusummasta. Ei tarvitse antaa luottokorttitietoja tms.
Onko eBay yhtä edullinen kuin Wish? Tilasin satasella järkyttävän halpaa roinaa Wishistä juuri hinnan takia, eBaysta ei ole kokemuksia.
Totta kai toimitus kestää. Oletetaanpa että olen kiinalainen insinööri joka on keksinyt ahdistussovitteen hilavitkuttimeen. Kun olen saanut sen myyntiin Wishiin ja joku Suomesta on tilannut pari sellaista, ryhdyn järjestelemään kuljetusta. Jos Wishin omista merikonttitilauksista ei löydy sopivaa rakoa, kyselen muilta vähittäismyyjiltä konttitilaa. Sattumoisin erään polkupyörävalmistajan kontti on menossa Suomeen joten ajelen ko. tehtaan varastolle ja ojennan lähetykseni päällikölle. Hän sitten toivottavasti pitää huolta että tavarani todella mahtuvat konttiin ja parin viikon merimatka kohti Euroopan satamia voi alkaa.
Mihin osoitteeseen/kenelle laitat viestiä jos tuote ei vastaa kuvausta?
Itse tilasin paituleita lapselle...oli tosi tyytyväinen . Ihanan keveitä. Paketti saapui 8 päivässä. Muistakaa ett ne kiinalaiset on hiuka pienempiä ja sirompia kuin me.. eli koot isommiksi koolla tai parilla numerolla.
Huippu. Hyttysverkot tuli kahdessa viikossa. Halvemmaksi tuli kun täällä.
Odottelen kieli pitkällä jo seuraavia paketteja
Onko tämä luotettava paikka tilata
Moi tilasin huulipunan wish kaupasta se on ihan hyvä mutta toimituksessa meni lähemmäs 2kk
Paljolla saa tilata ettei tuu tullimaksuja???
Oon ite tilannut wishiltä monella kympillä tavaraa mutta ne paketit tulevat eri aikaa joten kaikki kyllä tulee perille