Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
81/283 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin pelihiiren ja toimitus kesti noin puoltoista kuukautta. ja kun hiiri loppujen lopuksi saapui se ei toiminut lainkaan. avasin hiiren ja huomasin että se oli rikki.

Vierailija
82/283 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi wish appiin/sovellukseen pitää tehdä tili tuleeko mitään maksuja tai Sellaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/283 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon tiannu monesti tuolta ja oon miettinyt kun kaikki tuotteet tulee erikseen että tarviiko pelätä noita tullimaksuja (???) mutta oon tykänny ja kaikkituottteet aina tullu perille asti ja helppo maksutapakin kun laskulla!

Vierailija
84/283 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sieltä tilata tasapainolauta?

Vierailija
85/283 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta wishiltä 64 eurolla häihin tavaraa. Maksoin nettipankin kautta nyt kuitenki tilausta ei ole vahvistettu eikä näy tilaushistoriassa mutta tililtä kyllä hävisi rahat??? Konemuksia?

Vierailija
86/283 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sieltä tilata tasapainolauta?

XXL:ssä tasapainolauta maksaa 9,90e.

Vierailija
87/283 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut

- Farkkulegginsit (one size, aivan liian pienet L-kokoiselle)

- Luomiväriä (ihana, mutta luomiin tuli turvotusta joten roskiin meni. En tilaa enää kosmetiikkaa)

- Kännykänpidike "kädet" (huippu!)

- Hehkuvat vetskari-nappikuulokkeet (surkea äänentoisto eivätkä hehku yhtään)

- Hampaidenvalkaisusetin (valkaisi muutaman asteen)

- Meikkisivellinsetin (todella hyvät ja jämäkät!)

- Kaksikerroksisen meikkikaukun (huippu!)

- Rannekelloja (osa huippuja, osa rannekkeista melko halpoja. Yksi haisi aivan karmealle kemikaalille, pitänee yrittää pestä jollain).

Kaikki tuotteet olleet postikuluineen 2-5€ hampaidenvalkaisua lukuunottamatta, se oli 10€. Tyytyväinen olen ollut, joskaan mitään kallista tai vaatteita en kyllä tilaisi. Ja on kiva odottaa postia kun tietää sieltä aina jotain kivaa tulevan! :)

Vierailija
88/283 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta tilatessa kaikki tuotteet tulevat omassa paketissa joten todennäköisesti välttää tullit! Olen itse tilannut sieltä ja toiminut hyvin.

Vierailija
89/283 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou! jos jollain on tästä wish verkkokaupasta kokemuksia, niin onko jollekkin käynyt niin ettei laskua ole tullut vaikka sen olisi pitänyt jo tulla? Nimittäin minulle tuli tekstiviesti puhelimeen ajat sitten että laskusi koskien wish verkkokauppaa on lähetetty sähköpostiosoitteesi. Eihän wish kauppa voi minulle ilmaiseksi tavaroita antaa?!

Vierailija
90/283 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tilaan 18€ maksavat kengät

Jos on toimituskulut 6€ ni jouduks mä maksaa arvolisäveroo eli alvii

Vierailija
91/283 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! Vähä myöhässä olen mutta Wish ja Geek (saman tekijän hallussa) ovat molemmat vähän niikuin tori.fi paitsi että siellä myydään vain uusia tavaroita. Wish perustuu siihen että eri yritykset voivat laittaa tavaroita palveluun myyntiin. Olen itse tilannut noin. 40 eurolla yhteensä, kaikki tullut perille. Kannattaa katsoa tuotteen arvosteluja ja onko ihmiset valittanut että tuote ei ole tullut perille tai on tullut, seuraavaksi kannattaa katsoa kaupan arvostelut! Itse pidän Wish:iä luotettavana kauppana kuhan vain ei osta myyjiltä jonka arvostelu on 1/5 tähteä!!!

Vierailija
92/283 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minulle on käynyt samalla tavalla kuin nimimerkillä "tyhmä" kirjoittanut. Eli tilauksesta ei tullut vahvistus sähköpostia ja tilaus ei ole rekisteröitynyt profiiliini. Rahat kyllä lähti tililtä.... Olen sähköpostilla yrittänyt ottaa Washington yhteyttä mutta tietokoneella tehdyt vaatausviestit eivät paljoa osaa auttaa... Onko kellään kokemuksia vastaavasta?!

Vierailija
93/283 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tilata laskulle? Että ei tarvitse laittaa luotto/pankkikorttitietoja

Vierailija
94/283 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen ladattavan sovelluksen kautta saa laskutusvaihtoehdon.

Vierailija
95/283 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin helponpaa ku yksikään kiinan ostos ei tuu minkään suomalaisen makaupalvelun kautta! Wishistä ja geekistä tullu n.30 pakettia ja ku tuli ongelma vaihdoin kauppiasta www.banggood.com ja www.aliexpress.com ei oo ollu ongelmaa sen jälkeen missään asiassa ...

Vierailija
96/283 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin peruutuskameran hinta 19€ ja rahti 6€ paketti jäi tulliin tuli postilta lappu että tulliselvitettävä soitin tulliin vastaus oli ei tullata kun tuotteen arvo on alle 22€ antoi sähköposti osoitteen minne lähettää kyseisen tuotteen tilaustieto ja tuo postin lähettämä tulliselvitettävän lähetyksen saapumisilmoitus niin pika pikaa tuli viesti että paketti on lähtenyt tullista ja kamera tuli huomisin

Vierailija
97/283 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kerran ja tuotteet olivat ihan hyvä laatuisia ja tulivat perille niinkuin oltiin sovittu.Kannattaa tilata

Vierailija
98/283 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei tietääkö kukaan onko mitää muuta madollista maksaa kuin luottokortilla ?  en voinut tilata  wishistä mitää koska pytyy maksaa ainoastaa luottokortilla siel ei löytynyt esim että vois maksaa tilinkautta

Vierailija
99/283 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako siis maksaa normisti pankkitilin kautta ilman mitään luottojuttujen kautta winsissä kun selasin pitkän aikaa enkä löytynyt kyseistä vaihto ehtoa ?

Vierailija
100/283 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin tossa mobiili sovelluksesta on mahdollista maksaa klarnalle ja toinen oli että maksat myöhemmin (klarna laskutus). Luottotiedot tietysti pitää olla silloin kunnossa. Ekaa kertaa tilasin ja saapa nähdä miten tää homma toimii.