Voiko nelikymppinen mies kiinnostua parikymppisestä naisesta?
Olen siis itse tämä nainen (22v) ja toivottoman ihastunut. Onko mulla mitään mahdollisuuksia?
Kommentit (15)
Voiko Danny kiinnostua parikymppisestä?
Miksi tämä keskustelu saa olla, mutta se jossa tilanne oli toisinpäin, poistettiin??
ei. kyllä max 18v saa vanukastappini jöpöttämään. pojista ainoastaan 16,0000000001v kelpaa.
Normaali mies ei kiinnostu lapsiensa ikäisistä naisista. Kehitysviiveiset kylläkin.
Mä seurustelin 7kk. 20v naisen kanssa. Oon ite 42.
Jälkikäteen seksi oli se juttu. Erottiin välittömästi kun seksi väheni ja alkoi tajuta kuin erilainen mailma meillä on. Sekään ei auttanut että alkoi tajuta miten tyhmiä ton ikäiset ihmiset on.
Käsittääkseni heitä ei juuri tuota vanhemmat naiset edes kiinnosta. Nimittelevät kolmekymppisiäkin ryppyisiksi kurpiksi ja vaihdevuosimummeleiksi.
Jos on 40v mies, joka nimenomaan haluaa 20v naisen niin... vaikeaa on. Ja vähän epäilyttävää, että laittaa tuollaisen kriteerin. Miksi? Koska 20v on vielä kokematon ja manipuloitavissa. Miksi mies sellaisen haluaa? Syitä ei kauheasti tule mieleen ja kaikki mitä tulee ovat vähän ikäviä.Halutaan siis suojella nuorta ihmistä.
Jos 20v ihastuu 40v mieheen niin tilanne on eri, koska aloite tulee häneltä.
Tietenkin voi. Kaksi ensimmäistä seurustelukumppaniani olivat yli 40-v.
Kaikki vanhat sedät haluaa parikymppisen naisen. Dännykin panee parikymppistä naista.
Sen nuoren naisen ulkonäkö voi toki viehättää ... mutta väitän että aika hankalaksi muuttuisi yhdessä hengailu pitkässä juoksussa kun suunnilleen sukupolven verran eroa ajatusmaailmassa. 40 nainen ja 60 mies toimii paremmin koska 40lläkin alkaa olla jo elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhat sedät haluaa parikymppisen naisen. Dännykin panee parikymppistä naista.
Ei pane. Danny panee parikymppistä elävää puhallettavaa barbia.
Heh heh.