Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
121/283 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vain korvakoruja yms.pientä ja oon tyytyväinen! Jaksan odottaa kun en tilaa sellasta jota tarviin heti.

Vierailija
122/283 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin testimielessä neljä tuotetta 4.10.2016. Hintaa tuli noin 25e muistaakseni. Ensimmäinen paketti saapui postiin 19.10 taisi olla jopa kallein ja olen ihan tyytyväinen. Toinen paketti seurannan mukaan näyttäs olevan tulossa kovaa vauhtia myös (puhelimeen krääsää nämä ensimmäiset). Kaksi muuta ovatkin sitten kysymysmerkkejä, seurannan mukaan lähteneet 10.10 ja 15.10 matkaan, lentonumerokin löytyy, mutta aika pitkä tuntuu lento olevan kun ei ole seurantaan päivittynyt mitään tuon jälkeen :D Onko kellään kokemuksia niistä paketeissa joissa ei wishin sivuilla lue sitä seurantanumeroa (sama kuin siinä lapussa millä postista haet), että onkohan kadonnu johonki vai tuleeko perille ilman sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/283 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa Wish tilauksissä ei tosiaan ole seurantanumeroa. Se nimittäin lisää tuotteen hintaa lähettäjälle. Paketit pitäisi silti tulla ihan normaalisti ja, jos ei tule niin ota yhteys Wish asiakaspalveluun. http://www.opastaja.com/wish-kauppa/

Vierailija
124/283 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin whisiltä. Toppatakki kokoa xl liian pieni. Oikea koko M. Villapusero ja toinen pusero jäivät välille. Mutta lasku piti maksaa.- siis puolet paketista jäi saapumatta.- samalla rahalla ois saanu kunnon takin kivijalka kaupasta sovittamalla.Ei ikinä enää.

Vierailija
125/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 22,50 € postikuluineen.

Vierailija
126/283 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa Wish tilauksissä ei tosiaan ole seurantanumeroa. Se nimittäin lisää tuotteen hintaa lähettäjälle. Paketit pitäisi silti tulla ihan normaalisti ja, jos ei tule niin ota yhteys Wish asiakaspalveluun. http://www.opastaja.com/wish-kauppa/

Joo o, rahat sain takaisin näistä kahdesta tuotteesta mitkä ei tullu sovittuun päivämäärään mennessä. Jollain ihmeen kaupalla tänään tippui postilokerosta toinen paketeista. :D

Vierailija
127/283 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijari porukka jolla on suuret setelit suojaamassa.

Vierailija
128/283 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä syys-lokakuun vaihteessa eikä tilaus ole vieläkään tullut.

Vierailija
129/283 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti te maksatte samasta kamasta, jota saa Ebaysta parilla hassulla eurolla, tuommoisia summia????? Ei jeesus teitä.

Ja vaatteiden kokoluokituksista on ihan turha valittaa, ne tehdään aasialaisille. Niihin mahtuu petite suomimamma (max 165cm & xxs-s).

Vierailija
130/283 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekkään. Vaatteet todella huono laatuisia. Palautus mahdotonta, osotetta ei missään.. Joka tuote tulee erikseen.. Ei, ei ja ei!!

Vierailija
131/283 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan tilaisi sieltä, koska tuotteiden tekemiseen käytetään lapsityövoimaa ja olen itse sitä vastustava.😿

Vierailija
132/283 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pysty edes selaamaan tuotteita kirjautumatta, ei yhtään erikoista muiden mielestä? Epäilyttää saman tien.

Vierailija
133/283 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran toista kertaa en. lasku oli maksettu mutta väittivät että olin perunut tilauksen laitoin kaikki kuitit ja vahvistukset moneen kertaan sinne menemään , meni muutama kuukausi että palauttivat rahat mutta ei toimituskuluja

Vierailija
134/283 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistuneesti tilannut lukuisia vaatteita ym krääsää. Nyt tuli ekan kerran tilanne, että haluan palauttaa puseron koska se ei vastannut odotuksia ja tässä pähkäilen mihin osoitteeseen lähetän sen. Lähetysmaksu menee omasta pussista. Tuotteet on tullut yleensä ennen tilauksessa mainittua päivää. Olen ollut tyytyväinen tähän asti. On tietty ymmärrettävä että nämä on todella krääsää, mutta osa ihan jees krääsää. 😊

Vierailija
135/283 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kaksi euroa paidasta, euron toimituskuluilla ole mitään. Laatu taas on mitä on, mutta itse olen ollut tyytyväinen joka kerta. Ei ongelmia tilauksessa, tuotteessa, maksussa tms.

Vierailija
136/283 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilailin Wishin kautta, ehkä vähän liiankin innokkaasti, uutena asiakkaana. En ymmärtänyt niiden systeemeistä mitään, mutta kun vakuuttavat että on turvallista niin ajattelin että kait sitten on, kun Klarnakin on mukana.

Hmm...Nyt on tullut ensimmäisiä tilauksiani perille. Eiffel-torni oli niin huonosti pakattu, että se oli rikki. Jonkinlainen suklaakoristeen teko muotti oli viallinen..en ymmärtänyt ollenkaan miten sillä voi tehdä suklaakoristeita.

Ensimmäiset tilaukseni tein 2.12.-16. Ne olivat Jouluiset ikkunatarrat ja 20 cm korkeita söpöjä joulutonttuja. Maksoin ne heti...ja SE OLI VIRHE! Nyt on 13.1.2017 eikä niitä ole tullut vieläkään. Soitin Klarnan suomen asiakaspalveluun. Sanoivat ettei niitä pidä maksaa ennenkuin tavarat on tulleet! No joo! Mistä minä sen tiesin. Seuraavia tilauksia en sitten ole maksanut etukäteen.

Siinäkin on ongelmaa jota pitää taas selvitellä Klarnan kanssa. Miten toimia kun osa tavaroista on tullut, jotka ovat laskussa, ja osa puuttuu?!

Sanon vaan että minulle ainakin tämä koko homma on mennyt vaikeaksi. Millä todistaa ettei tavara ole tullut? Klarnassa ollaan epäileväisiä siitä onko tullut sittenkin. Käskivät ottaa yhteyttä KIINAAN, tavaran myyjälle ja tiedustella sieltä missä tavara viipyy.

Just joo! En osaa englantia. Kysyin KUKA MAKSAA PALAUTUKSET JOS TAVARA ON RIKKI?? En saanut vastsusta siihen! Hoettiin vaan että ota yhteyttä KIINAAN, myyjään.

Liian vaikeaksi meni. En uskalla enää tilata sieltä, kun ei kerta Klarna olekaan vastuussa mistään. Luulin sen olevan, mutta väärin luulin.

Riippuu tosi paljon kaupasta mistä tilaa. Kannattaa katsoa tarkkaan arvostelut kaupasta!

Tilasin rannekellon, aivan ihanan ja vain 3 euroa. Se tuli suht nopeasti ja TOSI HYVIN PAKATTUNA. Oli just niin ihana kuin kuvassa ja toimii hyvin.

Samoin tuli kesäkengätkin nopeasti, eikä ollut mitään vikaa kengissä. Isot olivat minulle, mutta se oli oma moka. Otin varmuuden vuoksi vähän isommat kuin mitä niiden antavat mitat oli. Ei olisi tarvinnut tehdä niin.

Nyt sitten odottelen muita tilaamiani tavaroita joita on tulossa vielä, noin 250 euron edestä. Minä olen siinä uskossa ettei tullia tarvitse maksaa, koska sitä ei mainita missään! Klarnan asia olisi informoida tuleeko tullimaksuja.

Vierailija
137/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitti kiinaan lähteä

Vierailija
138/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI, KLARNASTA pelkää hyvää meidän osalta. homma toimii niin, että jos tuote on viallinen, wishille siitä ilmoitus ja vlaokuva, ja Klarnalle he ilmoittavat, että sinä en maksa tuotetta. Homma pelaa.

Jos koko on väärä tai tuote rikki tms sopimaton, ilmoita siitä ensin Wishille, ja sinä pidät tuotteen ja he mitätöivät laskusi Klarnalle. HJommassa menee aina jokunen päivä.

tuotteit aei palauteta Kiinaan koskaan, koska Wishillä ei ole palautus- tai keruukeskusta Suomessa, sinä saat pitää silti tuotteen. Myy jollekin jos liian iso tai pieni. laskua sinä et maksa.

Aina siis ensin yhteys Wishiin sen tuotteen kautta ,minkä olet ostanut (omat tialsusivusi, pleraa sieltä tuote ja haluan rahat takaisin)...pyydä rahat takaisin valokuvan kera ym...

Olemme hyvin kiitollisia Wishille ja Klarnalle. Ja jos tuote ei ole saapunut silloin kun sinulle on ilmoitettu toimituspäivä, heti seuraavana päivänä ilmoita Wishille, että tuote ei ole tullut määräajassa (he sen näkevät sivuiltaan), he mitätöivät laskusi ja kun tuote sitten tulee, saat sen pitää maksamatta. Koska se ei tullut ajallaan.

Tässä ei ole mitään epäselvää.

maksakaa Klarnan kautta, ja homma hallussa.

kiinalaiset eivät laita kyllä summia, josta tullia pitäisi maksaa, ne ovat yleensä 5-10 e ja jos tulee tullattavaa 22 e yli, kannattaa miettiä ottaako sitä tullista ulos. Minä en ota. Tullimaksut ovat, jos posti sen tullaa kaikkineen noin 50-100 e paikkeilla. Antakaa mennä takaisin!

Vierailija
139/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA VIELÄ SEN VERRAN, että jos laskun mukaisia kaikkia tuotteita ei ole tullut, odotat ja ilmoita Wishille ensin ja sitten vileä Klarnalle, että kaikkia ei ole tullut. Jos toimituspv on mennyt, sinä et maksa mitään ja laskusi mitätöidään. aina pitää olla ajoissa ilmoittamassa Klarnalle, ettie ole tullut ja eräpäivä lähestyy....ja sitä muutetaan sinulle tai voit muuttaa itse jospa tavarat tulisivat.

joskus tavarat tuleva ttois hienosti, usein aivan eräpv lähellä tai sen jälkeen...kannattaa ilmoitella wish ja klarna, ovat kärryillä asiasta!  info@klarna.fi esim

Liian isot ja pienet kengät, jos ei saa niitä jollekin myytä tai annettua, kannattaa mysö ilmoittaa wishille,e ttä koko väärä. Et maksa niitä kenkiä siten jos eivät ole oikea koko. Kannattaa ottaa jaloistansa cm mitta ja siihen noin 0,5 cm lisää, ettei tule ostettua pieniä. Eu koko kengissä on aina eri kuin pikkukiinalaisten, yleensä vähintään numero isompi 38=39, 40=41 etc....

Vierailija
140/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ei oteta yhteyttä koskaan Kiinaan...ja laskuja ei makseta tosiaan ennenkuin tavara on tullut, sanoo eräpvä mitä vaan! Mutta ilmoitus ensin Wishille mitä tullut, jos osa vaan tullut ja siten sama Klarnalle, aina ovat minua auttaneet.

Minä olen ollut maksamatta kymmeniä tuotteita, koska ne ovat viipynee tyli määräajan tai ne ovat olleet pieniä, suuria tai muuten vaan kamalia ja ei kuvan mukaisia. Aina on laskut mitätöity.

Ottakaa yhteyttä hyvissä ajoin!