Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Wish-mobiilikaupasta?

Vierailija
01.12.2014 |

Latasin Wish-sovelluksen ja tilasin n. 50 eurolla vaatteita ja tavaraa. Pe-iltana tilasin ja nyt näyttää kaikki muut tuotteet yhtä lukuun ottamatta olevan "valmistellaan toimitusta" ja toimitetaan ohjelman mukaan parin päivän sisällä. Kuinkahan kauan kestää että saa tuotteet? En nyt ihan hirveästi odota laadulta mut jos nyt edes jonkintasoista olisi... Onko muilla kokemuksia Wishistä ja millaisia?

Kommentit (283)

Vierailija
141/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako tuotteita, joissa ei ole vähintään 3-4 tähteä, mielusti niistä mitkä Wish on vihreällä väkäsellä varmistanut hyviksi. Ja katson, että vähintää 15-30 arvostelua tuotteest aj aluen vielä kaupankin arvioinnin, onko tavarat tulleet. ja huomatkaa, että samaa tavaraa myy moni myyjä, katsokaa samnaliset ja huomaatte että pitkäälä takan joku myy vileä halvemmalla. Mä aina kyttää niitä halvempia!!!

Meillä on myös kaikki pelannut ja emme maksa jos ei ole aihetta. Ei rikkinäisiä, ei vääriä kokoja, ei toimittamattomia (kyllä  yleensä tulee kuukauden päästä nekin vihdoin, meille on aina kaikki tulleet) ja jos ei ole kuvan mukaisia...roskaa en maksa.

Vierailija
142/283 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne tavarat yleensä tulee, mutta kestää...hätäinen ei pidä olla, ei pidä kk ennen tilata hääpukua, vaan 3 kk ennen että ehtii! Ei kiinatsa tänne joka hetki kuljeteta tavaraa, jos näet että on lähtenyt kylläs e tulee...odoteltava vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/283 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin innostuin ostaan tavaraa ainakin 150-200 e lla eikä käynyt mielessäkään että niistä pitäisi maksaa tullia tai alv:a. Otin luotolle kun en ollut varma onko rahaa eräpäivänä. Lähes kaikki tavarat ovat lähteneet tulemaan ja jännityksellä odotan missä kunnossa tulevat perille. Tilasin mm. neljä lasia 12 e + 4 e postikulut ja jos olisin tilannut merkkituotteena niin olisin joutunut maksamaan niistä 132 e postikuluineen. Suorastaan harmittaa kuinka paljon olen joutunut tuhlaan rahaa tavaroihin jotka olis saanut tuolta pilkkahinnalla. Eri juttu tietysti että tulevatko ehjänä ja toimivatko. Mutta haittaako tuo jos niitä ei kerta tarvitse maksaa.

Tarkkana saa kyllä olla että mitä tilaa. Samalla sivulla voi olla monta eri tuotetta ja kaikki mitä näkyy kuvassa ei välttämättä kuulu kauppaan. Ja huomasimpa tuossa äskettäin että mun tilauksissa on tuote jota en tarkoituksella ole tilannut vaan piti tilata toinen tuote samalta sivulta. Hyvä minä.. vai onko vika toisessa päässä. Tilauksessa en huomannut mitään virhettä enkä ilmoituksissa. No kahden euron tappio.. opinpa tarkistaan tilaukset tästä lähtien tarkemmin. Vai uskallanko mitään enää tilata? Mikä se oli se 120 e vai oliko se 150 e tulliraja. Onko se per vk, kk vai vuosi? Olen jos sen rajan varmasti ylittänyt.

Vierailija
144/283 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ne aikanaan tulee, voi mennä kuukausi helposti. jos et saa jotain tavaraa nii ilmotus sinne, nii lähettävät toisen tilalle. Laatu voi olla vaihtelevaa, ite oon ollu ihan tyytyväinen. Ei sitä muutamalla eurolla voi mitään luxusta saada.

Vierailija
145/283 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet tulleet 2-4viikossa. Ei mitään laatua mutta hintaansa nähden ok. Esim. Ostan bilevaatteet tai lapsille prinsessa mekkoja leikkeihin mielelläni tuolta, kun eivät kuitenkaan mitää kovaa käyttöä vaadi.

Saumavarat on vaatteissa pienet ja saa paikata aika herkästi. Kankaat nyppääntyy pesussa. Koot ovat pieniä eli ainakin saa olla koon isompaa kun normaalisti.

Elektroniikkaa en ole edes viitsinyt kokeeksi tilata, epäilen olevan kertakäyttöisiä leluja.

Vierailija
146/283 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin halvalla shuren huippukuulokkeet jot olivatkin erittäin huonosti toimivat halvat kopiot.

Vierailija
147/283 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin halvalla shuren huippukuulokkeet jot olivatkin erittäin huonosti toimivat halvat kopiot.

Tottakai olivat, kun Kiinasta tilaat! Oikee Älypää taas.

Vierailija
148/283 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta vuoden tilannut Wishiltä, Klarnan laskua käyttäen, eikä mitään ongelmia. Joskus tulee rikkinäinen tai vääränlainen tuote, se on helppo reklamoida: valokuva tuotteesta, se + reklamointi-ilmoitus Wishille = rahat takaisin parissa päivässä. Suomeksi tehdään, ja suomeksi tulee vastauskin. Aina ovat olleet aspassa kohteliaita ja hoitaneet homman kunnolla, joskus jopa naurattaa se ylenmääräinen pahoittelu jos olen itsekin ollut syypää (ottanut esim. riskillä pienemmän koon vaatteesta). :D Mutta joo, tyytyväinen olen. 

Wish on niin iso tekijä ympäri maailmaa, ettei sillä ole kiinnostusta tehdä asioita huonosti. Jokaisella tuotteella sen sijaan on eri myyjä, ja joukkoon mahtuu myös kusettajia, ikävä kyllä! AINA pitää tähtiluokituksen lisäksi lukea arvosteluita ja katsoa kohdasta "Kuvaus" mahdolliset kokotiedot. 

Vierailija
149/283 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan kiirettä pitää tilauksien kanssa jos kuukausi mene on lyhyt aika, 

koska Helsinkiläinen nettivirma laittoi yli 6 viikkoa ja silloinkin jouduin kyselemään 

meneekö vielä kaun.

Wishhin kautta useasti tilannut ja kaikki on tulleet, joko 3-ja siitä yli viikoissa.

Kerran ollut epäkuntoinen ja ilmoitin Wishhille ja kuva ja rahat takaisin 3 päivässä.

Ei tarvinnut palauttaa. Tuleeko suomessa rahat takaisin 3p:ssä.?

Klarna kai toimii Ruotsin Nordean kautta ja olen kaksanut oman pankin kautta pankkikortilla.

Kyllä tuolla kiinan virmoissa on ihan hyvääkin kamaa hinta suhteeseen ja mitä meillä netti kaupat myy on juuri kiinan tekemiä ja hintaa on ylöspäin hilattu.

Olen itse verrannut kuvien ja tietojen kassa niin on joskus huikeat erot. 

Vierailija
150/283 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut wishiltä n. 200 tuotetta ja suurin osa olleet hyviä. 4tuotetta ei ole saapunut ja aika moni ollut myöhässä. Oon tilannut meikkejä, vaatteita, koruja, kelloja, peruukkeja, piilolinssejä, asusteita, kaikkea pientä käytännöllistä kotiin, joululahjat, lapselle vaatteita, miehelle kaikenlaista.

Oon iloinen että löydän hyviäkin vaatteita ja käyttömeikejä älyttömän halvalla. Melkein kaikista jotka olleet myöhässä tai ei tullut ollenkaan olen saanut rahat takaisin eikä ole tarvinnut palauttaa kun tuote on tullut. Kaikista mistä olen valittanut olen saanut rahat takaisin eikä tosiaan ole tarvinnut mitään palauttaa. Meikit jotka Suomessa maksaa melkein 20€ voin tilata 1-3€. Ihania laadukkaita luomiväripaletteja saa n. 10€

Jotkut vaatteet isoja jotkut pieniä useinmiten kokotaulukot pitäneet paikkansa. Olen onnistunut löytämään melko paljon oikein hyvänlaatuisiakin Erityisesti vaatteita ja kauniita. Mulla vain ongelmana kapea vyötärö kiinan kokoa XS tai xxs ja rinnat kokoa xl-xxxl lantio S-l joten joitain vaatteita ei vain voi tilata.

Harvoin Nämä vaatteet istuu kunolla vyötäröltä mutta poikkeuksia on riittävästi.

Asiakaspalvelu on ollut ystävällistä ja nopeaa.

Tilasin juuri miehelle reisitaskuhousut pojalle farkut ja itselleni farkut ja nahkatakin yhteensä matkakuluineen 70€

Vierailija
151/283 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on rahat palautettu usein jo samana päivänä kun olen valittanut. Kannattaa olla se sovellus.

Vierailija
152/283 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin nyt ensimmäistä kertaa. Kassalla sanottiin, että maksa vasta kun tilaus on saapunut. No, laskun eräpv on 7.3 ja tilaus saattaa tulla perille myöhemmin. Wishin tilaustiedoissa puolestaan sanotaan, että tilauksesi lähetetään, kun maksusi on hyväksytty. Että mitähän v.ttua? No, summa on pieni, 16.35 niin maksetaan nyt sitten etukäteen.

Vierailija
153/283 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayssa äitiä huijattiin ja rupes katoon rahaa tililtä

Vierailija
154/283 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pakettia tulossa.... ehkä, tilannut olen marraskuussa. Odotellut nyt yli 3 kk. Geek tilaus samassa tilanteessa. En tilaa enää.

Vierailija
155/283 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Tilasin Wishistä.Yks tuote tullut postilaatikosta,tulevat näköjään eri aikaan.Valitsin klarna laskun,tuleeko se lasku postissa? Ja ilmottaako Wish kun tuotteet ovat noudettavissa postista? Ihan nyt sekasin en tiä mistä lasku löytyy,miten maksan,ja onko muut tuotteet tullut jo postiin,ihan sekavaa.

Vierailija
156/283 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebayssa äitiä huijattiin ja rupes katoon rahaa tililtä

Käske äitiäs luomaan paypal ja katsomaan myyjän tiedot ja arvostelut läpi paremmin.

Vierailija
157/283 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelppiä??? kirjoitti:

Hei.Tilasin Wishistä.Yks tuote tullut postilaatikosta,tulevat näköjään eri aikaan.Valitsin klarna laskun,tuleeko se lasku postissa? Ja ilmottaako Wish kun tuotteet ovat noudettavissa postista? Ihan nyt sekasin en tiä mistä lasku löytyy,miten maksan,ja onko muut tuotteet tullut jo postiin,ihan sekavaa.

Lasku voi tulla postitse tai sähköpostiisi. Wishillä myy tuhansia eri myyjiä, joten jokainen tuote saapuu siksi eri aikaan: saat ne eri tyypeiltä. Yleensä tulevat joko suoraan kotiin postiluukusta sisään tai sitten lähimpään noutopisteeseen, esim. R-kioski. Saat Postilta lapun ja haet kuten kotimaan paketitkin, osa voi olla kirjattuja, joten henkkarit mukaan.

Vierailija
158/283 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tilasin wishiltä kaks hiuslisäkettä, korsetin, paidan ja freddyt. No sanon rehellisesti etten ole niihin tyytyväinen, petyin pahemman kerran. Loppu sieltä kautta tilaaminen, en tuhlaa rahoja sellaiseen roskaan enää. Ihmisen pitää saada rahoilleen vastinettakin. Miust tuntuu et ne vaan pettää 😐

Miul tuotteiden saapuminen kesti jonkin aikaa, ja kaikki tuli erikseen millon mitenki 🤔

Nyt kun tää korsetti tuli, niin joo, ei se kyl ihan korsetista käy koska se ei todellakaan litistä vatsaa. Varotan, pliis älkää tilatko sieltä 😂

Vierailija
159/283 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan farssi tää wish homma. Tilasin tavaroita ja vaatteita. Tuotteet tulevat yksitellen postista. Kerta viikossa haet postista yhden tuotteen esim tilasin 3 tyynyä ja ne tulevat yksittäin pakattuna ihan omia aikoja. Kaikki tuotteet eivät todellakaan täsmännyt kuviin perustellen😂Ensimmäinen ja viimeinen tilaus kerta...😣

Vierailija
160/283 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ENÄÄ IKINÄ! Itse olen niitä henkilönä joilla ei helposti hermot mene kun nettikaupat ovat hieman huonompaa laatua kuin luvataan tai toimitus kestää, mutta tiedä sitten oliko tämä vain minun huonoa tuuria... Tilasin tosiaan 11 eri tuotetta (koruja) kerralla, yksi saapui VAIN 2 viikkoa myöhässä, loppuja olen odottanut nyt 4,5kk eikä ole vieläkään kuulunut. Ovat siis jo 3,5kk myöhässä. Asiakastukeen laittanut monta viestiä, rahat luvattiin palauttaa, eivät tosin antaneet mitään selitystä sille, että miksi tavarat eivät ole saapuneet.. :---) No ei siinä mitään, onhan sitäkin tässä nyt kuukausi odotettu että hyvittäisivät rahani, mutta kun eivät ole sitäkään tehneet. Nyt ei asiakastuki enää vastaa kyselyihini, missä rahat viipyvät.

Se yksi ainoa tuote joka saapui oli laadultaan ok ottaen tosiaan hinnan huomioon. Mutta nää 10 muuta tuotetta kyllä vahvistivat sen, että itse en kyseisestä puljusta tilaa enää mitään. Ps. Automaattiviestit vastaavat asiakaspalvelussa, itse asun Ruotsissa, mutta jokainen viesti oli vastaukseltaan täysin identtinen, ja siinä syytettiin Suomen postia. Mielenkiintoista miten suomen posti vaikuttaakin tänne Tukholmaan saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme