Mieheni kaveri otti suihin MIEHELTÄNI
Elikkäs, mieheni vietti kaveriporukalla iltaa kotonamme vkl. Viina virtas ja aamun pikku tunneilla mieheni ja yksi kaverinsa pelasivat pokeria koneella.. Kaverilta loppu rahat ja mieheni TARJOUTUI vippaamaan jos kaveri ottaa häneltä suihin!! Hetken kaveri empi mutta totesi "jos sit vähän vaan lipasen".. Kukkia huuleen ja pokerirahaa käteen! Mitä helvettiä? Miten itse suhtautuisitte? Koen pettämisestä ja koen myös oikeuden että mua vois joku "vähän lipasta" kans, mieluiten rahaa vastaan tottakai.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]
Mun mieheltä on myös joku mies joskus ottanut suihin, ja sekin on kai ottanut samalla siltä toiselta tai jotain.. En edes muista enää, mutta ei kai aivan tavatonta ole. Ei kyllä oltu silloin vielä yhdessä. Ja mieheni ei siis tietääkseni ole homo.
[/quote]
No ei varmaan homo, kun kerran sunkin kanssa on, mutta vähintäänkin bi. Heterot miehet ei harrastele suihinottoja toisten miesten kanssa, ei kännissä, eikä selvinpäin.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:12"]
Mieheni on niin umpihetero kun voi olla ja sillä kaverilla on AINA rahat loppu.[/quote]
Ja vitut on. Jos miehesi olisi umpihetero, hän olisi lainannut ne rahat ihan ilman mitään suullista vastapalvelusta.
Miten sait ap tietää asiasta? Kertoiko miehesi sinulle itse? Minusta tuo on pettämistä ja minä en tuollaista sulattaisi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:07"]
On varmaan monenkin miehen päiväunelmissa, osa toteuttaa ja osa ei koskaan.
[/quote]
Ja naisen...mies vaan ei syty anatkuselle.
Kysyin tästä mun mieheltä ja oli sitä mieltä ettei todellakaan ole normaalia. Homo pitää olla jos tollaseen rupee. Ja vielä rahasta :DDD
Että ei ole tosiaankaan normaalia.
Mihin ovat menneet ne ajat, kun miesten väliset riitit osoittivat veljeyttä? Lämminhenkinen Kikkeli-miekkailu tai teekkari porukan sauna-telakoituminen? Helvetti, eikö sekään riitä vaan nyt täytyy veljeyttään osoittaakseen ottaa poskeen?
No- mutta niin kauan kun kassit ei kosketa, niin miesten välillä kaikki on veljeyttä!
Koko tarina kuulostaa epäuskottavalle. Mistä ap sai edes tietää, että mitään oli tapahtunut? Jos hän oli siellä kun se tapahtui, miksei hän estänyt sitä? Jos mies kertoi hänelle, miksi hän yhtäkkiä vaikenee koko asiasta? Ja yksikään hetero mies ei halua olla minkäänlaisessa yhdynnässä toisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:07"]
On varmaan monenkin miehen päiväunelmissa, osa toteuttaa ja osa ei koskaan.
[/quote]
No ei ole ainakaan mun unelmissa.
-Niksu
Mulle eka suihinotto toiselta mieheltä kävi kans puolittain vahingossa ja hetken mielijohteesta. Seuraavana päivänä nolotti ja oli hiukan morkkis olo. Mut sit tilanne alkoi houkuttaa uudelleen. Siinä on juuri sitä kielletyn hedelmän makua, joka ainakin itselle antaa aina mukavan ja kihelmöivän jännityksen tunteen. Ei mennyt kauaakaan, kun otettiin sama uusiksi. Kyllä nautin kun kaveri purkautui suuhuni ja maistelin spermaa kielelläni pyöritellen. Tossa on jotain ihanasti kihelmöivää ja kiellettyä, salaista kaksoiselämää. Jos muut vain tietäisivät, että antaudun pylly pystyssä mieskaverilleni.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 03:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 23:14"]
Mun mieheltä on myös joku mies joskus ottanut suihin, ja sekin on kai ottanut samalla siltä toiselta tai jotain.. En edes muista enää, mutta ei kai aivan tavatonta ole. Ei kyllä oltu silloin vielä yhdessä. Ja mieheni ei siis tietääkseni ole homo.
[/quote]
No ei varmaan homo, kun kerran sunkin kanssa on, mutta vähintäänkin bi. Heterot miehet ei harrastele suihinottoja toisten miesten kanssa, ei kännissä, eikä selvinpäin.
[/quote]
komppaan. lisäksi en kannata mitään homoliittoja. ihmiset kun aattelevat että tehkööt mitä lystä mitä se mua koskettaa pitäs ajatella vähän laajemmin asioita.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:26"]
komppaan. lisäksi en kannata mitään homoliittoja. ihmiset kun aattelevat että tehkööt mitä lystä mitä se mua koskettaa pitäs ajatella vähän laajemmin asioita.
[/quote]
Ehkä sun pitäis itse ajatella asioita vähän laajemmin.
-Niksu
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]
Kaikki miehet haaveilee välillä suihinotosta toisen miehen kanssa. Kas kun vain mies voi tietää..
[/quote]
Puhu omasta puolestasi vaan, itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa. Etoo jo pelkkä ajatuskin.