Mieheni kaveri otti suihin MIEHELTÄNI
Elikkäs, mieheni vietti kaveriporukalla iltaa kotonamme vkl. Viina virtas ja aamun pikku tunneilla mieheni ja yksi kaverinsa pelasivat pokeria koneella.. Kaverilta loppu rahat ja mieheni TARJOUTUI vippaamaan jos kaveri ottaa häneltä suihin!! Hetken kaveri empi mutta totesi "jos sit vähän vaan lipasen".. Kukkia huuleen ja pokerirahaa käteen! Mitä helvettiä? Miten itse suhtautuisitte? Koen pettämisestä ja koen myös oikeuden että mua vois joku "vähän lipasta" kans, mieluiten rahaa vastaan tottakai.
Kommentit (54)
KAVERI OLI MIES! En kai muuten ihmettelis tollasta.. Eikä ole huijaus kun tosi!! Saatana
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:19"]KAVERI OLI MIES! En kai muuten ihmettelis tollasta.. Eikä ole huijaus kun tosi!! Saatana
[/quote]
Et ihmettelisi jos joku muija ottais sun ukolta suikkiin rahasta.?. okei...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]
Kaikki miehet haaveilee välillä suihinotosta toisen miehen kanssa. Kas kun vain mies voi tietää..
[/quote]
Ei haaveile, tuo on aika harvinaista.
T. Mies.
No ehkä jos se olis nainen niin se olis puhuttavissa ja lähtisin jo menee.. Mut nyt kun kyse on miehestä niin mietin että mitä helvettiä?! Ja kun mies ei suostu puhumaan asiasta. Eikö kellekään muulle oo käynyt näin??
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]
Kaikki miehet haaveilee välillä suihinotosta toisen miehen kanssa. Kas kun vain mies voi tietää..
[/quote]
Ei haaveile, tuo on aika harvinaista.
T. Mies.
[/quote]
Sä oletkin IRL, et palstatrolli ;)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 20:25"]No ehkä jos se olis nainen niin se olis puhuttavissa ja lähtisin jo menee.. Mut nyt kun kyse on miehestä niin mietin että mitä helvettiä?! Ja kun mies ei suostu puhumaan asiasta. Eikö kellekään muulle oo käynyt näin??
[/quote]
Anna jo olla. Ei uppoa niin ei uppoa.
jotenkin tuo pokeri ilta viritys tuossa vie uskottavuuden, mutta muuten ihan mahdollista. Ja jos tuohon etenee niin miksei sitten käske poikaa kääntymään ympäri ja vähän pökäise takaapäinkin.... ei ny niin hirvee kynnys ole ja varsinkin jo eukoltaan vongannut aiemmin...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:54"]
Elikkäs, mieheni vietti kaveriporukalla iltaa kotonamme vkl. Viina virtas ja aamun pikku tunneilla mieheni ja yksi kaverinsa pelasivat pokeria koneella.. Kaverilta loppu rahat ja mieheni TARJOUTUI vippaamaan jos kaveri ottaa häneltä suihin!! Hetken kaveri empi mutta totesi "jos sit vähän vaan lipasen".. Kukkia huuleen ja pokerirahaa käteen! Mitä helvettiä? Miten itse suhtautuisitte? Koen pettämisestä ja koen myös oikeuden että mua vois joku "vähän lipasta" kans, mieluiten rahaa vastaan tottakai.
[/quote]
Provo
Joopa joo, olisit nyt vähän parempaa keksiny.
oon kuullu ,että tuollasta tapahtuu noissa pokeriporukoissa tai missä tahansa missä rahalla leikitään. Oksettavaa kyllä mut jotain kiksejä ne saa :D Mut jos ottasit tuon vaan "pojat on poikia" meiningillä.Kait se äijäs on itekin ihmeissään jos ei pysty puhumaan tai ottamaan huumorilla sekoilujaan.Enkä nyt tarkota,että yleensä olis mitenkään oksettavaa mies-mieshommailut mutta jos varatut tuolleen pelleilee eikä mee vastuuseen niin jotain kipeetä siinä on ja vielä tuo raha-aspekti niin jotain vallankäyttöä mikä menee yli..
Jos nyt puhutaan in real life niin olen nähnyt vastaavan työpaikkamme bileissä. Ei tosin ollut mun mies eikä pokerilla ollut asiaan osuutta. Molemmat asianosaiset elelevät edelleenkin ihan tyytyväisinä heteroliitoissaan. Hyvin voisi olla tottakin tuo ap:n kertomus, onhan sitä hullumpaakin tapahtunut.
Antoiko miehesi samalla hierontaa kaverinsa rintalihaksille ja hieroiko nännejä ? Sellainen antaa aina vähän lisäintoa ja ´passionia´ hommaansa sille suihinottajalle.
En muuten usko että monikaan mies pitäisi naisensa ´tuheroa´ lopullisesti pilallesaastuneena ja käyttökelvottomana ,vaikka kuulisi sitä jonkun naisenkin joskus lipaisseen...
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:55"]Homo. Pettämistä muutenkin, jätä tuommoinen paskiainen.
[/quote] Ja kun naiset "vähän kokeilee" on se vaan harmitonta ja viatonta eikä MISSÄÄN NIMESSÄ pettämistä. Onhan näitä keskusteluja nähty missä varattu nainen kertoo fantasioistaan ja niiden toteutuksesta ja lauma av-mammoja ihailee ja yllyttää. Miksi näin? Jos se ei ole pettämistä kun nainen kokeilee naisen kanssa, ei sekään ole kun mies miehen kanssa. Tai no, minun mielestäni nuo molemmat ovat pettämistä. Sukupuolesta riippumatta. Jos kumppanin kanssa ei siis ole erikseen sovittu, että vaimo saa vähän hiplailla ystävättärensä kanssa tai mies ottaa suikkiin kamulta.
Elikkäs oot varmaan työtön ja aika nuori.... intti ehkä kesken sivari... hohhoijaa. Poistu välillä raikkaaseen ilmasn sieltä koneelta!
Nyt kaikki joukolla kauhistelemaan provoa, Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik homo iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik joku otti suihin kauheaaaaaaaaa !!!!!
Kelatkaa vähän jos joku tiäksä niinku diipa daapa.
Hei minä olen oikea ihminen, 27v ja mieheni on 30v. Olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta ja olen viestiketjun aloittaja
Kännissä tulee sekoiltua, en ottaisi tuota nyt niin vakavasti. Jos pelaa pokeria isoilla rahoilla niin siitä voi tulla paljon isompi ongelma (pelivelkoja) kuin yhdestä lipaisusta. Nimittäin pelivelat voivat vetää sinun yhdessä omistamasi asunnon velan pantiksi.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 21:15"]
Hei minä olen oikea ihminen, 27v ja mieheni on 30v. Olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta ja olen viestiketjun aloittaja
[/quote]
Tuo on ihan normaalia ja kuuluu miesten väliseen kaverisuhteeseen siinä kuin autojen rassaaminen. Tapa on leviämässä myös insinööri- ja suunnittelupuolelle, jossa on liian vähän naisia, jos ollenkaan, ja saunaillan tai pidemmän palaverin päätteeksi kaikki ottavat pomolta suihin.
Mun mieheltä on myös joku mies joskus ottanut suihin, ja sekin on kai ottanut samalla siltä toiselta tai jotain.. En edes muista enää, mutta ei kai aivan tavatonta ole. Ei kyllä oltu silloin vielä yhdessä. Ja mieheni ei siis tietääkseni ole homo.
Aika huono trolli.