Mieheni kaveri otti suihin MIEHELTÄNI
Elikkäs, mieheni vietti kaveriporukalla iltaa kotonamme vkl. Viina virtas ja aamun pikku tunneilla mieheni ja yksi kaverinsa pelasivat pokeria koneella.. Kaverilta loppu rahat ja mieheni TARJOUTUI vippaamaan jos kaveri ottaa häneltä suihin!! Hetken kaveri empi mutta totesi "jos sit vähän vaan lipasen".. Kukkia huuleen ja pokerirahaa käteen! Mitä helvettiä? Miten itse suhtautuisitte? Koen pettämisestä ja koen myös oikeuden että mua vois joku "vähän lipasta" kans, mieluiten rahaa vastaan tottakai.
Kommentit (54)
Kaikki miehet haaveilee välillä suihinotosta toisen miehen kanssa. Kas kun vain mies voi tietää..
Äh, poikien välistä leikkiä. Tee samoin ens kerralla, joku tyttö voi lipasta sua.. Ei sitä lasketa kun on samaa sukupuolta!
Tuohan on pokerin säännöissäkin, all in. Ei tuossa mitään homoa ole, ihan tavallista heteromiesten pokeri-illoissa. Kyllä meillä ainakin mies ihan varautuu pokeripeleihin ylimääräisellä käteisellä jos joku tarvii lainaa. Ei kai sitä nyt hyvänen aika tuostakin voi kaikkia perinteitä kieltää.
Suosittelen suhtautumaan samoin, kuin suhtautuisit jos miehesi ostaisi seksiä naiselta.
Oletan siis nyt, että kaveri oli mies, mutta voihan se olla nainen.
Mutta seksiähän mies siis osti.
No, älä nyt pienistä riehu. Sattuuha sellasta. Tuo miesten välinen intiimikokeilu on hyvin yleistä, niistä ei vaan puhuta avoimesti. Keskustelun aiheena se on aina ollut tabu.
Jossain Opel-palstalla oli kuulemma allekirjoituksena, että "Ei ole homo, jos ottaa suihin, muttei ala seisoa!"... :D
KAVERI OLI MIES!! Mäkin meen jakaa sit persettä jolleki, ja pyydän rahaa . Yritän kysellä mieheltä tästä tapahtumasta mutta hän ei puhu!!
Mä en enää halua mun miehen kullia..
Siis oliko se mies vai nainen se kaveri? Ei käynyt ilmi aloituksestasi.
Niin kauan kun ei katso silmiin se ei ole homoa. Eli olennaisinta on siis:oliko miehelläsi ja kaverillaan katsekontakti tuon "lipaisun" aikana?
On varmaan monenkin miehen päiväunelmissa, osa toteuttaa ja osa ei koskaan.
Mieheni on niin umpihetero kun voi olla ja sillä kaverilla on AINA rahat loppu..tulee vaan mieleen että kuinka monta kertaa aiemmin on vastaavaa tapahtunut tai kuinka monen kaverin kanssa. Muuttu täysin kuva tosta kaveristakin ja en pysty kyllä kattoo sitä enää samallailla..mieshuora
Mies nyt vaan on parempi ottamaan mieheltä suihin. Olisit ap kysellyt siltä kaverilta vinkkejä ;)
Luulitko että oli eka kerta? =)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 19:58"]
Kaikki miehet haaveilee välillä suihinotosta toisen miehen kanssa. Kas kun vain mies voi tietää..
[/quote]
Vai kaikki, salli mun nauraa homo.
Homo. Pettämistä muutenkin, jätä tuommoinen paskiainen.