Montako puhelinnumeroa on estolistallasi
Kommentit (17)
2, toinen on ärsyttävä eläkeläinen, jonka kanssa olin ehkä 2kk samassa työpaikassa (kunnes jäi eläkkeelle, onki puhelinnumeronikin töistä). Ei usko, kun sanoin suoraan useasti ettei kiinnosta. Toinen on tinder mies, joka ei itse tullut treffeille ja sitten suuttui, kun sanoin etten tahdo enää tavata. Kummankaan kanssa en suostu enää puhumaan ja kummallekin olen selittänyt etten halua kuunnella heidän läähätystä/kiroilua ja en halua, että soittavat enää.
Puhelinmyyjät menee aina estoon.
Jotkut nimittäin soittelee, vaikka on telemarkkinointikielto voimassa.
Vaihtavat kylläkin numeroa vinhaaan, mutta iso osa noista jää haaviin, joista tulee ilmoitus näyttöön.
Eli n. 30 numeroa ona estossa.
Vierailija kirjoitti:
^ 120?! Oikeesti?
Ihan oikeasti. Laskin ne äsken. Luulin, että niitä olisi muutamia kymmeniä, mutta hämmästyin itsekin määrästä. Puhelinmyyjiä suurin osa. Olen tehnyt telemarkkinointikiellonkin, mutta eipä se juurikaan auta.
Yksi puhelinmyyjä. Pari kertaa soitti ja vastasin, kun löin luurin korvaan niin varmaan viikon kokeili soittaa uusiksi. Se oli sitkeä tapaus.
3. Yksi on ärsyttävä puolituttu häirikkö, toinen Unicefista ja kolmas joku tietojenkalastelija huijari
29 osa puhelinmyyjiä osa huijareita määrä nousi sen jälkeen reippaasti kun pikkusiskoni meni laittamaan minun puhelinnumeroni johonkin pilapuhelu nettisivustolle niin sieltä varmaan saaneet puhelinnumeroni monet huijarit ja puhelinmyyjät.
Tasan yksi, nimittäin sisareni jonka suunnalta en halua kuulla sanaakaan.
Ei yhtään.