Mitä tuotetta ostavia pidät hiukan tyhminä?
Tässä ketjussa ei sitten suututa mistään :) itse pidän hiukan tyhminä juomakaakao- jauhetta ostavia ihmisiä. Samoin valmisruuat..
Kommentit (888)
Tekotissit, tekoripset, tekokynnet, tekotukka, tekorusketus.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:17"]
Vauvojen valmispuuropakkaukset, nämä missä on jotain pikkupusseja. Miten vaikeaa voi olla keittää puuro/velli ihan niistä normaaleista, isommassa pakkauksessa olevista hiutaleista esim. mikrossa?
[/quote]
Onhan nuo pussipuurot töissä kätevämmät...
Kotona keitän ja leivon sitten hiutaleista.
Avokadon makuisen dippikastikkeen ostajat.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 07:50"]
N3etemäistä pyykinpesuainetta, koska on tyhmää kantaa vettä kotiin ja maksaa siitä pesuaineen hinta.
[/quote]
joo.. sähän säästätkin tuolla tavalla vuositasolla ehkä euron?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:49"]
Hauska näitä teidän naisten juttuja lueskella ja huomata miten te voitte tuomita ihmisiä tyhmiksi pelkkien ostosten perusteella :) Ostan muuten evääksi einesruokia joskus. Enkä tosiaan ala itse vääntämään alusta asti jotain lasagnea, italianpataa yms. Ostan myös pyramidi teepusseja eikä hirveästi kiinnosta saako niitä biojätteisiin heittää vaiko ei. Mahtaa tuo teidän naisten elämä olla raskasta, kun pitää omien ostosten lisäksi vielä muidenki ostoksia kyylätä ja arvostella.
[/quote]
tämä viesti kuulosti lupaavalta kunnes kävi ilmi kirjoittajan piittaamattomuus lajittelusta..
mutta niin. en arvostele toisten ostoksia. joskus saatan ihmetellä, jos joku ostaa jotain todella omituista, mutta olen nekin unohtanut jo kotimatkalla.
http://www.aarikka.com/fi/sarjat-ja-kerailyesineet/passit/Paessi-monivaerinen-B4213
Jos joku tuollaisen ostaa ja tuohon hintaa, niin minun mielestä ei voi olla kaikkein fiksummasta päästä.
Korkokengät, epämukavat jalassa, terveydelle haitalliset
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 15:37"]
Okei en ehkä pidä tyhmänä kaakaota ostavia mutta kun se on kertakaikkiaan niin turhaa ja sitten jotkut opettaa vielä lapsensakin sitä juomaan. Halvemmallakin pääsee kun juo pelkkää maitoa. Mutta joo kukin tekee miten haluaa :) ap
[/quote]
Kaakaossa on piristäviä aineita, ainakin kofeiinia pitempivaikutteista teobromiinia. Ei siis kannattaisi juottaa suuria määriä lapsille iltaisin.
Ylikalliiden merkkituotteiden. En ostaisi sellaisia lottovoitonkaan jälkeen. Laatua voi ostaa, mutta että pelkä merkon vuoksi ja vain "yleisöä" varten... huoh.
Tupakka, huumeet,kalja ja siideri.Tekoripset,-kynnet ja -tukka.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 01:48"]
Suihkusaippuan ostajat. Tulee hirvittävä määrä tyhjiä muovipulloja. Käytän vain saippuaa.
[/quote]
Meillä on ns. energiajae-roskalaatikko jonne menevät tavarat poltetaan polttolaitoksessa ja saatavalla lämmöllä lämmitetään taloja. Sinne menee mun suihkusaippuapullot sun muut sinne kelpaavat, eli kaikki muoviputelit. Hiuslakkapullot laitan metallinkeräykseen typötyhjinä. Pelkkää plussaa, ei tympeitä saippukeräymiä kylpyhuoneessa ja lavuaarilla ja huoliteltu ulkonäkö.
Jos energiajaetta ei meillä kerättäisi ja käytettäisi hyödyksi, ostaisin vain täyttöpusseissa suihkusaippuaa, nyt sillä ei ole niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 08:49"]
Hauska näitä teidän naisten juttuja lueskella ja huomata miten te voitte tuomita ihmisiä tyhmiksi pelkkien ostosten perusteella :) Ostan muuten evääksi einesruokia joskus. Enkä tosiaan ala itse vääntämään alusta asti jotain lasagnea, italianpataa yms. Ostan myös pyramidi teepusseja eikä hirveästi kiinnosta saako niitä biojätteisiin heittää vaiko ei. Mahtaa tuo teidän naisten elämä olla raskasta, kun pitää omien ostosten lisäksi vielä muidenki ostoksia kyylätä ja arvostella.
[/quote]
tämä viesti kuulosti lupaavalta kunnes kävi ilmi kirjoittajan piittaamattomuus lajittelusta..
mutta niin. en arvostele toisten ostoksia. joskus saatan ihmetellä, jos joku ostaa jotain todella omituista, mutta olen nekin unohtanut jo kotimatkalla.
[/quote] Anteeksi jos pyramidi teepussien heittäminen väärään roskikseen on järkyttävä virhe :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:28"]Applen tuotteita.
[/quote]
Samaa olin tulossa sanoon
- Liha, turkikset ja eläimillä testatut tuotteet (useimmat pyykinpesuaineet, astianpesuaineet ja meikit on testattu eläimillä).
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:11"]
useimmat pyykinpesuaineet, astianpesuaineet ja meikit on testattu eläimillä
[/quote]
Hyvä näin, sillä eläin niitä käyttääkin :)
Omenankuorintalaite on todella kätevä ja nopea. Meilläkin on satoja litroja omenoita niin eipä niitä veitsellä saisi kuorittua kovin nopeasti
Valmisruoat, en ihmettele jos ostaa silloin kun ei voi itse laittaa ruokaa.
Valmiita pihvejä, mutta sen lisäksi valmissalaatteja.
Kevyt tuotteita ostavat.
Täytyy muuten muistaa, että on esim. reumaa sairastavia ihmisiä, jotka haluavat esim. joulutortun tai paistetun jauhelihan mutta eivät itse pysty valmistamaan/tuottaa liian suurta vaivaa tehdä itse.
Laiskuuttaan ostavat eri juttu.