Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vaikka olen kaunis?

Vierailija
29.11.2014 |

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:41"]

Jos taas ajatellaan jotain suurliikemiehiä niin niillä on pääsääntöisesti nuorena solmitut avioliitot nk. hyviin naisiin (Wahlroos, Herlinit, nuoremmista vaikka Rovion ja Supercellin multimiljonäärit jne.). Tämä porukka näkee pyrkyreiden läpi, eivätkä mitä ilmeisimmin ole kiinnostuneita sinunlaisistasi naisista.

[/quote]

No mikä niistä naisista muka tekee niitä hyviä naisia, ja mä en muka ole? ap Ja p.s. kyllä mulle jääkiekkoilijakin kelpaisi. :)

[/quote]

Vaikka se, ettei Rovion ja Supercellin kaverit ole olleet miljonäärejä ja menestyneitä kuin vasta pienen aikaa ja niiden vaimot ovat menneet naimisiin niiden kanssa kun olivat ihan tavallisia miehiä. Eli jonkin muun syyn kuin rahan ja menestyksen vuoksi. 

Ja mieti sopiiko esim. tämä kuvaus sinuun:

Kirjassa Wahlroosin toisesta vaimosta, savonlinnalaisesta Saara Litmasesta annetaan kaunis ja perheharmoniaa luovan naisen kuva.

(^vaikka kyseessä on "toinen vaimo" menivät he naimisiin jo -77 eli mistään pyrkyrivaimosta ei tässäkään ole kyse)

Sun pitää ehkä vaan koittaa löytää se oma jääkiekkoilija jostain. Misseys saattaisi edesauttaa asiaa, mutta taidat olla jo liian vanha? 

Vierailija
62/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:56"]

Onhan tämä selkeä trolli, kävi hyvin selväksi heti muutaman AP:n kommentin jälkeen. jos ei ole trolli, niin olet vaan niia avuttoman tyhmä tyrkky jollaista ei kukaan halua. Ylimielisyys, tyhmyys ja tyrkkyys "haisee" vaikka et sitä itse huomaisia, vähän kuin paskalla ollessa, sitä ei haista omaa paskaansa.

[/quote]

Ja trollinmetsästäjäkin saapui paikalle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"]

Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin

[/quote]

Miksi pitäisi itse olla hyväpalkkainen? Eihän ne miehet mun tiliotetta tutki ekoilla treffeillä. ap

[/quote]

kirjoitit että haet hyvin toimeentulevaa...  ihmettelit että miksei kiltti, hyvin toimeentuleva, jne... kiinnostu  

[/quote]

No kyllä mä haluan hyväpalkkaisen, mutta ei kai mun itse tarvitse olla? Kyllä mä tiedän pareja, joissa toinen ei ole hyväpalkkainen ja toinen on. ap
[/quote]

Koska se tekee sinusta rahan perässä juoksijan. Oletat että koska olet kaunis niin miehen pitää tuoda rahaa JA olla hyvän näköinen. Kuten sanoin... Olet pinnallinen ja lisäksi vielä ahne. Etsi seuraa saman tasoisista miehistä kun itse olet niin löydät.... mutta näin juuri ne ei kunnolliset miehet juuri ovat.... samanlaisia kun sinä

Vierailija
64/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat aktiivisesti ja olet hyvässä kunnossa, hehe. Täällä on niin helppo sanoa olevansa vaikka kuumoduulissa ;)

Vierailija
65/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju onkin täynnä niin sivistyneesti ja hyviä käytöstapoja noudattaen kommentoineita ihmisiä, että varsinaiset saaliit mahtaa teiltäkin sieltä kotisohvan nurkasta löytyä.

Vierailija
66/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:08"]

Treenaat aktiivisesti ja olet hyvässä kunnossa, hehe. Täällä on niin helppo sanoa olevansa vaikka kuumoduulissa ;)

[/quote]

No miksi mä en olisi? Sullako on parempaa tietoa asiasta? ap

Vierailija
67/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että tää olis provo.

Sellainen ehdotus, että mitäpä jos ihastuisit ja jopa rakastuisit johonkuhun?

Vierailija
68/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilläsi on siis selkeästi kauniimpi luonne.. ja jos kerran olet niin kaunis kuin väität, nii tuskin "hieman vaatimattomammat" ystäväsikään rumia ovat. Eli persoonallaan menevät ohi..

Vierailija
69/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Laitoitko kuvasi... http://www.vauva.fi/keskustelu/4330965/ketju/oonko_sinusta_laski_sis_kuvat/sivu/1#comment29054002

Vierailija
70/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Laitoitko kuvasi... http://www.vauva.fi/keskustelu/4330965/ketju/oonko_sinusta_laski_sis_kuvat/sivu/1#comment29054002

[/quote]

Onko tuolla ketjussa kaikki Suomen timmit naiset?

Vierailija
71/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kunnolliset miehet painottaa muita asioita kuin ulkonäköä?

Vierailija
72/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi olla ap oikeasti niin kaunis kuin luulet olevasi. Yleensä noin itsetietoiset ihmiset arvostavat omat ominaisuutensa vähän liikaa todellisuutta korkeammalle.

Vierailija
73/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti vedät ap :D tosin et kaikkea kunniaa saa koska täällä on niin helposti vietävissä olevaa jengiä että aika lailla mikä vaan menee läpi mut silti, ihan hyvä suoritus.

Vierailija
74/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:41"]

Olen 26-vuotias. Ei mulla mielestäni ole juurikaan mitään huonoja puolia, tai ainakaan mitään niin isoja, että niiden pitäis vaikuttaa. Olen mielestäni aika flirtti, tosi sosiaalinen ja edustava kaikin puolin. En tajua miksi kukaan kunnollinen kiltti, romanttinen, itsenäinen ja hyvin toimeentuleva mies ei musta kiinnostu, kun näytän kaikille muille miehille kelpaavan vähän liiankin hyvin. Vastasit : Olen mielestäni aika flirtti, kukaan ei halua itselleen horatsun lailla käyttäytyvää naisystävää, Siinä vastaus mikset kiinosta. Olet ns. bubiruusu  joita on tarjolla joka lähiössä. Naisen " kaunis" on myös eri kuin miehen kaunis .

[/quote]

Vierailija
75/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:28"]

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

[/quote]

Koska miestä ei kauheasti ulkonäkösi kiinnosta varsinki jos et muuten kummonen ole.

Vierailija
76/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:45"]

Ei tarvitse olla mikään miljonääri, eikä urheilija. Mutta mä koen olevani itse keskivertoa naista tasokkaampi, niin miksi mä en saa tasokkaita miehiä?

[/quote]

No jos näin on, missä sitten törmäät niihin lähiötyyppeihin??

Vierailija
77/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että olet kaunis.

"Mars and Venus on a date" -kirjassa on luku, jonka nimi on "Why very attractive women get very annoyed" - muistan itse nuorempana (nyt 33) kokeneeni samoja tunteita samasta syystä.  Itse en ole superhottis, mutta olen ihminen, jota tuijotetaan kadulla, varsinkin, jos olen yhtään laittautunut.

Tuntui, että tosi monet miehet lähestyi silloin, mutta olivat lähinnä p***un perässä.  

Mitä tulee "koska et ehkä ole muuta" (kuin kaunis) -kommentteihin - no.  Tottahan se on, että myöhemmin kuvaan tulleissa rakkausjutuissa myös pään sisältö on merkannut. 

Vierailija
78/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:24"]

Hienosti vedät ap :D tosin et kaikkea kunniaa saa koska täällä on niin helposti vietävissä olevaa jengiä että aika lailla mikä vaan menee läpi mut silti, ihan hyvä suoritus.

[/quote]

Mitä mä vedän? En nyt oikein ymmärtänyt, mitä sä tällä ajat takaa? ap

Vierailija
79/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:45"]

Ei tarvitse olla mikään miljonääri, eikä urheilija. Mutta mä koen olevani itse keskivertoa naista tasokkaampi, niin miksi mä en saa tasokkaita miehiä?

[/quote]

No jos näin on, missä sitten törmäät niihin lähiötyyppeihin??

[/quote]

Baarissa, töissä, bussissa, kadulla, kaupungille. ap

Vierailija
80/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikka ap olisi trolli, niin valitettavaa on, että näin itserakkaita ja suuriluuloisia tyrkkyjä on maailma pullollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi