Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vaikka olen kaunis?

Vierailija
29.11.2014 |

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tason miehiä (jotka siis voisi vakiintua eikä tyytyä vain yhden illan juttuun) ei löydä baareista, vaan juuri omasta viiteryhmästä kavereiden sosiaalisten piirien kautta. Eli sinne cocktailkutsuille verkostoitumaan ja katselemaan löytyykö millaisia saaliita.

Vierailija
42/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:48"]

Koitat saada sen tason miehiä että he eivät iske vaan naisen täytyy iskeä heidät... eli iholle vaan muiden nousukkaiden kanssa niin jos sinulla on oikeasti tasoa niin se mies poimii sinut.

[/quote]

Siis täh, tämä oli uutta mulle. Onko niin, että tasokkaammat miehet täytyy yrkkäillä itse? Ettei ne itse tule ja iske naista itselleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"]

Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin

[/quote]

Miksi pitäisi itse olla hyväpalkkainen? Eihän ne miehet mun tiliotetta tutki ekoilla treffeillä. ap

[/quote]

kirjoitit että haet hyvin toimeentulevaa...  ihmettelit että miksei kiltti, hyvin toimeentuleva, jne... kiinnostu  

[/quote]

No kyllä mä haluan hyväpalkkaisen, mutta ei kai mun itse tarvitse olla? Kyllä mä tiedän pareja, joissa toinen ei ole hyväpalkkainen ja toinen on. ap

Vierailija
44/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:30"]

Eikö miehet halua just itsevarman naisen? Ja en tajua, miksi ne haluaisi sellaisen peittävästi pukeutuvan, tylsät tavalliset hiukset omaavan naisen, kun ne voi saada räväkämmänkin. Tai miksi ne siis vaimoksi ottaa sellaisia hiiriä, eikä meitä, joita oikeasti haluaisivat? ap

[/quote]

Lapset täytyy hankkia - hiiriäiti on hyvä, koska kotona ja kasvattaa lapset eikä mahdollisuutta lähteä kun iskijöitä ei löydy.

Jos on kaunis nainen niin siitä joutuu mieskin aina kilpailemaan enemmän pitääkseen suhteessa, kun suosiota kyllä löytyy.

Vierailija
45/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:33"]

Eikö miehet halua just itsevarman naisen? Ja en tajua, miksi ne haluaisi sellaisen peittävästi pukeutuvan, tylsät tavalliset hiukset omaavan naisen, kun ne voi saada räväkämmänkin. Tai miksi ne siis vaimoksi ottaa sellaisia hiiriä, eikä meitä, joita oikeasti haluaisivat? ap

[/quote]

Lapset täytyy hankkia - hiiriäiti on hyvä, koska kotona ja kasvattaa lapset eikä mahdollisuutta lähteä kun iskijöitä ei löydy.

Jos on kaunis nainen niin siitä joutuu mieskin aina kilpailemaan enemmän pitääkseen suhteessa, kun suosiota kyllä löytyy.

[/quote]

Ai kyllä ne mun kaverit, jotka niitä parhaita miehiä on saanut, ei ole kotirouviksi alkanut. Mä kyllä mielelläni voisin alkaakin, ainakin joksikin aikaa. ap

Vierailija
47/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menestyneet miehet ole ammattikoululaisen kanssa. 

T KTM mies

Vierailija
48/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47: Olin juuri tulossa sanomaan samaa.

T. KTM nainen

Vierailija
49/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian päällekäyvä olet mielesgäni

Vierailija
50/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:35"]

Ei menestyneet miehet ole ammattikoululaisen kanssa. 

T KTM mies

[/quote]

No just joo. Kyllä voi ammattikoulustakin valmistunut olla menestynyt. Ja vielähän mä ehdin opiskella lisää, jos siltä tuntuu. ap

Vierailija
51/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuntuu nyt olevan termit (ja toiveetkin?) hiukan hakusessa. 

Eli siis: etsit rikasta miestä sen rahojen vuoksi ja haluat samalla 'kunnollisen' miehen. Eiköhän nuo tuollaisia naisia pyörittävät miehet ole ihan muuta kuin perinteisessä mielessä 'kunnollisia'. Kyllä miehen pitää olla tietynluonteinen, että kiinnostuu sinun tyyppisistä naisista. 

Ja ilmeisestikään oma tasosi ei tuollaiseen mieheen riitä. Ymmärräthän, että näitä hannakärpäsiä sun muita on tavoittelemiesi miesten kimpussa aika paljon? Se on myös hyvin tuulinen paikka; paitsi että voit itse aina löytää vielä rikkaamman, se mies voi myös minä tahansa päivänä löytää sinuakin seksikkäämmän bimbon. Siksi näillä on vaihtuvuus aika suurta puolin ja toisin. Kuten sanottu: vaatii ihan omanlaisensa luonteen. 

Jos taas ajatellaan jotain suurliikemiehiä niin niillä on pääsääntöisesti nuorena solmitut avioliitot nk. hyviin naisiin (Wahlroos, Herlinit, nuoremmista vaikka Rovion ja Supercellin multimiljonäärit jne.). Tämä porukka näkee pyrkyreiden läpi, eivätkä mitä ilmeisimmin ole kiinnostuneita sinunlaisistasi naisista. 

Spekseilläsi kehottaisin keskittymään urheilijoihin. Käytännössä vain jääkiekkoilijat, koska formulavaimoksi harvasta on ja niitä on vähän eikä muut urheilijat tienaa mitenkään kovin hyvin tai ovat myöskin näitä, joita ei pyrkyrit kiinnosta (esim. hyvätuloisten hiihtäjien, yleisurheilijoiden jne. muijat on aika perinteisiä eikä vaihtuvuus ole kovin suurta). Jääkiekkoilijoille tällaiset naiset on statussymboli. 

Vierailija
52/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:41"]

Jos taas ajatellaan jotain suurliikemiehiä niin niillä on pääsääntöisesti nuorena solmitut avioliitot nk. hyviin naisiin (Wahlroos, Herlinit, nuoremmista vaikka Rovion ja Supercellin multimiljonäärit jne.). Tämä porukka näkee pyrkyreiden läpi, eivätkä mitä ilmeisimmin ole kiinnostuneita sinunlaisistasi naisista.

[/quote]

No mikä niistä naisista muka tekee niitä hyviä naisia, ja mä en muka ole? ap Ja p.s. kyllä mulle jääkiekkoilijakin kelpaisi. :)

Vierailija
53/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"]

Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin

[/quote]

Miksi pitäisi itse olla hyväpalkkainen? Eihän ne miehet mun tiliotetta tutki ekoilla treffeillä. ap

[/quote]

kirjoitit että haet hyvin toimeentulevaa...  ihmettelit että miksei kiltti, hyvin toimeentuleva, jne... kiinnostu  

[/quote]

No kyllä mä haluan hyväpalkkaisen, mutta ei kai mun itse tarvitse olla? Kyllä mä tiedän pareja, joissa toinen ei ole hyväpalkkainen ja toinen on. ap

[/quote]

kukaan hyvätasoinen ja hyväpalkkainen ei halua tyhjäpäistä loiseläjää.... ne oikeasti älykkäät miehet, jotka käy korkeakoulutuksen eivät putoa siihen lankaan että ottavat ulkoisesti näyttävän huonopalkkaisen=matala koulutustasoisen naisen... jolla älykkyys ei riitä (==mihin kouluun on päässyt).  

t. m43, tkk 

Vierailija
54/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:24"]

Huomasin keskustelujen pohjalta ongelmasi, olet liian itsevarma ja itserakas. Pidät itseäsi muita kauniimpana ja parempana. Ulkonäkösi voi olla liian nuorekas. Jos olet todella ulospäinsuuntautunut, niin se saattaa ärsyttää monia (kokemusta on) miehet saavat sinusta sellaisen vaikutelman että haluat vain sen yhden illan jutun. Karista itsestäsi pois se ylimielisyys ja mieti jokin uusi tyyli, esim uudet hiukset, peittävämmät vaatteet ym.

[/quote]

[/quote]Vaatimattomuus kaunistaa ja mietipä vaikka Tuhkimo -satua! Sinä kuulut enemmänkin tähän Lumikki -sadun ilkeisiin sisarpuoliin kuin satujen päähenkilöksi. Alkaako biologinen kello tikittää jo kun olet noin epätoivoinen?

Vierailija
55/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:44"]

[/quote]

No mikä niistä naisista muka tekee niitä hyviä naisia, ja mä en muka ole? ap Ja p.s. kyllä mulle jääkiekkoilijakin kelpaisi. :)

[/quote]

älykäs tajuaa ketkä ovat tyhmiä ja miksi ne eivät kiinnosta.   

tyhmä ei ymmärrä älykkään suurempaa älykkyyttä, eikä sinun tapaan tajua mikä niissä älykkäämmissä kiinnostaa. 

juuri tuon takia älykäs näkee lävitsesi.  

t. M, IQ 130

Vierailija
56/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:28"]

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

[/quote]Jaaha. Taas yksi palstalassukka valittaa kun ei ole kiinnostuneita. Oikeasti ole lorttohuoruli joka on turvonnut siiderivalaaksi koska liikut vain lähiösiwan ja kebabgrillin nurkilla.

[/quote]

No ei todellakaan pidä paikkaansa, olen tosi timmissä kunnossa. ap

[/quote]

missä kunnossa pää on?  

Vierailija
57/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä selkeä trolli, kävi hyvin selväksi heti muutaman AP:n kommentin jälkeen. jos ei ole trolli, niin olet vaan niia avuttoman tyhmä tyrkky jollaista ei kukaan halua. Ylimielisyys, tyhmyys ja tyrkkyys "haisee" vaikka et sitä itse huomaisia, vähän kuin paskalla ollessa, sitä ei haista omaa paskaansa.

Vierailija
58/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet timmissä kunnossa vain itsesi mielestä, elät ehkä harhoissa? Laita kuvasi, tuolla on kuvaketju, todista se timmi kuntosi!

Vierailija
59/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

tyhmä ei ymmärrä älykkään suurempaa älykkyyttä, eikä sinun tapaan tajua mikä niissä älykkäämmissä kiinnostaa. 

t. M, IQ 130

[/quote]

No kyllä mun tuttavapiirissä on naisia, jotka on ihan ulkonäöllään saanut sen miehen (joka sekään ei kyllä niin kummoinen ole). En todellakaan pidä niitä sen älykkäämpänä kuin itsekään olen, ei se tutkinto älykkyyttä takaa. ap

Vierailija
60/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

t. M, IQ 130

[/quote]

P.s. Ihan jostain nettitestistäkö ton älykkyytesi bongasit? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi