Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vaikka olen kaunis?

Vierailija
29.11.2014 |

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vähän myös huonoista puolistasi, vai onko tämä joku arvausleikki, jossa muiden keskustelijoiden pitää puutteellisten tietojen pohjalta päätellä, mikä sinussa on vikana?

Minkä ikäinen olet? Jos suurin osa ikäisistäsi on parisuhteessa tai perheellisiä, ei niitä "kunnon" miehiä ymmärrettävästi ole vapaana samoja määriä kuin joskus parikymppisenä.

Vierailija
2/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian lutka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias. Ei mulla mielestäni ole juurikaan mitään huonoja puolia, tai ainakaan mitään niin isoja, että niiden pitäis vaikuttaa. Olen mielestäni aika flirtti, tosi sosiaalinen ja edustava kaikin puolin. En tajua miksi kukaan kunnollinen kiltti, romanttinen, itsenäinen ja hyvin toimeentuleva mies ei musta kiinnostu, kun näytän kaikille muille miehille kelpaavan vähän liiankin hyvin.

Vierailija
4/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kunnon mies on miljonääri urheilija joka harrastaa runoutta? Lähiö tyyppi on jos on joskus käynyt kaupassa verkkareissa?

Vierailija
5/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla mikään miljonääri, eikä urheilija. Mutta mä koen olevani itse keskivertoa naista tasokkaampi, niin miksi mä en saa tasokkaita miehiä?

Vierailija
6/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:41"]

Olen 26-vuotias. Ei mulla mielestäni ole juurikaan mitään huonoja puolia, tai ainakaan mitään niin isoja, että niiden pitäis vaikuttaa. Olen mielestäni aika flirtti, tosi sosiaalinen ja edustava kaikin puolin. En tajua miksi kukaan kunnollinen kiltti, romanttinen, itsenäinen ja hyvin toimeentuleva mies ei musta kiinnostu, kun näytän kaikille muille miehille kelpaavan vähän liiankin hyvin.

[/quote] 

Sitten me muut voidaan arvailla, että olisitko kuitenkin vähän liian ruma. Vastaat: "En varmasti ole liian ruma usein kehutaan kauniiksi!" Otatko ehkä kehut liian tosissasi? Et varmasti ota, ne tulevat aidosti sydämestä. Oletko ehkä liian kaunis? Tsihih, ehkäpä, mutta ei kai tämä yksin siitä voi johtua? Kukaan ei pysty esittämään sinulle syytä jonka hyväksyisit, etkä itse pysty nimeämään yhtään huonoa puolta itsessäsi.

Vierailija
7/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:45"]Ei tarvitse olla mikään miljonääri, eikä urheilija. Mutta mä koen olevani itse keskivertoa naista tasokkaampi, niin miksi mä en saa tasokkaita miehiä?
[/quote]

Siinä tuli, olet leuhka :)

Vierailija
8/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitat saada sen tason miehiä että he eivät iske vaan naisen täytyy iskeä heidät... eli iholle vaan muiden nousukkaiden kanssa niin jos sinulla on oikeasti tasoa niin se mies poimii sinut.

Vierailija
9/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:28"]

Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?

[/quote]Jaaha. Taas yksi palstalassukka valittaa kun ei ole kiinnostuneita. Oikeasti ole lorttohuoruli joka on turvonnut siiderivalaaksi koska liikut vain lähiösiwan ja kebabgrillin nurkilla.

Vierailija
10/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:28"]

[/quote]Jaaha. Taas yksi palstalassukka valittaa kun ei ole kiinnostuneita. Oikeasti ole lorttohuoruli joka on turvonnut siiderivalaaksi koska liikut vain lähiösiwan ja kebabgrillin nurkilla.

[/quote]

No ei todellakaan pidä paikkaansa, olen tosi timmissä kunnossa. ap

Vierailija
11/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:45"]Ei tarvitse olla mikään miljonääri, eikä urheilija. Mutta mä koen olevani itse keskivertoa naista tasokkaampi, niin miksi mä en saa tasokkaita miehiä? [/quote] Siinä tuli, olet leuhka :)

[/quote]

En mä arkielämässä omasta mielestäni tuo sitä esille. Tai siis en ole leuhka, mutta olen tosi itsevarma.

Vierailija
12/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:41"]

[/quote] 

Sitten me muut voidaan arvailla, että olisitko kuitenkin vähän liian ruma. Vastaat: "En varmasti ole liian ruma usein kehutaan kauniiksi!" Otatko ehkä kehut liian tosissasi? Et varmasti ota, ne tulevat aidosti sydämestä. Oletko ehkä liian kaunis? Tsihih, ehkäpä, mutta ei kai tämä yksin siitä voi johtua? Kukaan ei pysty esittämään sinulle syytä jonka hyväksyisit, etkä itse pysty nimeämään yhtään huonoa puolta itsessäsi.

[/quote]

En mä usko liian kaunis olevani. Ehkä mä olen liian avoimen seksuaalinen, ja se pelottaa miehiä? En vaan voi ymmärtää, miksi jotkut ystäväni ovat saaneet niin täydellisiä miehiä, ja minä en.

Vierailija
13/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu ja meikkaa hieman hillitymmin kuin nyt. Mene vaikka baariin kevyessä päivämeikissä ja normaaleissa arkivaatteissa. Katso mitä tapahtuu :)

Vierailija
14/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas tasokasta...

Ap: Mitä kuuluu kun avaat suusi? Unelmamiehet hakevat vaimomatskua, sellaista jonka kehtaa viedä äidille jututettavaksi ilman että tarvitsee jännittää ja hävetä.

Vierailija
15/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole nk vaimoainesta. Mä olin nuorena kaunis, eläväinen, iloinen ja sosiaalinen. Miehet kääntyivät katsomaan perään, yökerhoissa ei seurasta ollut pulaa. Olin haluttua ja tavoiteltua seuraa. Mutta en ollut vaimoainesta. Olin se, jonka seurassa näyttäydytään kavereille, mutta ei vanhemmille.

Vierailija
16/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:59"]

Pukeudu ja meikkaa hieman hillitymmin kuin nyt. Mene vaikka baariin kevyessä päivämeikissä ja normaaleissa arkivaatteissa. Katso mitä tapahtuu :)

[/quote]

Meikkaan jo nyt tosi kevyesti. Vähän ripsaria, meikkipohja, kulmat. En edes käytä huulipunaa tai rajauksia.

Vierailija
17/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:48"]

Koitat saada sen tason miehiä että he eivät iske vaan naisen täytyy iskeä heidät... eli iholle vaan muiden nousukkaiden kanssa niin jos sinulla on oikeasti tasoa niin se mies poimii sinut.

[/quote]

No olen mä kyllä suoraakin toimintaa yrittänyt. Ärsyttää vaan, kun toisille aina löytyy joku tasokkaampi ottaja. ap

Vierailija
18/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa.

Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen?

Vierailija
19/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ilmeisesti juuri itsesi tasoisia miehiä, parempaan eivät rahkeesi riitä. Nyt siis joko tyydyt heihin tai alat näyttelemään tasokkaampaa naista, tosin ei rotastakaan jaguaaria tule vaikka kuinka itsestään niin toivoisi - muut jaguaarit sinut kyllä rotaksi tunnistavat aina. :)

Vierailija
20/101 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"]

Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa.

Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen?

[/quote]

En mä mitään ujoa nörttiä halua, vaan oikeasti sellaisen laatumiehen. Hyvännäköisen, supliikin ja mielellään hyväpalkkaisen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi