Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vaikka olen kaunis?
Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:41"]
Jos taas ajatellaan jotain suurliikemiehiä niin niillä on pääsääntöisesti nuorena solmitut avioliitot nk. hyviin naisiin (Wahlroos, Herlinit, nuoremmista vaikka Rovion ja Supercellin multimiljonäärit jne.). Tämä porukka näkee pyrkyreiden läpi, eivätkä mitä ilmeisimmin ole kiinnostuneita sinunlaisistasi naisista.
[/quote]
No mikä niistä naisista muka tekee niitä hyviä naisia, ja mä en muka ole? ap Ja p.s. kyllä mulle jääkiekkoilijakin kelpaisi. :)
[/quote]
älykäs tajuaa ketkä ovat tyhmiä ja miksi ne eivät kiinnosta.
tyhmä ei ymmärrä älykkään suurempaa älykkyyttä, eikä sinun tapaan tajua mikä niissä älykkäämmissä kiinnostaa.
juuri tuon takia älykäs näkee lävitsesi.
t. M, IQ 130
[/quote]
No kyllä mun tuttavapiirissä on naisia, jotka on ihan ulkonäöllään saanut sen miehen (joka sekään ei kyllä niin kummoinen ole). En todellakaan pidä niitä sen älykkäämpänä kuin itsekään olen, ei se tutkinto älykkyyttä takaa. ap
[/quote]
Ei se ulkonäkö tai älykkyys, vaan LUONNE!
Tuo, että sanot olevasi keskivertonaista paremman näköinen, ja että kaverisi ovat rumempia, kertoo sinusta jo kaiken oleellisen.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"] Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa. Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen? [/quote]
En mä mitään ujoa nörttiä halua, vaan oikeasti sellaisen laatumiehen. Hyvännäköisen, supliikin ja mielellään hyväpalkkaisen. ap [/quote] No oletko itse hyväpalkkainen? Pitää olla, että saa hyväpalkkaisen miehen tai toisinpäin.
[/quote]
Tämä taidettiin käsitellä jo, mutta kiitos vastauksestasi. Ja muillekin tiedoksi, että en mä oikeasti ole pinnallinen, tää ketju on ehkä antanut musta vähän väärän kuvan. Mä en vain ymmärrä, miksi muut saa parempia miehiä. Ei mun luonnekaan nyt mikään sysikamala ole.
Luotan siihen, että tähän asti ollut vain huonoa tuuria.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"] Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa. Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen? [/quote]
En mä mitään ujoa nörttiä halua, vaan oikeasti sellaisen laatumiehen. Hyvännäköisen, supliikin ja mielellään hyväpalkkaisen. ap [/quote] No oletko itse hyväpalkkainen? Pitää olla, että saa hyväpalkkaisen miehen tai toisinpäin.
[/quote]
Tämä taidettiin käsitellä jo, mutta kiitos vastauksestasi. Ja muillekin tiedoksi, että en mä oikeasti ole pinnallinen, tää ketju on ehkä antanut musta vähän väärän kuvan. Mä en vain ymmärrä, miksi muut saa parempia miehiä. Ei mun luonnekaan nyt mikään sysikamala ole.
Luotan siihen, että tähän asti ollut vain huonoa tuuria.
ap
[/quote]
Sitä ei oltu käsitelty vielä siinä vaiheessa, johon asti minä olin lukenut, kun vastasin.
Onko sinulla muita harrastuksia kuin ulkonäöstä huolehtiminen? Miten määrittelet kunnollisen, elintavoiltaan vai pelkästään lompakon paksuuden ja ulkoisen olemuksen mukaan? Koulutuksesta mainittiinkin jo. Jos akateemisia haluaa, melko usein itsekin on hyvä olla akateeminen. Muuten ei voi olla, ettei ajatukset kohtaa. Poikkeuksiakin on, mutta silloin luonteessa on oltava jotain erityisen viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:47"]
Koulutuksesta mainittiinkin jo. Jos akateemisia haluaa, melko usein itsekin on hyvä olla akateeminen. Muuten ei voi olla, ettei ajatukset kohtaa. Poikkeuksiakin on, mutta silloin luonteessa on oltava jotain erityisen viehättävää.
[/quote]
Siis muuten voi olla, ettei ajatukset kohtaa.
Siis paljonko se mies pitäs tienata että olet tyytyväinen?
En itse etsi tällaisia konventionaalisen hyvännäköisiä supliikkimiehiä, joten omakohtaisia neuvoja minulla ei ole. Eräästä lapsuudenystävästäni sen sijaan kasvoi erittäin hyväkroppainen, varakas ja charmantti mies. (Jos tittelit kiinnostaa niin KTM-tutkinto Helsingin yliopistosta, sotilasarvoltaan reserviupseeri.) Tiedän siis aika paljon hänen vaimomateriaalikriteereistään. Hänen (ja hänen ystäviensä) mielenkiinnon herättämiseksi kauneus ja hyväkroppaisuus on vain yksi asia. Hän haluaa klassisen tyylikkäästi pukeutuvan naisen jolla on yliopistokoulutus ja hyvä ura, josta kuitenkin on valmis joustamaan kodin päävastuun kantaakseen sitten kun lapsia hankitaan.
Akateemisuus on hänelle osoitus kunnianhimosta, pitkäjänteisestä suunnittelusta, älykkyydestä ja ahkeruudesta. (En nyt itse ota tähän kantaa, tämä on hänen mielipiteensä.) Ilmeisesti sinulla ei ole yliopistotutkintoa? Soimasit myös aiemmin peittävästi pukeutuvia naisia hiirulaisiksi, joten ehkä tyylisi voi olla osasyy siihen, miksi ystäväni kaltaiset miehet eivät etsi sinusta kumppania?
Ap, vaikutat kovin itseriittoiselta ja raskaalta ihmiseltä. Veikkaanpa, että luonteessasi on vika, jos kerta ulkomuotosi on pelkkää mahtavuutta. Kaikkea ei voi saada - tyydy!
Tollanen menestyvä mies - kaunis, blondi vaimo on niin lääst siisön. Menestyvät miehet haluavat menestyvän naisen.
Mulla riittää vientiä, kun olen akateemisesti koulutettu ja hyvässä duunissa, vaikka olen ulkoisesti hiukka hiirulainen ja rinnaton. Miehet arvostaa mussa terävää älyä. On se mut itsenikin vähän hämmästyttänyt.
Mutta pukeudun kyllä hyvin ja olen hoikka, etten siis mikään rumakaan varsinaisesti ole.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:13"]
En itse etsi tällaisia konventionaalisen hyvännäköisiä supliikkimiehiä, joten omakohtaisia neuvoja minulla ei ole. Eräästä lapsuudenystävästäni sen sijaan kasvoi erittäin hyväkroppainen, varakas ja charmantti mies. (Jos tittelit kiinnostaa niin KTM-tutkinto Helsingin yliopistosta, sotilasarvoltaan reserviupseeri.) Tiedän siis aika paljon hänen vaimomateriaalikriteereistään. Hänen (ja hänen ystäviensä) mielenkiinnon herättämiseksi kauneus ja hyväkroppaisuus on vain yksi asia. Hän haluaa klassisen tyylikkäästi pukeutuvan naisen jolla on yliopistokoulutus ja hyvä ura, josta kuitenkin on valmis joustamaan kodin päävastuun kantaakseen sitten kun lapsia hankitaan.
Akateemisuus on hänelle osoitus kunnianhimosta, pitkäjänteisestä suunnittelusta, älykkyydestä ja ahkeruudesta. (En nyt itse ota tähän kantaa, tämä on hänen mielipiteensä.) Ilmeisesti sinulla ei ole yliopistotutkintoa? Soimasit myös aiemmin peittävästi pukeutuvia naisia hiirulaisiksi, joten ehkä tyylisi voi olla osasyy siihen, miksi ystäväni kaltaiset miehet eivät etsi sinusta kumppania?
[/quote]
Helsingin yliopistosta ei valmistu KTM.
t mies
Ap saattaa olla nätti, mutta veikkaan, ettei hänessä ole tyyliä. Hän ei ole tyyliltään, maultaan ja käytökseltään sellainen, joka vetoaa ns. kunnollisiin, menestyviin miehiin.
Nykyajan menestyvä mies kun ei halua kaunista, mutta "tyhmää" blondia, vaan terävä-älyisen, koulututetun naisen, jolla on tyylitajua.
Minua naurattaa välillä tämä av:llä korostuva akateemisen koulutuksen korostaminen ja asenne, ettei ilman sitä ole mitään. Etenkin nykymaailmassa kun monet valmistuvat yliopistosta suoraan työttömäksi ja tekevät töitä kaupan kassalla kuten monet ystävistäni. Mutta pääasia että on akateeminen, vaikka myykin vaatteita Zarassa.
Itse olen valmistunut ammattikorkeakoulusta ja saanut heti vaituisen työn. Tienaan kohtuu hyvin, teen mielenkiintoista ja vaativaa työtä josta pidän erittäin paljon. Olen 31v ja seurustellut kolme kertaa joista kaikki miehet ovat olleet näitä akateemisia. Minulle ei ole väliä onko mies akateeminen ja millainen palkkapussi hänellä on. En ole kuitenkaan koskaan kuullut miehesten pitävän minua jotenkin tyhmempänä tai alempi tasoisena koska en ole akateeminen.
Ap:lle: Harvaa fiksua miestä kiinnostaa pelkkä ulkokuori ja treenattu kroppa sen alkuinnostuksen yli. Kauneus on katoavaista ja esimerkiksi oma mieheni sanoi, että ei jaksaisi päivääkään jotain bimboa puolisonaan jonka päivät kuluisivat bloggaamalla ja itsestään kuvia otellen ja kroppaa muokaten. Mieheni on komea, arvostetussa ammatissa ja fiksu. Minä olen hyvännäköinen nainen joka myös treenaa ja pitää huolta itsestään. Siltikään ulkonäkö on erittäin pienessä osassa elämääni ja haluan kehittää itseäni jatkuvasti.
Onko sinulla ap mitään tavotteita elämässä jotka ei liity mieheen ja hänen rahoihinsa? Omia kiinnostuksen kohteita (muita kuin vartalo/ulkonäkö/muoti) ? Mitä jos keskittyisit itseesi ja omaan elämääsi ja lopettaisit epätoivoisen miehen saalistamisen. Mikään ei ole yhtä karkoitavaa kuin epätoivoisuus. Kyllä se mies tulee sitten vastaan kun lopetat etsimisen ja tiettyjen raamien asettamisen miehelle. Uskallat kiinnostua ja jopa rakastua siihen mieheen, vaikka se ei olisikaan juuri listasi mukainen.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:13"]
[/quote]
Helsingin yliopistosta ei valmistu KTM.
t mies
[/quote]
Sori, ihme ajatuskatkos. Tarkoitin Helsingin kauppatieteellistä. En itse opiskellut edes samalla paikkakunnalla, minusta ei ole alfanaaraaksi.
Oletko aina heti liian flirtti ja vihjailet kaikenlaista? Miehet voivat pitää sinua liian helppona jotta kiinnostuisivat sinusta elämänkumppanina. Hetken huviksi kelpaat kyllä varmaankin.
Olet liian needy. "Etsijän" haistaa.
Mullon yks kaveri, jonka olen tuntenut lapsuudesta asti. Hän on nykyään hoikka, vaaleahiuksinen, sairaanhoitaja, sinkku. Ongelmana minusta on se mitä suusta tulee ulos ja mistä hän on kiinnostunut: sisustus, vaatteet, hiukset, muoti, puhuu avoimesti seksistä varmaan kaikille jotka kuuntelee, etsii törkeän hyvännäköistä miestä joka on varakas.
Minusta hänen pitäisi käyttää aikaansa ja energiaansa itsensä kehittämiseen enemmän. Eikä hän ole niin kauniskaan, että miehet pökertyisivät, enemmänkin ehkä laittautunut tavis.
Hänellä olisi suuri sydän annettavana, mut miehet näkee vaan tavallisen naisen joka hukkuu meikin ja hiustenkihartimen taakse.
Tai siis... Yritän sanoa että elämässä on muutakin kuin miehien jahtaaminen ja heidän huomion tavoittelu. Tämä on yksi syy, miksi pidän vähemmän yhteyttä nykyään.
Mulla on varakas ja kiltti ja urheilullinen mies, mut sitä olen mäkin. Tavattiin opiskeluaikana alan pippaloissa. Moni nainen varmaan ei edes huomannut tätä miestä, koska oli liian nössö nuorena. Siitä kasvoi kuitenkin komea mies, ja itsetunnon parannuttua tuli sosiaalisista taidoistakin paremmat.
N34
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:41"]
Jos taas ajatellaan jotain suurliikemiehiä niin niillä on pääsääntöisesti nuorena solmitut avioliitot nk. hyviin naisiin (Wahlroos, Herlinit, nuoremmista vaikka Rovion ja Supercellin multimiljonäärit jne.). Tämä porukka näkee pyrkyreiden läpi, eivätkä mitä ilmeisimmin ole kiinnostuneita sinunlaisistasi naisista.
No mikä niistä naisista muka tekee niitä hyviä naisia, ja mä en muka ole? ap Ja p.s. kyllä mulle jääkiekkoilijakin kelpaisi. :)
älykäs tajuaa ketkä ovat tyhmiä ja miksi ne eivät kiinnosta.
tyhmä ei ymmärrä älykkään suurempaa älykkyyttä, eikä sinun tapaan tajua mikä niissä älykkäämmissä kiinnostaa.
juuri tuon takia älykäs näkee lävitsesi.
t. M, IQ 130
Hahah sullaki on 130 äo:)! Ja sanot itseäsi älykkääksi? Mulla on paljon isompi ja en ikinä leuhki mutta nyt on pakko sulle laittaa realiteetit, eikös jo Mensaan pidä olla 131? Ja se ei ole mikään ruudinkekintäryhmä:)! Vasta 140 alkaen alkaa jengi erottautua ...
mitä ne sellaiset lähiötyypit on?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"]
Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa.
Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen?
[/quote]
En mä mitään ujoa nörttiä halua, vaan oikeasti sellaisen laatumiehen. Hyvännäköisen, supliikin ja mielellään hyväpalkkaisen. ap
[/quote]
No oletko itse hyväpalkkainen?
Pitää olla, että saa hyväpalkkaisen miehen tai toisinpäin.