Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vaikka olen kaunis?
Olen hoikka ja hyvännäköinen, treenaan usein ja pukeudun omasta mielestäni kivasti. Miksi kunnolliset miehet ei kiinnostu musta, vain sellaiset lähiötyypit?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"]
Kunnolliset miehet haluaa "tavallisen" helpon vaimon. Jota muut miehet eivät lähentele, jotka ei järjestä kohtauksia ja draamaa.
Useinkaan kunnolliset miehet on hieman ujoja ja nörttejä, etteivät uskalla lähestyä naisia. Mitäpä jos itse nappaat sen kunnollisen miehen?
[/quote]
En mä mitään ujoa nörttiä halua, vaan oikeasti sellaisen laatumiehen. Hyvännäköisen, supliikin ja mielellään hyväpalkkaisen. ap
[/quote]
Ahaa, meillä on erikäsitys kunnollisesta :) Luulisin, että tuon tason miehiä jos haluaa, tarvitsee olla ulkonäön lisäksi koulutusta, sivistystä ja käytöstapoja.
Mulla ei ole tollasta miestä, niin osaa oikein sanoa.
Koska olet pinnallinen. Ihmiset sen haistaa metrien päästä ja kukaan mies ei pinnallista naista halua. Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:12"]
Ahaa, meillä on erikäsitys kunnollisesta :) Luulisin, että tuon tason miehiä jos haluaa, tarvitsee olla ulkonäön lisäksi koulutusta, sivistystä ja käytöstapoja.
[/quote]
Mulla on ammattitutkinto ja hyvät käytöstavat. Sivistystäkin varmasti ihan samalla lailla, kuin muilla normaaleilla ihmisillä. Ehkä mulla on vaan huono tuuri. ap
Ei miehet jotka on kovassa työssä päivittäin jaksa enää kotona rasittavaa naista vaikka olisi kuinka kaunis. Kun kuitenkin voi pitää vaikka millaisia kaunottaria rakastajattarinaan.
Ap, keskityt ainoastaan ulkonäköösi ja suosioosi. Tämä ei kerro sinusta ihmisenä mitään, minkä takia en olisi kiinnostunut sinusta. Suomessa on paljon kauniita naisia ja voi olla, että sinä et erotu mitenkään joukosta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:12"]
[/quote]
Mulla on ammattitutkinto ja hyvät käytöstavat. Sivistystäkin varmasti ihan samalla lailla, kuin muilla normaaleilla ihmisillä. Ehkä mulla on vaan huono tuuri. ap
[/quote]
Tai sitten liikut väärissä piireissä.
Laita kuvaa nii nähään ootko muka nii hyvännäköinen kuin väität olevasi
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"]
Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin
[/quote]
Miksi pitäisi itse olla hyväpalkkainen? Eihän ne miehet mun tiliotetta tutki ekoilla treffeillä. ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:12"]
[/quote]
[/quote]
Toistaiseksi, huono tuuri. Olethan vasta 26 -vuotias.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:12"] Ahaa, meillä on erikäsitys kunnollisesta :) Luulisin, että tuon tason miehiä jos haluaa, tarvitsee olla ulkonäön lisäksi koulutusta, sivistystä ja käytöstapoja. Mulla ei ole tollasta miestä, niin osaa oikein sanoa. [/quote]
Mulla on ammattitutkinto ja hyvät käytöstavat. Sivistystäkin varmasti ihan samalla lailla, kuin muilla normaaleilla ihmisillä. Ehkä mulla on vaan huono tuuri. ap [/quote] Tai sitten liikut väärissä piireissä.
[/quote]
Mistä mä sitten voisin sellasia oikeita piirejä löytää? Mun ala on niin naisvaltainen, etten töistä ainakaan.
Huomasin keskustelujen pohjalta ongelmasi, olet liian itsevarma ja itserakas. Pidät itseäsi muita kauniimpana ja parempana. Ulkonäkösi voi olla liian nuorekas. Jos olet todella ulospäinsuuntautunut, niin se saattaa ärsyttää monia (kokemusta on) miehet saavat sinusta sellaisen vaikutelman että haluat vain sen yhden illan jutun. Karista itsestäsi pois se ylimielisyys ja mieti jokin uusi tyyli, esim uudet hiukset, peittävämmät vaatteet ym.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:12"] Ahaa, meillä on erikäsitys kunnollisesta :) Luulisin, että tuon tason miehiä jos haluaa, tarvitsee olla ulkonäön lisäksi koulutusta, sivistystä ja käytöstapoja. Mulla ei ole tollasta miestä, niin osaa oikein sanoa. [/quote]
Mulla on ammattitutkinto ja hyvät käytöstavat. Sivistystäkin varmasti ihan samalla lailla, kuin muilla normaaleilla ihmisillä. Ehkä mulla on vaan huono tuuri. ap [/quote] Tai sitten liikut väärissä piireissä.
[/quote]
Mistä mä sitten voisin sellasia oikeita piirejä löytää? Mun ala on niin naisvaltainen, etten töistä ainakaan.
[/quote]
Nyt on pikkijouluaika, baareista varmaan. Supliikkeja myyntimiehiä ;)
Ohis: Baareista tasokkaan miehen etsiminen on kyllä aikamoista hakuammuntaa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 18:41"]
Olen 26-vuotias. Ei mulla mielestäni ole juurikaan mitään huonoja puolia, tai ainakaan mitään niin isoja, että niiden pitäis vaikuttaa.
Olen mielestäni aika flirtti, tosi sosiaalinen ja edustava kaikin puolin. En tajua miksi kukaan kunnollinen kiltti, romanttinen, itsenäinen ja hyvin toimeentuleva mies ei musta kiinnostu, kun näytän kaikille muille miehille kelpaavan vähän liiankin hyvin.
[/quote]
oot niin flirtti että susta kiinnostuu vain pelimiehet... ja kiltit päättelee että olet kiinnostunut vaan kovista extroverteista ja alfaa esittävistä pelimiehistä.
t. m46
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:24"]
Huomasin keskustelujen pohjalta ongelmasi, olet liian itsevarma ja itserakas. Pidät itseäsi muita kauniimpana ja parempana. Ulkonäkösi voi olla liian nuorekas. Jos olet todella ulospäinsuuntautunut, niin se saattaa ärsyttää monia (kokemusta on) miehet saavat sinusta sellaisen vaikutelman että haluat vain sen yhden illan jutun. Karista itsestäsi pois se ylimielisyys ja mieti jokin uusi tyyli, esim uudet hiukset, peittävämmät vaatteet ym.
[/quote]
Eikö miehet halua just itsevarman naisen? Ja en tajua, miksi ne haluaisi sellaisen peittävästi pukeutuvan, tylsät tavalliset hiukset omaavan naisen, kun ne voi saada räväkämmänkin. Tai miksi ne siis vaimoksi ottaa sellaisia hiiriä, eikä meitä, joita oikeasti haluaisivat? ap
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:20"]
Ja jos yrität saada komean ja hyväpalkkaisen miehen niin sinun pitäisi olla yhtä hyväpalkkainen. Ainoastaan huorat vaihtavat kauneuttaan rahoihin
[/quote]
Miksi pitäisi itse olla hyväpalkkainen? Eihän ne miehet mun tiliotetta tutki ekoilla treffeillä. ap
[/quote]
kirjoitit että haet hyvin toimeentulevaa... ihmettelit että miksei kiltti, hyvin toimeentuleva, jne... kiinnostu
Ihmiset tyypillisesti lähestyvät ja yrittävät omaa tasoaan parempia. Tämän vuoksi 90% niitä jotka lähestyvät sinua ovat "huonompia" puolisoehdokkaita. Jos haluaa saada omantasoista tai tasoaan parempaa, pitää usein itse lähestyä toista. Aika usein tässä käy kuitenkin niin, että yrittää tietämättään/vahingossa itselleen "liian hyvää", eli sellaista jolla riittää jopa paremman näköisiä lähestyjiä kuin sinä ja ihmiset yleensä valitsevat sen parhaan mahdollisen. Tämä on kumppaninhankinnan suurin ongelma.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:07"]
Saat ilmeisesti juuri itsesi tasoisia miehiä, parempaan eivät rahkeesi riitä. Nyt siis joko tyydyt heihin tai alat näyttelemään tasokkaampaa naista, tosin ei rotastakaan jaguaaria tule vaikka kuinka itsestään niin toivoisi - muut jaguaarit sinut kyllä rotaksi tunnistavat aina. :)
[/quote]
No mitä multa muka puuttuu ollakseni Jaguaari? Ulkokuoren perusteellahan nekin ostetaan. Ainahan täällä sanotaan, että naiset saa parhaat miehen pelkällä ulkonäöllä, niin miksi mä en saa? Kavereilla on paremmat miehet ja vähemmän ulkonäköä. ap