Tekosyysi sille että olet tyhmä
Kommentit (17)
Ap:lla taas kännit ja omat vauvabileet päällä, aikuinen mies
Jumala loi ihmisen älykkyysosamäärän. Ei sitä voi itse päättää.
Tyhmä olen, ei ole mitään tekosyytä sille. Ei tartu tieto päähän vaikka miten lukisi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä olen, ei ole mitään tekosyytä sille. Ei tartu tieto päähän vaikka miten lukisi.
Oppimisvaikeuksia.
En ole kaikissa aineissa tyhmä, mutta toiset asiat ovat vaikeampia.
Toiset ovat lahjakkaita ja toiset ovat lahjattomia.
Ehkä et kysynyt tarpeeksi tarkasti. Tarkennatko vähän.
Olin ennen ihan älykäs, mutta vuosien hengailu vauvapalstalla on tehnyt tehtävänsä.
Onneksi en niin tyhmä kuin tämän ketjun aloittaja.
OLEN KERTONUT ETTÄ OLEN SUOMI PALSTAN MODE OVAT HETI TAJUNNEET JA POISTUNEET LÄHETTYVILTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ja tietämättömyys ovat eri asioita,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ja tietämättömyys ovat eri asioita,
Oon tyhmä kun en opi jotain asiaa esimerkiksi matematiikka.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en niin tyhmä kuin tämän ketjun aloittaja.
Siihen pitääkin ottaa tunteja. Tyhmennys tunteja. Mutta omasta tyhmyydestä mun piti kertoa. Mä olen niin tyhmä ukko että kuuntelen samalla eduskunnan kyselytuntia kun istun läppärin edessä. Sen ohjelman kuuntelu alkaa veetuttaa. Pari kertaa on mennyt hermot ja silti mä kuuntelen sitä jos olen kotona kun se ohjelma tulee. Politiikka kiinnostaa mutta siitä on tullut ihan valehtelua. Orpo on myöntänyt olevansa eri todellisuudessa. Sen mä uskon mutta sitä muuta tuubaa mitä siltä tulee niin kenen hän luulee uskovan sitä?
Kun tulee näyteltyä väkivaltaa tai kauhua niin niistä varoitetaan että ohjelma voi sisältää sitä ja tätä. Eduskunnan ohjelmasta ei ole mitään varoituksia vaikka se nostaa tunteita ja ehkä pulssiakin. Vähän voisivat varoittaa että ohjelma sisältää paljon tyhjää puhetta joka ei tarkoita mitään. Muutenkin se eduskunnan homma mennyt totaalisen pelleilyksi. Maissilapsi oli niin hyvin lääkitty ettei itse huomannut pitäneensä väärän puheen. Nou hätä kukaan muukaan ei huomannut. Jossain oikeissa töissä olisi koko porukka testeissä.
Ei mulla ole tarvetta olla fiksumpi kuin olen. Jokainen ihminen on jotain asiaa koskien tyhmä.