Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän vaimo kiristää lasten avulla

Vierailija
29.11.2014 |

Olen tapaillut erästä miestä muutaman kuukauden aikana. Heti alussa tavatessamme mies kertoi olevansa vielä naimisissa, mutta eroamassa. Hän asui ja asuu yhä tulevan ex-vaimonsa kanssa yhdessä. Mies käy luonani noin kerran viikossa tai ainakin soittaa tai tekstaa.

Miehen vaimo on vaan heittäytynyt hankalaksi. Hän sanoo, että jos mies muuttaa pois, mies ei saa tavata lapsia. Joten mies ei voi muuttaa minun luokseni, vaikka haluaisi.

Miksi te naiset olette tuollaisia susia? Miksi pidätte yllä jotain kulissiliittoa kynsin hampain, vaikka seksiäkään ei enää ole? Sitten fb:ssä hehkutetaan, kuinka kaikki on hienosti ja kyläillään ja reissataan perheen kesken. Ei ole kenekään etu pitää kuollutta liittoa pystyssä, ja kaikkein eniten kärsivät lapset. Heitä ei saisi käyttää pelinappuloina! Onko kivaa, kun tietää, että mies haluaisi muuttaa, mutta ei kiristyksen takia voi? Että ei hän rakkauden takia sinun kanssasi ole?

Ja en ole varmaan ainoa, olen kuullut vastaavaa muualtakin.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa erikoinen keskustelu. Kaikki lynkkaavat toisen naisen, vaikka totuus voi ihan hyvin olla se että eroa ollaan ihan oikeasti tekemässä ja exä kiristää miestä lapsilla. Olen itse kuullut samanlaisista tapauksista vaikka kuinka paljon, kuinka ex-vaimo jaksaa vuosiakin kiusata miestä ja tehdä lasten tapaamiset mahdollisimman vaikeiksi, juurikin koston takia (ei toisen naisen, vaan liittoon pettymisen takia). Joten en nyt heti kättelyssä menisi haukkumaan aloittajaa, ainoa erikoisuus tilanteessa on se, että mies ei ole saanut aikaiseksi hankkia omaa asuntoaan ja lähteä yhteisestä kodista. Lähtökohtaisesti olettaisin että mies puhuu tässä totta, mutta on vielä jumissa asumisjärjestelyissä. Ja tietenkää eroaminen ei ole koskaan helppoa, eli se saattaa kestää. 

Niin että jos puhutaan ylipäätään naisista, niin kyllä uskoisin että tällainen katkera ex-vaimo on erittäin yleistä. Siksi en ihan ymmärrä että toinen nainen lynkataan saman tien, jos totuus kuitenkin sattuu olemaan se että pari on jo sopinut eroavansa. Miksei mies (tai nainen) saisi silloin tapailla muita naisia? Fiksu nainen tietenkin odottaa että ainakin asumisero on valmis, paperillahan eroon menee ainakin vuosi vai mitä? Kuka sellaista jaksaa odottaa, jos rakastuminen on jo tapahtunut ja ollaan tapailtu monia kuukausia?

Vierailija
122/124 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä valehtelijat on niin hienoja ihmisiä. Samoin varkaat jotka varastaa, aikaa tai toisen puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne, mutta vaimon näkökulmasta. Aikuiset lapset. Minä ehdotin eroa. Mies ei halunnut erota. Elettiin muutama kuukausi yhdessä ja hain eron, kun en pystynyt jatkamaan. Tuon ajan mies oli oikein ihanne-elämänkumppani. Sain kerrankin huomiota. Sain miehen muuttamaan pois toukokuussa. Kovasti olisi tulossa takaisin, mutta en ota. Helpompi elää yksin.

Vierailija
124/124 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Jos tunteesi heittelevät laidasta laitaan ja puntaroit, onko mies sittenkään niin ihana kuin olet ajatellut, annan neuvon: kuvittele noita hänen tekemiään ohareita, ja kuvittele, että hän tekisi niin säännöllisesti. Kuvittele, että hän tekisi niitä siinäkin tapauksessa, että kyse olisi todella tärkeästä asiasta. Kuvittele pahimmat oharit, mitä hän voisi tehdä. Nimittäin todennäköisesti hän tekisi niin. Todennäköisesti hän tekee niin tälläkin hetkellä naiselle, joka on joskus rakastanut (tai rakastaa vieläkin?) häntä niin paljon kuin sinä häntä nyt. Montako oharia pystyisit antamaan anteeksi? Montako sellaista oharia, jotka on tehty hänen heilutellessa peittoa jonkun toisen naisen kanssa? Miltä tuntuisi olla jonakin päivänä se vaimo, joka ei "anna miehelle eroa" tai "kiristää lapsilla"?

Tuollainen mies ei ole hyvä, suoraselkäinen ja kaikille hyvää tarkoitava. Hyvä tarinoija varmasti, ja aivan varmasti teillä on paljon hyviä hetkiä silloin, kun niitä on. Mutta kuinka paljon haluat sietää muutamien kivojen hetkien vuoksi? Miksi tyydyt jaettuun mieheen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi