Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kännissä olisit tästä määrästä:

Vierailija
28.11.2014 |

pullo valkkaria (vol 13%), 6 olutta (0,33) ja yksi lonkero (0,5)?

Näillä juomilla tässä kirjoittelen, ei hirveästi tunnu päässä. Nainen, 35v, 83 kg.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä humalassa olisin! Ja seuraavana päivänä olisi hyvin huono olo.
Mutta tuskin oksentaisin tai kaatuilisin jne.

Nainen 170/70.

Vierailija
42/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä määrä, olisin tuosta sairaalassa. Normisti juon 1-2 siideriä vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia oksentelijoita täällä, itse en kyllä viinasta oksenna koskaan vaikka olisi kuinka humalassa. Joo en juo usein, eikä minulla ole alkoholiongelmaa vaikka en oksentele.

Vierailija
44/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:45"]

Kovia oksentelijoita täällä, itse en kyllä viinasta oksenna koskaan vaikka olisi kuinka humalassa. Joo en juo usein, eikä minulla ole alkoholiongelmaa vaikka en oksentele.

[/quote]

Kai tajuat että tuo ei ole ollut mikään leuhkimisenaihe enää sen jälkeen kun kasvoi isoksi? On parempi oksentaa silloin kun on juonut liikaa, kuin saada alkoholimyrkytys.

Vierailija
45/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sammunut tai vatsahuuhtelussa. Juon harvoin ja silloin yleensä lasillisen viiniä tai pullon siideriä. Toleranssini on olematon. N 68 kg, 171 cm

Vierailija
47/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin käyn juomassa 1-2 kertaa vuodessa. Kotona korkeintaan yksi saunakalja.

Ja siltikin voin juoda tuollaisen määrän.

Vierailija
48/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako tunnissa tuo pitäisi juoda? Voin sit vastata.

Vierailija
49/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis.

Vierailija
50/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]

[/quote]

Kai tajuat että tuo ei ole ollut mikään leuhkimisenaihe enää sen jälkeen kun kasvoi isoksi? On parempi oksentaa silloin kun on juonut liikaa, kuin saada alkoholimyrkytys.

[/quote]

Mitään ole leuhkinut, sanoin vaan etten oksentele. Kai tajuat kun on kasvanut isoksi, niin osaa juoda niin ettei tule alkoholimyrkytystä. Jos sinulla on taipumuksia juoda itsesi alkoholimyrkytyksen partaalle, niin kannatta kasvaa isoksi.

Vierailija
51/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

Mitään ole leuhkinut, sanoin vaan etten oksentele. Kai tajuat kun on kasvanut isoksi, niin osaa juoda niin ettei tule alkoholimyrkytystä. Jos sinulla on taipumuksia juoda itsesi alkoholimyrkytyksen partaalle, niin kannatta kasvaa isoksi.
[/quote]
Eikös humaltuminen tarkoita jo lievää alkoholimyrkytystä. :D

Vierailija
52/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletin että olet juonut joskus paljon, koska kerroit ettet oksentele silloinkaan kun olet juonut paljon. Anteeksi väärä olettamukseni. Kyseessä oli siis teoreettinen arviosi siitä mitä ei tapahtuisi jos joisit paljon, mitä et koskaan tee.

Vierailija
53/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todennäköisesti sammunut jo valkkariin.

T: 160cm/44kg joka juo max kerran vuodessa siiderin

Vierailija
54/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin samanlaiset maksat teillä viinapullon, sikspäkin ja skumppapullon vetäjillä on kuin niillä keille riittää se puolikas viinipullo. No rasvamaksat ovatkin lisääntymään päin Suomessa...  Ja niillä kunnon deekuillahan on myös ihan mahottomat toleranssit. Ei tunnu lasol ja kossu missään.

Vierailija
55/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:54"]

Oletin että olet juonut joskus paljon, koska kerroit ettet oksentele silloinkaan kun olet juonut paljon. Anteeksi väärä olettamukseni. Kyseessä oli siis teoreettinen arviosi siitä mitä ei tapahtuisi jos joisit paljon, mitä et koskaan tee.

[/quote]

Olen sammunut useinkin, mutta se ei ole mikään alkoholimyrkytys. Alkoholimyrkytykseen kuolee ilman hoitoa ja minä olen elossa edelleen.

Vierailija
56/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini/kalja ei mene alas, mutta nyt olen nauttinut 9 norm.koikoista lonkeroa ja yhden 0,5. Pienen hiprakan olen saanut aikaiseksi. Vielä muutama ja sitten radalle.

Vierailija
57/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:07"]

Viini/kalja ei mene alas, mutta nyt olen nauttinut 9 norm.koikoista lonkeroa ja yhden 0,5. Pienen hiprakan olen saanut aikaiseksi. Vielä muutama ja sitten radalle.

[/quote]Eihän tuosta tule muuta kuin karsea kusihätä, en voisi edes ajatella litkiväni noin montaa lonkeroa yhden illan aikana.

Vierailija
58/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin täysin änkyrässä jo siitä viinipullosta. Pelkkä yksi lasi viiniä  tuntuu jo päässä. En jaksaisi tosin juoda tuollaista määrää mitään nestetttä, edes vettä (en tajua miten joku saa vatsaansa mahtumaan mäyräkoiran olutta). Jos oikeasti haluaisi (en halua) saada kännit, ottaisin snapseja, joita ei tarvitse juoda niin paljoa.

Teininä täyskänniin riittii 4+5 pulloa siideriä. Muistan yhden kerran juoneeni puolikkaan Leijona pullon tyttökaverin kanssa (molemmat joi puolet) ja olin sammunut pää oksennusämpärissä. Sitä kokemusta en ole toistanut.

Nykyisin se 1-2 lasia viiniä muutama kerta vuodessa on ihan riittävästi. Hiprakka tulee silläkin. Saunassa juon limua. En kaipaa kännejä.

167cm/92kg

Vierailija
59/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm, 59 kg

Juon yleensä bileillan aikana maksimissaan viinipullon etkoilla ja pari mietoa baarissa, mutts toi ois liikaa. Todennäköisesti oisin aivan änkyrässä ja oksentaisin.

Vierailija
60/81 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:16"]

Olisin täysin änkyrässä jo siitä viinipullosta. Pelkkä yksi lasi viiniä  tuntuu jo päässä. En jaksaisi tosin juoda tuollaista määrää mitään nestetttä, edes vettä (en tajua miten joku saa vatsaansa mahtumaan mäyräkoiran olutta). Jos oikeasti haluaisi (en halua) saada kännit, ottaisin snapseja, joita ei tarvitse juoda niin paljoa.

Teininä täyskänniin riittii 4+5 pulloa siideriä. Muistan yhden kerran juoneeni puolikkaan Leijona pullon tyttökaverin kanssa (molemmat joi puolet) ja olin sammunut pää oksennusämpärissä. Sitä kokemusta en ole toistanut.

Nykyisin se 1-2 lasia viiniä muutama kerta vuodessa on ihan riittävästi. Hiprakka tulee silläkin. Saunassa juon limua. En kaipaa kännejä.

167cm/92kg

[/quote]

Korj: Teininä täyskänniin riitti 4-5 pulloa siideriä.

t.59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän