Kuinka kännissä olisit tästä määrästä:
pullo valkkaria (vol 13%), 6 olutta (0,33) ja yksi lonkero (0,5)?
Näillä juomilla tässä kirjoittelen, ei hirveästi tunnu päässä. Nainen, 35v, 83 kg.
Kommentit (81)
Järkyttävä määrä, olisin tuosta sairaalassa. Normisti juon 1-2 siideriä vuodessa.
Kovia oksentelijoita täällä, itse en kyllä viinasta oksenna koskaan vaikka olisi kuinka humalassa. Joo en juo usein, eikä minulla ole alkoholiongelmaa vaikka en oksentele.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:45"]
Kovia oksentelijoita täällä, itse en kyllä viinasta oksenna koskaan vaikka olisi kuinka humalassa. Joo en juo usein, eikä minulla ole alkoholiongelmaa vaikka en oksentele.
[/quote]
Kai tajuat että tuo ei ole ollut mikään leuhkimisenaihe enää sen jälkeen kun kasvoi isoksi? On parempi oksentaa silloin kun on juonut liikaa, kuin saada alkoholimyrkytys.
Varmaankin sammunut tai vatsahuuhtelussa. Juon harvoin ja silloin yleensä lasillisen viiniä tai pullon siideriä. Toleranssini on olematon. N 68 kg, 171 cm
No minäkin käyn juomassa 1-2 kertaa vuodessa. Kotona korkeintaan yksi saunakalja.
Ja siltikin voin juoda tuollaisen määrän.
Monessako tunnissa tuo pitäisi juoda? Voin sit vastata.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
Kai tajuat että tuo ei ole ollut mikään leuhkimisenaihe enää sen jälkeen kun kasvoi isoksi? On parempi oksentaa silloin kun on juonut liikaa, kuin saada alkoholimyrkytys.
[/quote]
Mitään ole leuhkinut, sanoin vaan etten oksentele. Kai tajuat kun on kasvanut isoksi, niin osaa juoda niin ettei tule alkoholimyrkytystä. Jos sinulla on taipumuksia juoda itsesi alkoholimyrkytyksen partaalle, niin kannatta kasvaa isoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
Mitään ole leuhkinut, sanoin vaan etten oksentele. Kai tajuat kun on kasvanut isoksi, niin osaa juoda niin ettei tule alkoholimyrkytystä. Jos sinulla on taipumuksia juoda itsesi alkoholimyrkytyksen partaalle, niin kannatta kasvaa isoksi.
[/quote]
Eikös humaltuminen tarkoita jo lievää alkoholimyrkytystä. :D
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletin että olet juonut joskus paljon, koska kerroit ettet oksentele silloinkaan kun olet juonut paljon. Anteeksi väärä olettamukseni. Kyseessä oli siis teoreettinen arviosi siitä mitä ei tapahtuisi jos joisit paljon, mitä et koskaan tee.
Olisin todennäköisesti sammunut jo valkkariin.
T: 160cm/44kg joka juo max kerran vuodessa siiderin
Kutakuinkin samanlaiset maksat teillä viinapullon, sikspäkin ja skumppapullon vetäjillä on kuin niillä keille riittää se puolikas viinipullo. No rasvamaksat ovatkin lisääntymään päin Suomessa... Ja niillä kunnon deekuillahan on myös ihan mahottomat toleranssit. Ei tunnu lasol ja kossu missään.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:54"]
Oletin että olet juonut joskus paljon, koska kerroit ettet oksentele silloinkaan kun olet juonut paljon. Anteeksi väärä olettamukseni. Kyseessä oli siis teoreettinen arviosi siitä mitä ei tapahtuisi jos joisit paljon, mitä et koskaan tee.
[/quote]
Olen sammunut useinkin, mutta se ei ole mikään alkoholimyrkytys. Alkoholimyrkytykseen kuolee ilman hoitoa ja minä olen elossa edelleen.
Viini/kalja ei mene alas, mutta nyt olen nauttinut 9 norm.koikoista lonkeroa ja yhden 0,5. Pienen hiprakan olen saanut aikaiseksi. Vielä muutama ja sitten radalle.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:07"]
Viini/kalja ei mene alas, mutta nyt olen nauttinut 9 norm.koikoista lonkeroa ja yhden 0,5. Pienen hiprakan olen saanut aikaiseksi. Vielä muutama ja sitten radalle.
[/quote]Eihän tuosta tule muuta kuin karsea kusihätä, en voisi edes ajatella litkiväni noin montaa lonkeroa yhden illan aikana.
Olisin täysin änkyrässä jo siitä viinipullosta. Pelkkä yksi lasi viiniä tuntuu jo päässä. En jaksaisi tosin juoda tuollaista määrää mitään nestetttä, edes vettä (en tajua miten joku saa vatsaansa mahtumaan mäyräkoiran olutta). Jos oikeasti haluaisi (en halua) saada kännit, ottaisin snapseja, joita ei tarvitse juoda niin paljoa.
Teininä täyskänniin riittii 4+5 pulloa siideriä. Muistan yhden kerran juoneeni puolikkaan Leijona pullon tyttökaverin kanssa (molemmat joi puolet) ja olin sammunut pää oksennusämpärissä. Sitä kokemusta en ole toistanut.
Nykyisin se 1-2 lasia viiniä muutama kerta vuodessa on ihan riittävästi. Hiprakka tulee silläkin. Saunassa juon limua. En kaipaa kännejä.
167cm/92kg
174 cm, 59 kg
Juon yleensä bileillan aikana maksimissaan viinipullon etkoilla ja pari mietoa baarissa, mutts toi ois liikaa. Todennäköisesti oisin aivan änkyrässä ja oksentaisin.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:16"]
Olisin täysin änkyrässä jo siitä viinipullosta. Pelkkä yksi lasi viiniä tuntuu jo päässä. En jaksaisi tosin juoda tuollaista määrää mitään nestetttä, edes vettä (en tajua miten joku saa vatsaansa mahtumaan mäyräkoiran olutta). Jos oikeasti haluaisi (en halua) saada kännit, ottaisin snapseja, joita ei tarvitse juoda niin paljoa.
Teininä täyskänniin riittii 4+5 pulloa siideriä. Muistan yhden kerran juoneeni puolikkaan Leijona pullon tyttökaverin kanssa (molemmat joi puolet) ja olin sammunut pää oksennusämpärissä. Sitä kokemusta en ole toistanut.
Nykyisin se 1-2 lasia viiniä muutama kerta vuodessa on ihan riittävästi. Hiprakka tulee silläkin. Saunassa juon limua. En kaipaa kännejä.
167cm/92kg
[/quote]
Korj: Teininä täyskänniin riitti 4-5 pulloa siideriä.
t.59
Kyllähän mä humalassa olisin! Ja seuraavana päivänä olisi hyvin huono olo.
Mutta tuskin oksentaisin tai kaatuilisin jne.
Nainen 170/70.