Mistä edulliset ja hyvännäköiset
farkut? Töihin olen palaamassa ja farkut ovat aika mainiot työkäytössä. Ongelmana on se, että raskauden ja vuoden kotiäitiyden jälkeen kaikki entiset housut putoavat päältä. Olen aikaisemminkin ollut hoikka ja kapealanteinen, joten esim. Onlyn farkut ovat istuneet aika hyvin ja olen useasti Onlyn mallistosta löytänyt mieleiset. Nyt kävin katsastamassa malliston Kampissa ja Sellossa ja olivat mielestäni kaikki aika hirveitä. Suurin osa kapeita pillifarkkuja ja pesut omituisia. Onko kukaan löytänyt viime viikkoina kivoja farkkuja?
Kommentit (5)
kaikki vanhat farkut ja housut nyt äippäloman jälkeen liian suuria... Antakaapa vinkkejä työfarkuista!
farkkuja,mutta nyt olen siirtynyt Gina Triconin farkkuihin/housuihin.
Liike Sellossakin.
Ovat vielä todella edullisia ja istuvat ainakin mulle todella hyvin.
Kokeilin eräässä liikkeessä hyvänmallisia Beaverseja, mutta sopiva lahkeenpituus loppu. Ne saattavat olla out of style, mutta muuten ihan istuvia ja hyvä farkkuja. Onlyja minäkin olen käyttänyt (+ esprit) mutta nyt todellakin liikaa pillipuntteja myynnissä.
Ainoat mitkä miellyttivät löytyivät H&M-liikkeestä, oikeastaan en koskaan eksy tuonne mutta kaverin kannustuksella löysin sieltä itseni ;)
Hintakin oli vain 40€ ja olen todella tyytyväinen ollut, toiset suunnitelmissa.
Mallit on outoja. Nuorten mallit liian pillejä tai muuten kummia (muutama vuosi sitten löytyi niistäkin) ja mitään mummomalleja en ota.
Löysi viimein Anttilasta Beaversin farkut, jotka istuivat. Minulla ongelma on pitkät kintut ja suhteellisen iso lantio (ainakin nuorisomalleihin). Naisten malleissa lahkeet ovat lyhyet.