Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka vihaa LUKKEJA yli kaiken?

Vierailija
12.08.2008 |

Ne on oikeasti olennoista hirveimpiä! Koikkelehtivia leijuvia palloja, hyi helkkari!!! Ja taas on syksy ja niitä vilisee joka puolella:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kävin parvekkeella ja seinät oli täynnä niitä!! Enkä pelkästään vihaa vaan pelkään niitä, vaikka eivät edes mitään tee. :(

Vierailija
2/2 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähenee aina toi tupakointi rajusti, kun parvekkeen seinät oikein aaltoilee lukkeja syyskuusta marraskuuhun...



Ne on jotain käsittämättömän iljettävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän