Kerrotteko kylässä, jos teidän mielestä asunto kaipaisi siivoamista?
Kommentit (12)
En, moukkamaista. Jos kauhea läävä niin en vaan menisi uudestaan (siis sen tason kämppä että saa jo pelätä terveytensä puolesta.)
Toki kuuluu kysyä että millon nää oikein oot viimeksi siivonnu vai ookko milloinkaan 😵
Kyllä mä veljeltä olen toisinaan kysynyt, että millos siivosit viimeksi. Sitten siivoon ja kuuraan, että se mut taas majottaa toistekin.
Eräällä henkilöllä oli tapana joka kerta asuntooni tullessaan sanoa: "Onpa täällä siistiä." Mielestäni kummallinen tapa.
Olen sanonut appivanhemmille. Samalla tarjouduin siivoamaan. Siellä oli jo sellaista, että terveys vaarantui.
En. Mulle opetettiin kotona käytöstavat.
Jos oma lähisukulainen ja hänen kotinsa siisteydessä olisi tapahtunut merkittävää muutosta (lähinnä siis selkää siivoamatta jättämistä) viime aikoina, niin kysyisin onko kaikki ok.
No en tietenkään. Jos olisi tosi läheinen kenen luona kyläinen, niin sitten voisin hienovaraisesti asiasta kertoa. Muuten ei ole tarvetta loukata ketään ja ikinä ei voi tietää mitä siinä taustalla on miksi ei ole siivotun näköistä.
Eräs tuttu sanoi minulle kerran että nähtävästi meillä on eri käsitys siisteydestä. Arvaa v i t t uilinko hänelle kaikista pikkuasioista illan mittaan?
Ap. Etkö muuta hölmöä keksinyt.... Säälittävääää...
En. Talo ellää tavallaan ja vierraat tulloo ajallaan
Sen verran itsesuojeluvaistoa on, kuten naisilla yleensäkin.
Miehillä tuota vaistoa ei ole joten möläyttelevät kuin nelivuotias lapsi. Joku remppamieshän oli saanut kipeän leuan kun arvosteli asiakkaan pihaa ääneen. Johonkin lehteen vielä soitti ja itkeskeli kun ei asiakas antanut moittia. Olin 100% asiakkaan puolella, suu pidetään kiinni kun mennään toisen kotiin. Näette sitten mitä tahansa, miehet!
En todellakaan. Jokainen asuu kuten parhaakseen katsoo.