Olen harrastanut seksiä vain aviohieheni kanssa ja siksi
pääätin nyt 12v yhdessäolon jälkeen alkaa niin rivoksi kuin suinkin. Antakaa kokeneemmat vinkkejä, miten vakuutan itseni ja mieheni, etten ole enää mikään siveyden sipuli!!!
Kommentit (136)
En pahoittanut mieltäni edes siitä, että mies sanoi unella olevan symbolimerkitys. Olen itsekin nähnyt vaikka mitä unia monta kertaa, en vain ole puhunut niistä. En kokenut että tarkoitus oli paha. Liika avoimuuskin vain on joskus rankkaa... ap
Hyvä ap! Kysyitkö lisää siitä symbolimerkityksestä? Noin siis itsekin ajattelisin, että joko tuollaisesta kertoo toista ärsyttääkseen tai sitten siksi että sen merkitys on joku ihan muu. Itse sitä ei aina osaa ajatella miltä omat sanat toisen korvaan kuulostaa, just jos se symbolimerkitys on itselle selvä, niin ei välttämättä ymmärrä että toiselle se ei olekaan.
Jos tuntuu että et kestä, niin voithan sanoa miehelle, että anteeksi että olen painostanut tällä seksiasialla, en taida oikeasti kestää itsekään tässä tilanteessa näin syviä vesiä, että voidaanko jättää aihe hautumaan joksikin aikaa eikä puhuta tästä. Ja koita keskittyä vaikka sellaiseen sanattomaan, fyysiseen läheisyyteen, katseisiin ja hymyyn, jossa ei tule sillä tavalla väärinymmärryksiä.
En kysynyt, koska en nyt jaksa puhua seksistä. Juuri tarkoituksena mulla toimia kuten 125 ehdotit. Ap
<3 sulle, ap. Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:26"]
Niistä parista kerrasta mulla ei ole mitään valittamista. Siksi kai nyt olenkin kärttänyt lisää. Mutta tosiaan, keskitytään nyt sitten vain olemaan vanhempia ja kämppiksiä, en jaksa enää ainakaan toistaiseksi yrittää mitään. Ap
[/quote]
Niin, sinulla ei ole niistä parista nuolemiskerrasta valittamista. Mutta oletko oikeasti kuunnellut miestäsi?
Ainakin näiden tänne kirjoittamiesi juttujen perusteella, ne kerrat eivät olleet miehesi mieleen. Voisiko johtua siitä ettei sinun nuoleminen ole hänelle luontevaa vaan ne maut ja muut häiritsee? Ja vaikka kuinka olisi peseytynyt, niin kyllä se vaan maistuu. Kuinka vaikeaa se on uskoa, että hänelläkin voi olla estoja?
Ja hänhän on sanonut, että voi sitä tehdä, jos suhde olisi paremmalla tolalla. Eli hän on valmis näkemään vaivaa nautintosi eteen, mutta ei nyt, kun ei koko seksi kiinnosta.
^jep, juuri noin. Mutta onneksi seksi ei nyt kiinnosta muakaan, joten ihan sovussa ollaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:16"]
Miten se on sitten hedelmällistä, että se jonka ongelma se on, syyllistää sitä toista, että miksi et tajua päätäni paremmin kuin minä itse... Ja lähtee sitten pettämään kun toinen ei osaa. Kaksihan sen parisuhteen tekee, jos on kohtaanto-ongelma ja molempien opetus- ja itsensäylittämiskortit on katsottu loppuun, niin kenen vika se on? Jos toinen kärsii tilanteesta ja haluaa siihen jotakin edistystä, niin täytyyhän hänen silloin jaksaa olla se ymmärtäväinen ja yrittää keksiä miten saisi sen toisenkin haluamaan etenemistä.
[/quote]
Niin, kenen vika? Ja tasan en ole ymmärtäväinen jos se ongelmakin on vielä minun. Sen kestämisessä on ollut aivan tarpeeksi, koska se, että mulla on tämä ongelma ei tosiaankaan niinikään johdu minusta vaan siitä, mitä mulle on tapahtunut lapsuudessa, joka on ollut kokonaisvaltainen huono, rakkaudeton kohtelu. Ymmärtäväinen saa olla se toinen osapuoli, minun kanssani se on tasan näin, jos haluaa mitään saada. Ap:stä ja muista en tiedä. Ja mun mies onkin ymmärtäväinen, kuten sanoin, ei mitään valitusta siitä, että olen kertonut miten tunnen, vaikka se ei häntäkään mairittele. Hän ymmärtää, ettei se ole hänenkään vikansa.
50
[/quote]
Niin ei se sinun lapsuus miehesikään vika ole, mutta kirjoitustesi sävy kertoo muuta. Kovasti julistat miten on muiden (eli miehesi) velvollisuus auttaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:02"]
Siis silloin kun koin seksin vastenmielisenä kerroin sen miehelle, en todellakaan haukkunut häntä siitä, koska minua ei olisi voinut kukaan tyydyttää.
Kun taas haluni heräsivät, kerroin senkin ja annoin näkyä, että nyt nautin vaikka en siis saakaan orgasmia eikä kuten sanoin mieheni tunnu minulle kauhean "sopivalta" tai kiihottavalta kumppanilta - kun en ole sitä ajatellut yhteen mennessämme kun asia oli evvk.
Mutta sanoin myös miehelle, että minun on vaikeaa murtautua kuorestani ja olen valittanutkin, että ei tämä nyt ihan tyydytä mua, ei hän ole ainakaan tuntunut ottavan itseensä. Vaikka ei ne tietty hauskoja uutisia ole. Vois mieskin minusta enemmän yrittää. Ja on jotain muuttunutkin, siitä kohta. Meillä on tämä tilanne ollut nyt noin vuoden, että haluan, sitä ennen seksiä oli todella harvoin. Eli vanilija ei ole vakiintunut mun ollessa tyytymätön siihen salaa, koko ajan olen kertonut, missä menen. Eli ensin haluttomuus, mulle ihan sama, millaista seksi on, ja sitten kun on haluja niin mua pitäis auttaa pois kuorestani, ihan varovaisin vanilija tuskin on se keino?!
Mutta erään kerran sanoin miehelle taannoin, että haluaisin hänen panevan lujempaa, eikä niin varovaisesti ja sitäkin on nyt alkanut ilmenemään :) Tuntuu jo siis huomattavasti paremmalle :D Nam. Jotenkin se miehen asenne on siis vapautunut ja ronskistunut edes hiukan :) Täytyy vain jatkaa jotenkin, että toi nyt todella ymmärtäis panna mua, prkl. Olin vain luullut, että KAIKKI miehet osaa sen automaattisesti kun vain sanon. Anteeksi vaan.
50
[/quote]
Tämä olettaminenhan se yleensä ongelmana onkin. Asioista ei kehdata tai viitsitä puhua oletetaan vaan. Ihan yhtälailla monet miehet ovat "oppineet" naistenlehdistä tai palstoilta miten rajut otteet ovat väärin ja naiset tykkää hellästä ja hempeästä rakastelusta. Ja jotkut luulevat, että mitä pidempään hinkkaa sen parempi.
Minua on aina ihmettänyt miksei näitä asoita voi oman kullan kanssa yhdessä opetella / kokeilla? Miksi seksin pitää olla niin vakavaa? Ymmärrän toki, että estoja on. On niitä minullakin, mutta silti haluan yrittää ja nimenomaan vaimoni kanssa. Tuntuu oudolta tuo ajatus, että käy vieraissa (luvalla tai ilman) opettelemassa rajojensa rikkomista. Miten sitä silloin uskaltaa? Eikö se ole aika itsekästä?
Täällä näpytellään alapeukkua nykyään ilmeisesti huvikseen koska aina sitä tulee oli kommentti tai kysymys kuinka fiksu tahansa
Juuri kun meinasin kirjoittaa että varmaan tulee pitkä seksitön jakso, mies yllätti ja kirjaimellisesti otti mut viime yönä mitään kysymättä tai edes sanomatta. Huolehti kyllä ohessa minunkin saamisestani sormin. Olin niin yllättynyt, etten olisi siksikään saanut kieltäydyttyä halutessanikaan ja miehen otteet olivat tyyliin laittoi mut vain mahalleni saman tien kun tulin sänkyyn ja alkoi panna. Tänään pohti ääneen, olikohan se ihan oikein, mutta on selvästi hyvällä tuulella. En kommentoinut mitään. Jatkan samaan tapaan eli en juuri puhu seksistä enkä ole enää avoimen seksuaalinen. Mies haluaa selvästi minut siveänä ja passiivisena. Parempi sekin kuin ei ollenkaan, mutta kun haluaisin itsekin olla aktiivinen joskus. Ehkä tasapaino joskus löytyy ajan kanssa?
Uskon että tasapaino löytyy. Jos mies on luottavainen itsensä suhteen, niin kestää ehkä vähän enempi sinultakin. Mitä itse ajattelit siitä, että olikohan se ihan oikein? Jos tykkäsit mistään siinä, niin voit varmasti jälkikäteen siitä jotakin sanoa kun mies itse ottaa asian esille. Varmempi kehua niitä asioita joista ehkä piti, kuin huomauttaa niistä mistä ei pitänyt.
Jos mies olisi kysynyt suoraan mielipidettäni, olisin toki jotakin ympäripyöreää vastannut. Se oli enemmän sellaista ääneen ajattelua se sen pohdinta, joten katselin vain kainosti lattiaan. Mutta joo, kyllä mä siitä pidin. Mutta siveä nainenhan ei saa sanoa pitävänsä minkäänlaisesta seksistä :D ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:08"]
Jos mies olisi kysynyt suoraan mielipidettäni, olisin toki jotakin ympäripyöreää vastannut. Se oli enemmän sellaista ääneen ajattelua se sen pohdinta, joten katselin vain kainosti lattiaan. Mutta joo, kyllä mä siitä pidin. Mutta siveä nainenhan ei saa sanoa pitävänsä minkäänlaisesta seksistä :D ap
[/quote]
Olet sanonut, ettei miehesi pidä siitä kun puhut seksistä. Olisiko niin, että hän ei pidä ylipäätään seksistä puhumisesta? Tai pitää, mutta ei kehtaa. Tuollainen äänen pohdinta on sitten helppo tapa puhua, kun ei tavalllaan puhukkaan. Epäilen, että hän olisi kaivannut mielipidettäsi, muttei kehdannut sitä suoraan kysyä.
Mutta tärkeintä kai on se, että teillä oli molempia tyydyttävää seksiä!
Mies ei tykkää siitä, että minä puhun seksistä. Se varmaan tuntuu vaatimiselta ja syö miehisyyttä. Samoin kuin muukin aktiivisuuteni asiassa. Mies oli ihan oikeassa siinä, että seksistä tuli mulle pakkomielle. Nyt jotta se ajatus hälvenisi, olen poistanut itsestäni kaiken avoimen seksuaalisuuden. Katson loppuvuoden ajan, mihin se johtaa. Ei tämä pysyvä tila tule enää olemaan, eli en ole palannut oikeasti siveyden sipuliksi. Ap
Äh, mitä se mieskin tuollaista kertoo... Pahoitit mielesi? Tarkoittiko mies pahoittaa mielesi tuolla? Jos tarkoitti, niin paljon voimia jos jaksat ilkeän tyypin kanssa alkaa suhdetta korjaamaan. Jos ei tarkoittanut, niin tarkoitti ehkä jotakin muuta, ehkä ajatteli että ollaan sitten rehellisiä ja avoimia. Ja kyllähän jotkut unia analysoi ihan tosissaan... Jos ne eksät on olleet keskustelun aiheena, se miten hänellä on niitä ja sulla ei, ja siksi ne tulee uniin. Tai ehkä teidän täytyy puhua tuosta vielä, että millaista se hänen seksielämä aiemmin on ollut ja miten se suhtautuu nykytilanteeseen jne.
Jos uskot, että mies ei tarkoittanut tölväistä ja pilata sun päivää, niin sun on ajateltava hänen sanomiaan asioita niin kuin ne parhaalla tahdolla vain voi ajatella. Ja kysyttävä, että mitä tarkoitat, miltä tuntuu, jne.